Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa

Data publikacji 2017-06-02
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Transportowy Dozór Techniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524142-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000001, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1a oraz 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Część 1 - Odzież robocza
Część 2 - Sprzęt bezpieczeństwa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ae4c509-3b0a-44fd-a5c0-1bfa399f7435
Biuletyn 524142-N-2017
Zamawiajacy nazwa Transportowy Dozór Techniczny
Regon 017231686
Zamawiajacy adres ulica Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-613
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48224902902
Zamawiajacy fax +48228300062
Zamawiajacy email przetargi@tdt.gov.pl
Adres strony url www.tdt.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tdt.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny kurier, poczta, osobiście - forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, pok. 62, 44 piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
Numer referencyjny ZP 11/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1a oraz 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Część 1 - Odzież robocza Część 2 - Sprzęt bezpieczeństwa
Cpv glowny przedmiot 18100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Część 1: co najmniej dwóch (2) zamówień polegających na dostawie odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa na kwotę nie mniejszą niż 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych) każda. Część 2: co najmniej dwóch (2) zamówień polegających na dostawie odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) każda. Przez dwie dostawy Zamawiający rozumie dostawy wykonane w ramach dwóch odrębnych umów. W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie dostawy wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część dostawy zrealizowano na kwoty nie mniejsze niż określone powyżej dla każdej z części. W przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, przynajmniej jeden musi się wykazać wykonaniem, co najmniej dwóch zamówień odpowiednio obejmujących przedmiot zamówienia o wartości odpowiedniej, dla każdej z części, opisanej powyżej. Uwaga: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dla pozostałych części, jeżeli przedstawione dokumenty potwierdzą należyte wykonanie dostaw odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa dla części o najwyższych wymaganych wartościach spośród części, na które Wykonawca składa ofertę, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. a) – c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ¬- dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert; 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w ppkt 3) stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu na potwierdzenie spełniania warunku w postępowaniu określonego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa wraz z ofertą: pełnomocnictwo – o ile dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.tdt.gov.pl wraz z informacjami, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach: 1) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia; 3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę artykułu BHP. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę artykułu BHP będącego przedmiotem Umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego artykułu BHP i uzyska akceptację propozycji zmiany; Zmiana urządzenia nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia. 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis KURTKA ZIMOWA 47 KURTKA ZIMOWA ANTYSTATYCZNA 27 KURTKA WIOSENNO-JESIENNA 39 KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY 23 KOMBINEZON 1 - CZĘŚCIOWY ANTYSTATYCZNY 52 KOMBINEZON JEDNORAZOWY WŁÓKNINOWY 30 KOMBINEZON JEDNORAZOWY WŁÓKNINOWY ANTYSTATYCZNY 25 SPODNIE ANTYSTATYCZNE 6 PODKOSZULEK ROBOCZY 18 KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA 18 KOSZULKA LETNIA 208 BIELIZNA DWUCZĘŚCIOWA 44 FARTUCH ROBOCZY 30 UBRANIE DRELICHOWE 6 KAMIZELKA ODBLASKOWA 13 KAMIZELKA ODBLASKOWA ANTYSTATYCZNA 41 TRZEWIKI OCHRONNE 106 PÓŁBUTY OCHRONNE 30 PÓŁBUTY DO PRACY WARSZTATOWEJ 3 NAKŁADKI ANTYPOŚLIZGOWE NA BUTY "RACZKI" 6 RĘKAWICE ROBOCZE 108 RĘKAWICE OCIEPLANE 83 RĘKAWICE ZE SKÓRY CIEŃKIE 98 RĘKAWICE NITRYLOWE JEDNORAZOWE 11 RĘKAWICE WINYLOWE JEDNORAZOWE 1 RĘKAWICE NITRYLOWE 20 RĘKAWICE NITRYLOWO-BUTADEINOWE 60 RĘKAWICE ANTYCHEMICZNE 30 HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH 1 HEŁM OCHRONNY DO PRAC WYSOKOŚCIOWYCH ANTYSTATYCZNY 31 LEKKI HEŁM OCHRONNY TYPU VOSS-CAP 62 CZAPKA TYPU "KOMINIARKA" 7 OCHRONNE NAKRYCIE GŁOWY 1 OKULARY OCHRONNE BEZBARWNE Z FILTREM UV 23 OKULARY OCHRONNE TYPU GOOGLE NA OKULARY ROBOCZE 6 OKULARY SPAWALNICZE 10 WKŁADKI PRZECIWHAŁASOWE 5 WĘŻOWY APARAT ŚWIEŻEGO POWIETRZA 1
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin gwarancyjnej wymiany
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania każdorazowej dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)