Zestawienie wraz z niezbędnymi urządzeniami, uruchomienie oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu łączy światłowodowych w Serwerowni Centralnej Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525483-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zestawienie wraz z niezbędnymi urządzeniami, uruchomienie oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu łączy światłowodowych w Serwerowni Centralnej Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I - Doprowadzenie łącza światłowodowego do Serwerowni zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A oraz montaż i konfiguracja niezbędnych urządzeń.
Etap II - Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do Internetu z zachowaniem wymaganych parametrów usługi oraz czasów usunięcia awarii oraz zapewnienie usługi ochrony przed atakami DDoS.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e10bd98b-1720-42f0-a25b-e08a1b5efd97
Biuletyn 525483-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Regon 00137770600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Dubois
Zamawiajacy adres numer domu 5A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-184
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5970927
Zamawiajacy fax 22 5970937
Zamawiajacy email biuro@csioz.gov.pl
Adres strony url www.csioz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.csioz.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csioz.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5a, 00-184 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zestawienie wraz z niezbędnymi urządzeniami, uruchomienie oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu łączy światłowodowych w Serwerowni Centralnej Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie
Numer referencyjny WZP.270.76.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Zestawienie wraz z niezbędnymi urządzeniami, uruchomienie oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu łączy światłowodowych w Serwerowni Centralnej Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I - Doprowadzenie łącza światłowodowego do Serwerowni zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A oraz montaż i konfiguracja niezbędnych urządzeń. Etap II - Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do Internetu z zachowaniem wymaganych parametrów usługi oraz czasów usunięcia awarii oraz zapewnienie usługi ochrony przed atakami DDoS.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego oraz na warunkach jakich zostało udzielone zamówienie podstawowe, z zastrzeżeniem możliwych zmian, wynikających z postępu technicznego, technologicznego, teleinformatycznego oraz istotnych zmian rynkowych.
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Informacja o opcjach: 1.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zakres opcji obejmuje: 1.1.1. świadczenie usługi dostępu do sieci Internet przy wykorzystaniu łączy światłowodowych w Serwerowni Centralnej Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie. W ramach Umowy Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu świadczenie usługi dostępu do sieci Internet od dnia 1 grudnia 2017 r. do dnia 30 listopada 2018 r., a na wyraźne zlecenie Zamawiającego w przypadku podjęcia przez Zamawiającego takiej decyzji: 1.1.1.1. świadczenia usługi dostępu do sieci Internet od dnia 1 grudnia 2018 r. do dnia 30 listopada 2019 r. (zamówienie opcjonalne cz. I); 1.1.1.2. świadczenia usługi dostępu do sieci Internet od dnia 1 grudnia 2019 r. do dnia 30 listopada 2020 r. (zamówienie opcjonalne cz. II); 1.1.2. Powiadomienie Wykonawcy o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji następuje poprzez udzielenie Zlecenia, które będzie realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy. Zamawiający jest uprawniony zlecić zamówienie opcjonalne podczas trwania Umowy, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji; 1.1.3. Zlecenie przez Zamawiającego zamówień opcjonalnych, o których mowa w § 2 i § 3 Umowy, jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania w niepełnym zakresie; 1.1.4. Szczegółowy opis realizacji zamówień opcjonalnych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia dla potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej w pomieszczeniach Zamawiającego, w tym w serwerowni Pomocniczego Ośrodka Przetwarzania Danych (POPD) w dniu 19 czerwca 2017 r., tj. 4 Dni Robocze przed terminem składania ofert, w godzinach 10:00-12:00. Najpóźniej do dnia 13 czerwca 2017 r., tj. 2 dni przed terminem wizji lokalnej, należy zgłosić do wizji następujące dane: - nazwę firmy potencjalnego Wykonawcy, - liczbę osób ze strony potencjalnego Wykonawcy, - imiona i nazwiska pracowników Wykonawcy, - numery telefonów ww. pracowników. Przed wejściem do pomieszczeń, o których mowa powyżej, zgłoszone osoby winny posiadać dokument tożsamości. Po wizji lokalnej, na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu publikacji przedmiotowego postępowania, Zamawiający odpowie na wszystkie pytania Wykonawców dotyczące pomieszczeń, w tym pomieszczeń POPD, postawione podczas ww. wizji.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej, niż 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: 1. co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każde, polegające na świadczeniu dostępu do sieci Internet, spełniające łącznie następujące warunki: 1.1. okres dostępu do sieci Internet wynosił co najmniej niż 12 miesięcy każde; 1.2. o przepustowości nie mniejszej niż 100 Mb/s każde, wraz z zapewnieniem dla co najmniej 1 jednej usługi ochrony przed atakami DDoS realizowanej jako usługa powiązana z łączem dostępu do Internetu dostarczanym w ramach zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych usług jako potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi - Załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie w zakresie udostępniania zasobów przez inne podmioty, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż kwota określona w rozdz. V 1.2.2 SIWZ; 2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 130,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące sto trzydzieści 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z tytułem płatności: „Wadium w sprawie: WZP.270.76.2017 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji /poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z Ustawy. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający jest uprawniony do zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty wyłącznie w trybie przewidzianym w art. 144 ustawy PZP. Zmiany Umowy w trybie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy PZP zostały przez Zamawiającego uwzględnione we wzorze Umowy. Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

Criterion

Kryteria Czas usunięcia awarii, zwany „Czas usunięcia A”
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto C
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)