GuidZP400 |
3b15e14c-dc9f-4933-acb0-6d8721860007
|
Biuletyn |
523589-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
|
Regon |
01618399100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zarzecze
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03194
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 587 03 60; 587 03 62-64
|
Zamawiajacy fax |
(22) 587 02 02
|
Zamawiajacy email |
przetargi@warszawa.rzgw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.warszawa.rzgw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Administracja rządowa niezespolona
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.warszawa.rzgw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.warszawa.rzgw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Zarzecze 13 B, 03-194 Warszawa (parter, pok. 103 - biuro podawcze)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tonerów i tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
W zakres zamówienia wchodzi dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych, drukujących materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń drukujących i faksów oraz pozostałych urządzeń biurowych, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – „Wykaz materiałów eksploatacyjnych”. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Towar będzie dostarczany partiami na podstawie częściowych zamówień asortymentowo-ilościowych, wysyłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy drogą faksową lub pocztą elektroniczną. Zamówienia mogą być nieregularne, w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów. Miejsca dostaw: Centrala RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13 B, 03-194 Warszawa; Zarząd Zlewni w Warszawie, ul. Zarzecze 13 B, 03-194 Warszawa; Zarząd Zlewni w Dębem, 05-140 Serock; Zarząd Zlewni w Giżycku, ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko; Zarząd Zlewni w Puławach, ul. 6 Sierpnia 5A, 24-100 Puławy; Zarząd Zlewni w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Sienkiewicza 57, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. Szczegółowe informacje dotyczące dostaw zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, musi złożyć dokument, o którym mowa powyżej. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa w odniesieniu do nich, dokument wymieniony powyżej (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty zawierający m.in.: cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, deklarowany termin dostawy zamówionego asortymentu, termin związania ofertą, oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem przewidywanych dostaw, warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; 2. Formularz cenowy: "Wykaz materiałów eksploatacyjnych"; 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych; 4. Pełnomocnictwo, określające sposób współdziałania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy); 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowne zawarto w projekcie umowy, będącym załącznikiem do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|