GuidZP400 |
e10bd98b-1720-42f0-a25b-e08a1b5efd97
|
Biuletyn |
525483-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
|
Regon |
00137770600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Dubois
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-184
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5970927
|
Zamawiajacy fax |
22 5970937
|
Zamawiajacy email |
biuro@csioz.gov.pl
|
Adres strony url |
www.csioz.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.csioz.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csioz.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5a, 00-184 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zestawienie wraz z niezbędnymi urządzeniami, uruchomienie oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu łączy światłowodowych w Serwerowni Centralnej Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie
|
Numer referencyjny |
WZP.270.76.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zestawienie wraz z niezbędnymi urządzeniami, uruchomienie oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu łączy światłowodowych w Serwerowni Centralnej Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I - Doprowadzenie łącza światłowodowego do Serwerowni zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A oraz montaż i konfiguracja niezbędnych urządzeń.
Etap II - Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do Internetu z zachowaniem wymaganych parametrów usługi oraz czasów usunięcia awarii oraz zapewnienie usługi ochrony przed atakami DDoS.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego oraz na warunkach jakich zostało udzielone zamówienie podstawowe, z zastrzeżeniem możliwych zmian, wynikających z postępu technicznego, technologicznego, teleinformatycznego oraz istotnych zmian rynkowych.
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Informacja o opcjach:
1.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zakres opcji obejmuje:
1.1.1. świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu łączy światłowodowych w Serwerowni Centralnej Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie. W ramach Umowy Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu świadczenie usługi dostępu do sieci Internet od dnia 1 grudnia 2017 r. do dnia 30 listopada 2018 r., a na wyraźne zlecenie Zamawiającego w przypadku podjęcia przez Zamawiającego takiej decyzji:
1.1.1.1. świadczenia usługi dostępu do sieci Internet od dnia 1 grudnia 2018 r. do dnia 30 listopada 2019 r. (zamówienie opcjonalne cz. I);
1.1.1.2. świadczenia usługi dostępu do sieci Internet od dnia 1 grudnia 2019 r. do dnia 30 listopada 2020 r. (zamówienie opcjonalne cz. II);
1.1.2. Powiadomienie Wykonawcy o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji następuje poprzez udzielenie Zlecenia, które będzie realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy. Zamawiający jest uprawniony zlecić zamówienie opcjonalne podczas trwania Umowy, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji;
1.1.3. Zlecenie przez Zamawiającego zamówień opcjonalnych, o których mowa w § 2 i § 3 Umowy, jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania w niepełnym zakresie;
1.1.4. Szczegółowy opis realizacji zamówień opcjonalnych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia dla potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej
w pomieszczeniach Zamawiającego, w tym w serwerowni Pomocniczego Ośrodka Przetwarzania Danych (POPD) w dniu 19 czerwca 2017 r., tj. 4 Dni Robocze przed terminem składania ofert, w godzinach 10:00-12:00.
Najpóźniej do dnia 13 czerwca 2017 r., tj. 2 dni przed terminem wizji lokalnej, należy zgłosić do wizji następujące dane:
- nazwę firmy potencjalnego Wykonawcy,
- liczbę osób ze strony potencjalnego Wykonawcy,
- imiona i nazwiska pracowników Wykonawcy,
- numery telefonów ww. pracowników.
Przed wejściem do pomieszczeń, o których mowa powyżej, zgłoszone osoby winny posiadać dokument tożsamości.
Po wizji lokalnej, na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu publikacji przedmiotowego postępowania, Zamawiający odpowie na wszystkie pytania Wykonawców dotyczące pomieszczeń, w tym pomieszczeń POPD, postawione podczas ww. wizji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej, niż 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje:
1. co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każde, polegające na świadczeniu dostępu do sieci Internet, spełniające łącznie następujące warunki:
1.1. okres dostępu do sieci Internet wynosił co najmniej niż 12 miesięcy każde;
1.2. o przepustowości nie mniejszej niż 100 Mb/s każde, wraz z zapewnieniem dla co najmniej 1 jednej usługi ochrony przed atakami DDoS realizowanej jako usługa powiązana z łączem dostępu do Internetu dostarczanym w ramach zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych usług jako potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi - Załącznik nr 7 do SIWZ.
Oświadczenie w zakresie udostępniania zasobów przez inne podmioty, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż kwota określona w rozdz. V 1.2.2 SIWZ;
2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 130,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące sto trzydzieści 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z tytułem płatności: „Wadium w sprawie: WZP.270.76.2017
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji /poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z Ustawy.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający jest uprawniony do zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty wyłącznie w trybie przewidzianym w art. 144 ustawy PZP. Zmiany Umowy w trybie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy PZP zostały przez Zamawiającego uwzględnione we wzorze Umowy. Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
|