GuidZP400 |
de3f5be5-80c4-4026-83f9-f606e5b46075
|
Biuletyn |
525729-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
|
Regon |
14073858500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02362
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 318 70 82
|
Zamawiajacy fax |
22 318 70 98
|
Zamawiajacy email |
pzp@ckps.lasy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – dotyczy części nr 4 zamówienia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, w sekretariacie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie materiałów promocyjno-szkoleniowych
|
Numer referencyjny |
DZ.270.74.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie materiałów promocyjno-szkoleniowych” na potrzeby organizacji szkoleń oraz spotkań o charakterze informacyjno-promocyjnym.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części, tj.:
Część zamówienia nr 1 – długopisy, notesy, zakładki, (TERMO, PN)
Część zamówienia nr 2 – pamięć USB (TERMO, PN)
Część zamówienia nr 3 – latarki z panelem słonecznym (TERMO)
Część zamówienia nr 4 – torby papierowe (MRN2, MRG2, TERMO, ZZL, LGW, PN, PPOŻ)
Część zamówienia nr 5 – teczki (ZZL)
W częściach nr 1, 2, 3, 4 i 5 przedmiot zamówienia obejmuje:
1. opracowanie graficzne projektów,
2. wykonanie materiałów promocyjno-szkoleniowych zgodnie z niniejszą specyfikacją,
3. dostarczenie materiałów promocyjno-szkoleniowych do siedziby Zamawiającego w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
(a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje):
Dla części nr 1 zamówienia:
co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych lub szkoleniowych (np. notesy i/lub długopisy i/lub zakładki), o wartości min. 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych brutto).
Dla części nr 2 zamówienia:
co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych lub szkoleniowych (np. pamięć USB), o wartości min. 10.000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych brutto).
Dla części nr 3 zamówienia:
co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych lub szkoleniowych (np. latarki), o wartości min. 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych brutto).
Dla części nr 4 zamówienia:
co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych lub szkoleniowych (np. torby), o wartości min. 7.000,00 zł brutto (siedem tysięcy złotych brutto).
Dla części nr 5 zamówienia:
co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych lub szkoleniowych (np. teczki), o wartości min. 3.000,00 zł brutto (trzy tysiące złotych brutto).
Uwaga: W przypadku usług w trakcie trwania (dot. świadczeń okresowych lub ciągłych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i potwierdzić jej należytą realizację stosownym dowodem.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami potwierdzającymi, czy usługi zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
2. W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ;
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w 3 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 3 powyżej.
6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3 powyżej.
7. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale IV, podrozdział I w pkt 3 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
długopisy, notesy, zakładki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie materiałów promocyjno-szkoleniowych” na potrzeby organizacji szkoleń oraz spotkań o charakterze informacyjno-promocyjnym - część nr 1 długopisy, notesy, zakładki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pamięć USB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie materiałów promocyjno-szkoleniowych” na potrzeby organizacji szkoleń oraz spotkań o charakterze informacyjno-promocyjnym - część nr 2: pamięć USB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
latarki z panelem słonecznym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie materiałów promocyjno-szkoleniowych” na potrzeby organizacji szkoleń oraz spotkań o charakterze informacyjno-promocyjnym - część nr 3: latarki z panelem słonecznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
torby papierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie materiałów promocyjno-szkoleniowych” na potrzeby organizacji szkoleń oraz spotkań o charakterze informacyjno-promocyjnym - część nr 4: torby papierowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
teczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie materiałów promocyjno-szkoleniowych” na potrzeby organizacji szkoleń oraz spotkań o charakterze informacyjno-promocyjnym - część nr 5: teczki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |