GuidZP400 |
d4ac061b-af3a-42f9-b8d9-a00eee6f269a
|
Biuletyn |
524150-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
|
Regon |
64092300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Fałata
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bystra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43360
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
334 991 800
|
Zamawiajacy fax |
334 991 802
|
Zamawiajacy email |
zp_szpitalbystra@szpitalbystra.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalbystra.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.szpitalbystra.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalbystra.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalbystra.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, przy czym zastrzega się, iż oferta będzie uważana za złożoną przed upływem terminu wyłącznie jeżeli zostanie doręczona zamawiającemu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, ul. J. Fałata 2, 43-360 Bystra
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aparatury medycznej do leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca na potrzeby Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
|
Numer referencyjny |
24/EZP/380/EAE/11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej do leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca w ramach realizacji programu Ministra Zdrowia pn. „Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca – doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje urządzenia wyspecyfikowane i posiadające właściwości oraz spełniające co najmniej wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zp@szpitalbystra.pl
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia zamawiający wymaga, aby wykonawca potwierdził: •że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 tys. złotych;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:W zakresie warunku dysponowania zdolnością techniczną i zawodową zapewniającą wykonanie zamówienia zamawiający wymaga, aby wykonawca potwierdził, że: •wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy urządzeń medycznych tego samego rodzaju co zamawiane w ramach niniejszego postępowania o zamówienie publiczne – odpowiednio do danej części
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania:a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania /Oświadczenie spełniające wymogi określone w Rozdziale 10 siwz dołącza się do oferty/. b)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp /Oświadczenie przekazuje się zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia/.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania:1) Oświadczenia / dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowania: a)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu /Oświadczenie spełniające wymogi określone w Rozdziale 10 siwz dołącza się do oferty/. b)Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego /Dokument spełniający wymogi określone w rozdz. 13 siwz składa przed udzieleniem zamówienia na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona/. c)Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy /Dokumenty spełniające wymogi określone w rozdz. 13 siwz składa przed udzieleniem zamówienia na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona/.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania: Oświadczenia / dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a) Opis potwierdzający spełnianie przez oferowane dostawy istotnych wymagań określonych przez zamawiającego /Opis, w formie oświadczenia wykonawcy, sporządza się wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do siwz i dołącza się go do oferty/.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4.Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawnionych w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych. 5.Wykonawca na etapie składania oferty zobowiązany jest poinformować zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (VAT), o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
• dla części I: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
• dla części II: 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100),
• dla części III : 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050. Zamawiający prosi o wpisywanie
w tytule przelewu formuły „Wadium do sprawy nr 24/EZP/380/EAE/11/2017”.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wyklucza się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi któraś z okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 pkt 1) przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiana taka będzie wynikać z nw. okoliczności lub będzie spełniać któryś z nw. warunków:
1. będzie korzystna dla zamawiającego;
2. konieczność jej dokonania będzie wynikała z obiektywnych okoliczności niezależnych od stron umowy,
3. konieczność jej dokonania będzie wynikała z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej niż osoby uczestniczące w realizacji zamówienia,
4. konieczność jej dokonania będzie wynikała z decyzji uprawnionego organu bądź warunków określonych przez podmiot współfinansujący realizację zamówienia – Ministra Zdrowia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|