GuidZP400 |
a323f4fc-ac40-470a-a5b4-ef81c4e14474
|
Biuletyn |
523801-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
Regon |
51088420500010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oczapowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 233 420
|
Zamawiajacy fax |
(089) 5233278
|
Zamawiajacy email |
jasma@uwm.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uwm.edu.pl/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uwm.edu.pl/zamowienia
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uwm.edu.pl/zamowienia
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
UWM w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2 , 10-719 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie
|
Numer referencyjny |
131/2017/PN/DZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin wykonania niniejszego zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wynikającej ze złożonej oferty.
2. Dostawy materiałów eksploatacyjnych, będą wykonywane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na wskazany adres (na terenie Olsztyna), na koszt i ryzyko Wykonawcy, wraz z wniesieniem do pomieszczeń, zgodnie z informacją dotyczącą zamówienia.
1) dostawy materiałów eksploatacyjnych będą wykonywane w terminie maksymalnie 3 dni roboczych licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę informacji dotyczącej zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku; z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 15:00.
2) miejsce dostawy, ilości i asortyment zamówionych materiałów eksploatacyjnych - zostaną podane w informacji dotyczącej zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu w oparciu przesłanki obligatoryjne wskazane w art. 24 ust. 1 oraz przesłanki fakultatywne wskazane w art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 Ustawy Pzp.
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1b pkt. 3 Ustawy Pzp.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1b pkt. 3 Ustawy Pzp Wykonawca wykaże wykonanie minimum dwóch dostaw wkładów drukujących – tuszy i/lub tonerów o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, każda. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych dostaw w ramach jednej umowy. W przypadku zamówień, które są w trakcie realizacji, Wykonawca na dzień składania ofert winien wykazać się realizacją umowy na kwotę minimum 400 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ.
2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć:
a) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentu przygotowanego w formie zaświadczenia, z którego będzie wynikać, że oferowany równoważny produkt jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego, jest wytwarzany jedynie z nowych komponentów, jest w pełni kompatybilny z produktami producentów urządzeń i spełnia warunki równoważności technicznej, jakościowej (w szczególności wydajności) i eksploatacyjnej oferowanych produktów. Dokument musi być wystawiony przez podmiot uprawniony, zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 3) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Za podmiot uprawniony do kontroli jakości uznaje się niezależny podmiot krajowy wpisany na listę notyfikowanych jednostek certyfikujących i jednostek kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriów zamieszczoną w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki z dnia 11 marca 2013 r. w sprawie informacji o notyfikowanych jednostkach certyfikujących i jednostkach kontrolujących oraz notyfikowanych laboratoriach (M.P. 2013 poz. 328), zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 655 z późn. zm.).
b) raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność tonerów jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodności z normami: ISO/IEC 24711 lub równoważną dla tuszy atramentowych, ISO/IEC 19752 lub równoważną dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 lub równoważną dla tonerów do drukarek kolorowych, wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzającą spełnienie powyższych norm.
c) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany wkład drukujący został/będzie wyprodukowany zgodnie z systemami zarządzania zgodnie z normą ISO 9001 oraz 14001 w zakresie produkcji wkładów drukujących. Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji wkładów drukujących oraz Certyfikat potwierdzający, że proces produkcji wkładów drukujących przebiega zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny.
d) Zamawiający zwraca się z prośbą by Wykonawca zamieścił w złożonym dokumencie numery towaru, którego dotyczy – zgodnie z numeracją podaną formularzu cenowym.
Zamawiający wyraża zgodę, aby w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawcy mieli obowiązek załączenia dokumentów wynikających z zapisu pkt. a) lub b).
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych - wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy oferującego materiały równoważne sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Na podstawie przesłanek wskazanych w art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące:
a) zmiany terminu realizacji umowy:
- ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej,
- ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) zakresu przedmiotu umowy spowodowane:
- niedostępnością na rynku asortymentu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego asortymentu,
- wprowadzeniem przez producenta nowej wersji asortymentu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego w ofercie.
4. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji lub zakres przedmiotowy umowy,
5. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umo-wy).
6. Strony zobowiązują się do niezwłocznego poinformowania o każdorazowej zmianie siedziby. Okoliczności te nie będą stanowiły przesłanki do zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|