GuidZP400 |
e16b6c97-ce77-4902-a0ce-6ccad01099d8
|
Biuletyn |
525547-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
|
Regon |
85164350300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
91
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
146808224
|
Zamawiajacy fax |
146808224
|
Zamawiajacy email |
zoz.zam.publiczne@interia.pl
|
Adres strony url |
www.zoz-debica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz-debica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz-debica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
JAJA KURZE W PAKIECIE I ORAZ PRODUKTY MLECZARSKIE W PAKIECIE II DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
|
Numer referencyjny |
ZP-PN-43/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
PAKIET I – JAJA KURZE - JAJA KURZE ŚWIEŻE, 2 (ściółkowe) L (63 – 73 g) - 100 000 szt.
PAKIET II – PRODUKTY MLECZARSKIE DLA KUCHNI SZPITALNEJ -
1. ŚMIETANA 18% - KUBEK 330-500 g - 1 800 l
2. MASŁO EXTRA BEZ DODATKÓW - 3 000 kg
3. SER BIAŁY PÓŁTŁUSTY - 4 000 kg
4. SER ŻÓŁTY PÓŁTŁUSTY TWARDY - 400 kg
5. SER TWAROGOWY TOPIONY NATURALNY KOSTKA 100 g - 3 200 szt.
6. SER FROMAGE Z PAPRYKĄ kostka 80 g - 2 000 szt.
7. JOGURT WANILIOWY LUB BISZKOPTOWY – KUBEK 125 g - 5 000 szt.
8. KEFIR OD 1 – 2% TŁUSZCZU - 400 l
9. JOGURT NATURALNY – KUBEK 150 – 200 g (NISKOTŁUSZCZOWY) - 450 l
10. JOGURT NATURALNY - KUBEK 350 – 450 g (NISKOTŁUSZCZOWY) - 300 l
11. JOGURT NATURALNY TYPU GRECKIEGO – KUBEK 320 – 400 g - 300 l
|
Cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
3. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie – wg WZORU: CZĘŚĆ XI D SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Przewiduje się możliwość zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
A. Zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.
B. (dotyczy P. I) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
C. (dot. P.I) Zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany wymienione w ust. 3 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Wykonawca, w przypadku, gdy zachodzi sytuacja określona w ust. 2 lit. B, C, składa Zamawiającemu umotywowany wniosek o zmianę należnego mu wynagrodzenia, dołączając kalkulację ceny oferty po zmianach wysokości minimalnego wynagrodzenia lub zasad naliczania składek na ubezpieczenie społeczne wraz z dowodami potwierdzającymi bezpośredni wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia lub składek na ubezpieczenie społeczne na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
(dot. P. I) Dokumenty złożone przez Wykonawcę podlegają ocenie i weryfikacji przez Zamawiającego, celem ustalenia czy i o jaką wartość wysokość wynagrodzenia Wykonawcy winno ulec zmianie.
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; - & 3 ust. 1 Umowy.
3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; - & 3 ust. 1 Umowy.
W przypadku określonym w ust. 4 Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian Umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.
W przypadku określonym w ust. 4 zmiany postanowień Umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy.
W w/w przypadkach Zamawiający po dokonaniu zmiany Umowy zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zmianie umowy.
4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpi nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 144 & 1 ust. 1e ustawy.
A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 5 pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów.
B. Zmiana postanowień umowy w powyższym zakresie nastąpi nie wcześniej niż po przedłożeniu dokumentów, o których mowa w & 5 pkt 1 – 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia nowego Wykonawcy.
5. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy.
A. Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20% ilości określonych w niniejszej Umowie.
6. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy – umowa może zostać przedłużona na okres jego pełnego wykorzystania – za zgodą obu Stron.
7. W przypadku wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem Umowy w ramach tego samego gatunku, tych samych cech, walorów, itp. oraz spełniającego wymagania, o których mowa w & 1 ust. 3 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy.
A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 8 każdorazowo pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów.
8. Po okresie niezmienności cen, tj. po okresie określonym w ust. 1, cena będzie waloryzowana wg następujących zasad: cena zaoferowana w ofercie przetargowej podzielić przez cenę obowiązującą na giełdach rolno-spożywczych województwa podkarpackiego, publikowaną przez Urząd Statystyczny w Rzeszowie (Biuletyn) dla miesiąca otwarcia ofert = cena po zmianie podzielona przez cenę obowiązującą na giełdach rolno-spożywczych dla aktualnego miesiąca.
Waloryzacja odbywać się będzie max. 1 x w miesiącu, po podpisaniu aneksów – w przypadku zmiany na niekorzyść Zamawiającego.
9. W przypadku zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego).
10. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
JAJA KURZE W PAKIECIE I DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET I – JAJA KURZE -
JAJA KURZE ŚWIEŻE, 2 (ściółkowe) L (63 – 73 g) - 100 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY MLECZARSKIE W PAKIECIE II DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET II – PRODUKTY MLECZARSKIE DLA KUCHNI SZPITALNEJ -
1. ŚMIETANA 18% - KUBEK 330-500 g - 1 800 l
2. MASŁO EXTRA BEZ DODATKÓW - 3 000 kg
3. SER BIAŁY PÓŁTŁUSTY - 4 000 kg
4. SER ŻÓŁTY PÓŁTŁUSTY TWARDY - 400 kg
5. SER TWAROGOWY TOPIONY NATURALNY KOSTKA 100 g - 3 200 szt.
6. SER FROMAGE Z PAPRYKĄ kostka 80 g - 2 000 szt.
7. JOGURT WANILIOWY LUB BISZKOPTOWY – KUBEK 125 g - 5 000 szt.
8. KEFIR OD 1 – 2% TŁUSZCZU - 400 l
9. JOGURT NATURALNY – KUBEK 150 – 200 g (NISKOTŁUSZCZOWY) - 450 l
10. JOGURT NATURALNY - KUBEK 350 – 450 g (NISKOTŁUSZCZOWY) - 300 l
11. JOGURT NATURALNY TYPU GRECKIEGO – KUBEK 320 – 400 g - 300 l
|
| |