GuidZP400 |
0bb699fd-0d75-4aa2-aa8c-5f0a2a8d9349
|
Biuletyn |
525779-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Strawczyn
|
Regon |
29101079000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strawczyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26067
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 038 002
|
Zamawiajacy fax |
413 038 157
|
Zamawiajacy email |
gmina@strawczyn.pl
|
Adres strony url |
http://strawczyn.4bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest dofinansowane w ramach programu: „Resortowy Program MALUCH Plus”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.strawczyn.4bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Strawczyn, ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka przy ul. Żeromskiego 16A w Strawczynie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.9.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka przy ul. Żeromskiego 16A w Strawczynie, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę mebli i urządzeń do miejsca montażu,
b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania,
c) zgodnie z założeniami określonymi na rysunku stanowiącym zał. „B” do formularza oferty – dotyczy zaplecza kuchennego,
d) podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów,
e) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru.
f) przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
1.2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia (dotyczy części 1, 2, 3, 4), musi:
a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
c) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 149) dotyczy części II,
d) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
e) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto w załącznikach nr 7, 8, 9 i 10 do siwz, które należy dołączyć oferty (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy) po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen.
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
39314000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiednie Doświadczenie zawodowe. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
W zakresie cz. I przedmiotu zamówienia:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto co najmniej 20 000,00 zł
W zakresie cz. II przedmiotu zamówienia:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto co najmniej 20 000,00 zł
W przypadku składania oferty obejmującej obie części przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany wykazać się spełnieniem warunku doświadczenia zawodowego dla obu części zamówienia, tj. wykazać realizację obu ww. dostaw
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane
w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane należycie
i prawidłowo ukończone.
W zakresie cz. III i IV przedmiotu zamówienia:
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. VII. ust. 1. pkt. 2) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. VII. ust. 4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (składany wraz z ofertą). 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wyksztacenia, kwalifikacji zawodowch lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 4, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w rozdz. VII ust. 4.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.4. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
5.1.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.4. lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.4.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.1.4.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.4.1. lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.4. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.1.4.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane (załącznik nr 6 do siwz + referencje), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. 5.1.2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty.
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
5. Załącznik nr 7 - Zestawienie wyposażenia do żłobka przy ul. Żeromskiego 16A w Strawczynie (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy)
6. Załącznik nr 8 - Zakup wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego do żłobka przy ul. Żeromskiego 16A w Strawczynie (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy)
7. Załącznik nr 9 Zestawienie wyposażenia do żłobka przy ul. Żeromskiego 16A w Strawczynie - integracja sensoryczna (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy)
8. Załącznik nr 10 - Zestawienie wyposażenia do żłobka przy ul. Żeromskiego 16A w Strawczynie - rozwój motoryki (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część 1 - w wysokości 250,00 PLN (słownie dwieście pięćdziesiąt zł 00/100)
Część 2 – w wysokości 250,00 PLN (słownie dwieście pięćdziesiąt zł 00/100)
Część 3 - nie wymagane
Część 4 - nie wymagane
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa umeblowania i wyposażenia żłobka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa umeblowania i wyposażenia żłobka wg szczegółowego opisu zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Z uwagi na to, że meble przeznaczone są do żłobka mają mieć motywy i elementy adresowane do dzieci.
Zamawiający zastrzega prawo odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia jeśli uzna, że zaproponowane przez Wykonawcę ww. motywy i elementy mebli są nieodpowiednie dla dzieci. Z tego względu zaleca się, by Wykonawca przed dostawą zwrócił się Zamawiającego o akceptację dostarczanego wyposażenia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie zaplecza kuchennego w meble i urządzenia kuchenne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39314000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie zaplecza kuchennego w meble i urządzenia kuchenne wraz z montażem i uruchomieniem wg szczegółowego opisu - załącznik nr 8 do SIWZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest wyszczególniony w załącznik A do SIWZ, wraz z opisem parametrów (technicznych i jakościowych) wymaganych przy realizacji zamówienia dla mebli i urządzeń montowanych w kuchni oraz wymagań dotyczących sposobu ich wykonania. Ciąg technologiczny zabudowy mebli i urządzeń zaplecza kuchni przedstawia rysunek poglądowy - zał. „B” do SIWZ, na którym zostały naniesione numery mebli i urządzeń wykazanych w zał. „A”.
Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia (urządzenia, stoły, stoły ze zlewami, zlewozmywaki, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności. Całe wyposażenie kuchni oraz zaplecza powinno być wykonane ze stali nierdzewnej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Integracja sensoryczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37426000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do żłobka – integracja sensoryczna. Zgodnie z zał. 9.
|
| |