GuidZP400 |
7ae4c509-3b0a-44fd-a5c0-1bfa399f7435
|
Biuletyn |
524142-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Transportowy Dozór Techniczny
|
Regon |
017231686
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-613
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48224902902
|
Zamawiajacy fax |
+48228300062
|
Zamawiajacy email |
przetargi@tdt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.tdt.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.tdt.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
kurier, poczta, osobiście - forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, pok. 62, 44 piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
|
Numer referencyjny |
ZP 11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1a oraz 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Część 1 - Odzież robocza
Część 2 - Sprzęt bezpieczeństwa
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
Część 1: co najmniej dwóch (2) zamówień polegających na dostawie odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa na kwotę nie mniejszą niż 110 000,00 zł brutto (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych) każda.
Część 2: co najmniej dwóch (2) zamówień polegających na dostawie odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) każda.
Przez dwie dostawy Zamawiający rozumie dostawy wykonane w ramach dwóch odrębnych umów.
W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie dostawy wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część dostawy zrealizowano na kwoty nie mniejsze niż określone powyżej dla każdej z części.
W przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, przynajmniej jeden musi się wykazać wykonaniem, co najmniej dwóch zamówień odpowiednio obejmujących przedmiot zamówienia o wartości odpowiedniej, dla każdej z części, opisanej powyżej.
Uwaga:
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dla pozostałych części, jeżeli przedstawione dokumenty potwierdzą należyte wykonanie dostaw odzieży ochronnej lub/i sprzętu bezpieczeństwa dla części o najwyższych wymaganych wartościach spośród części, na które Wykonawca składa ofertę, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. a) – c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ¬- dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert;
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w ppkt 3) stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
na potwierdzenie spełniania warunku w postępowaniu określonego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2)
SIWZ Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wraz z ofertą: pełnomocnictwo – o ile dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.tdt.gov.pl wraz z informacjami, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach:
1) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy;
2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia;
3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym;
4) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę artykułu BHP.
W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę artykułu BHP będącego przedmiotem Umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach
i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt wycofania z rynku
lub zaprzestania produkcji zaoferowanego artykułu BHP i uzyska akceptację propozycji zmiany;
Zmiana urządzenia nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia.
5) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego
przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody
w znacznych rozmiarach.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|