GuidZP400 |
59e47db2-1b08-447d-9a67-f64368d07d63
|
Biuletyn |
523811-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
|
Regon |
39099944100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Iwaszkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(076) 721 11 26
|
Zamawiajacy fax |
(076) 721 11 27
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@szpital.legnica.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.legnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.legnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.legnica.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawy przetworów mlecznych
|
Numer referencyjny |
WSzSL/DZ-34/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przetworów mlecznych pogrupowanych w Pakietach ponumerowanych od 1 do 2 nazwanych jak niżej, szczegółowo opisanych w załączniku 2A (formularzu ofertowo-cenowym), który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji.
Pakiet 1 – Twaróg, ser topiony (Część 1)
Pakiet 2 – Jogurt naturalny, serek homogenizowany, kefir naturalny, serek grani, śmietana (Część 2)
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części w niniejszym postępowaniu: 2. Wszelkie zapisy znajdujące się w siwz dotyczące oferty odnoszą się do oferty częściowej. Jeżeli w siwz nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. – oznacza, że dotyczy każdej części.
3. Wykonawca ma obowiązek podać w ofercie nazwę handlową oraz producenta ( w kolumnie „I” formularza asortymentowo-cenowego), a także złożyć wymagane informacje dla Pakietu 1 poz. 3 oraz Pakietu 2 poz. od 1 do 4 (w kolumnie „K” formularza asortymentowo-cenowego dotyczących zawartości tłuszczu w 100 g produktu) .
4. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp – w zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia asortymentu o ściśle określonym składzie jakościowym i ilościowym - przedmiot zamówienia został opisany przy użyciu standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
5. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
15542100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie w ramach umowy należy realizować w okresie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt.1 uPzp,
Uwaga: Dotyczy podmiotów zarejestrowanych w Polsce - Zamawiający informuje, iż w związku z faktem, iż ma możliwość pozyskania ww. dokumentów obowiązujących w polskim porządku prawnym w postaci elektronicznej tj. informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art.4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r – o Krajowym Rejestrze Sądowym ( tj.Dz.U. z 2016 r. poz.687 ) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. - o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm), nie będzie wzywał wykonawców do ich złożenia.
W przypadku podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski -zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Z 2016 poz. 1126) Wykonawca będzie miał możliwość złożenia dokumentu bądź wskazania Zamawiającemu na ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których bezpłatnie będzie można pozyskać dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy w ww. zakresie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt,iż nie określił tych warunków
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz oraz załącznik 2A - formularz asortymentowo-cenowy):
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.3. pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie, o ile ofertę składa pełnomocnik.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie:
1) przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, przy czym za ofertę korzystniejszą uważana będzie oferta z produktem posiadającym walory odżywcze i skład nie gorsze niż produkt zastępowany oraz posiadający niższą cenę;
2) zmiany ceny asortymentu umownego polegającą na jej obniżeniu.
2. Dopuszcza się również zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) w przypadku wystąpienia mniejszego zapotrzebowania na asortyment objęty umową w okresie, o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 6 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zmiany mogą nadto dotyczyć wielkości opakowania handlowego tym zastrzeżeniem, że producent musi pozostać ten sam.
4. Zmiany wymienione w ust. poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie pisemnej wraz z dokumentami przedmiotowymi nowo proponowanego asortymentu w przypadku, o którym mowa w ust. 1.
5. Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę
7. Zmiany, o których mowa w ust. 6 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w 1 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 8 poniżej.
8. W przypadku zmiany, o której mowa:
1) w ust. 6 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie,
2) w ust. 6 pkt 2) oraz pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 6 pkt 2) i/lub 3) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcze
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Twaróg, ser topiony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15542100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 – Twaróg, ser topiony
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Jogurt naturalny, serek homogenizowany, kefir naturalny, serek grani, śmietana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15540000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 – Jogurt naturalny, serek homogenizowany, kefir naturalny, serek grani, śmietana
|
| |