Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych w podziale na 10 części

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527266-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 331400003, 331910005, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych w podziale na 10 części:
Część 1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony
Część 2) rękawiczki
Część 3) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki, wata, gaza, lignina
Część 4) materiały do sterylizacji
Część 5) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz ustniki do spirometru, elektrody, żele
do aparatów EKG i USG
Część 6) wzierniki uszne do otoskopów
Część 7) pojemniki na odpady medyczne
Część 8) wzierniki ginekologiczne, szczoteczki cytologiczne, szkiełka do cytologii, osłonki medyczne ginekologiczne na
sondy usg
Część 9) podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie
Część 10) szpatułki drewniane
do przychodni rejonowych należących do SZPZLO W-wa Wawer tj. do:
- Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. J. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski)
- Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 (Radość)
- Przychodni Rejonowej Nr 3 przy ul. Żegańskiej 2C (Międzylesie)
- Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Begonii 10 (Marysin Wawerski)
- Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 (Zerzeń)
- Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46 (Falenica)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również wielkości dostaw i ich rodzaje przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki od 3.1 do 3.10 do SIWZ oraz w pkt. 3.6 niniejszej SIWZ.
3. Wymagany termin ważności towarów - min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru - dot. wszystkich części.
4. Wymagania jakościowe:
4.1 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw.- XS” Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 7,5 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 1,9 cm do 2,1 cm., oznaczenie kolorem białym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie .
4.2 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw. M”. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 8 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,4 cm. do 2,6 cm, oznaczenie kolorem czerwonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie.
4.3 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw. L”. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 9 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,8 cm. do 3,2 cm, oznaczenie kolorem zielonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie.
4.4 Szkiełka do pobierania cytologii- bezbarwne, krawędzie cięte, z obustronnie matowym polem do opisu, rozmiar 76 mm x 26 mm.
4.5 Jednorazowe szczoteczki typu miotełka ultra-brush umożliwiające pobranie rozmazu jednocześnie z tarczy części pochwowej oraz z kanału szyjki macicy – pakowane pojedynczo, sterylne, wykonane z tworzywa sztucznego z giętkimi „włoskami” rozmieszczonymi wachlarzowato, środkowa część „wachlarza” dłuższa, bez ostrych zakończeń.
4.6 Osłonki medyczne na sondy USG dopochwowe, pakowane jednostkowo, pudrowane, bez zbiorniczka.
4.7 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne bibułowo-foliowe. Podkłady w rolce o szerokości w granicach 50 cm +/- 1 cm. i długości nawinięcia 50 mb, z perforacją co 38 -50 cm.
4.8 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne celulozowe, dwuwarstwowe, o szerokości 50cm +/- 1 cm., długości 80 mb z perforacją.
4.9 Pozostałe wymagania przedstawiono w formularzach kosztorysów ofertowych.
4.10 Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami:
- ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) - dla wyrobów medycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2221d1b-a632-4051-86cf-672aa7e1b9dd
Biuletyn 527266-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
Regon 1307618300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strusia
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-564
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 590 09 23
Zamawiajacy fax 22 812 07 96
Zamawiajacy email malgorzata.pason@zoz-wawer.waw.pl
Adres strony url www.zoz-wawer.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz-wawer.waw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz-wawer.waw.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZPZLO Warszawa Wawer, ul. J. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, budynek A, III piętro, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych w podziale na 10 części
Numer referencyjny SZPZLO/Z-19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów medycznych w podziale na 10 części: Część 1) igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony Część 2) rękawiczki Część 3) opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki, wata, gaza, lignina Część 4) materiały do sterylizacji Część 5) papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz ustniki do spirometru, elektrody, żele do aparatów EKG i USG Część 6) wzierniki uszne do otoskopów Część 7) pojemniki na odpady medyczne Część 8) wzierniki ginekologiczne, szczoteczki cytologiczne, szkiełka do cytologii, osłonki medyczne ginekologiczne na sondy usg Część 9) podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie Część 10) szpatułki drewniane do przychodni rejonowych należących do SZPZLO W-wa Wawer tj. do: - Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. J. Strusia 4/8 ( Marysin Wawerski) - Przychodni Rejonowej Nr 2 przy ul. Patriotów 170 (Radość) - Przychodni Rejonowej Nr 3 przy ul. Żegańskiej 2C (Międzylesie) - Przychodni Rejonowej Nr 4 przy ul. Begonii 10 (Marysin Wawerski) - Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 (Zerzeń) - Przychodni Rejonowej Nr 6 przy ul. Patriotów 46 (Falenica) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym również wielkości dostaw i ich rodzaje przedstawiono w kosztorysach ofertowych (odpowiednio dla części), stanowiących załączniki od 3.1 do 3.10 do SIWZ oraz w pkt. 3.6 niniejszej SIWZ. 3. Wymagany termin ważności towarów - min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia danej partii towaru - dot. wszystkich części. 4. Wymagania jakościowe: 4.1 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw.- XS” Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 7,5 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 1,9 cm do 2,1 cm., oznaczenie kolorem białym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie . 4.2 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw. M”. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 8 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,4 cm. do 2,6 cm, oznaczenie kolorem czerwonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie. 4.3 Sterylne wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku typu CUSCO „tzw. L”. Długość całkowita górnej łyżki wziernika 10,5 cm. Długość części zwężonej min. 9 cm (mierzona po zewnętrznej stronie krawędzi bocznej łyżki). Szerokość części zwężonej od 2,8 cm. do 3,2 cm, oznaczenie kolorem zielonym na zamku centralnym, opakowanie jałowe, każda sztuka pakowana oddzielnie. 4.4 Szkiełka do pobierania cytologii- bezbarwne, krawędzie cięte, z obustronnie matowym polem do opisu, rozmiar 76 mm x 26 mm. 4.5 Jednorazowe szczoteczki typu miotełka ultra-brush umożliwiające pobranie rozmazu jednocześnie z tarczy części pochwowej oraz z kanału szyjki macicy – pakowane pojedynczo, sterylne, wykonane z tworzywa sztucznego z giętkimi „włoskami” rozmieszczonymi wachlarzowato, środkowa część „wachlarza” dłuższa, bez ostrych zakończeń. 4.6 Osłonki medyczne na sondy USG dopochwowe, pakowane jednostkowo, pudrowane, bez zbiorniczka. 4.7 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne bibułowo-foliowe. Podkłady w rolce o szerokości w granicach 50 cm +/- 1 cm. i długości nawinięcia 50 mb, z perforacją co 38 -50 cm. 4.8 Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne celulozowe, dwuwarstwowe, o szerokości 50cm +/- 1 cm., długości 80 mb z perforacją. 4.9 Pozostałe wymagania przedstawiono w formularzach kosztorysów ofertowych. 4.10 Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami: - ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) - dla wyrobów medycznych.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Dostawy sukcesywne do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy artykułów medycznych właściwych dla danej części, na którą jest składana oferta, o wartości nie mniejszej niż : Część 1 – 7 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 2 – 40 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 3 – 30 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 4 – 20 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 5 – 18 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 6 – 11 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 7 – 6 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 8 – 9 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 9 – 18 000,00 zł. brutto (każda dostawa) Część 10 – 1 500,00 zł. brutto (każda dostawa) i trwające co najmniej 8 miesięcy. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane według załącznika nr 5 do SIWZ oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Opis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie występujących wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VI.5.3 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP ( spełnienie warunków udziału) a) wykaz podobnych dostaw, określonych w pkt V.1. 2) lit. b SIWZ, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ , b) dowody określające czy dostawy określone w wykazie ( zał. nr 5 do SIWZ) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów i przedstawi zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów technicznych na potrzeby realizacji zamówienia, według załącznika nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP (spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego) a) dokument w formie oświadczenia potwierdzający, że wszystkie produkty będące wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) są dopuszczenie do obrotu i użytku na terenie RP, zgodne z odnoszącymi się do nich postanowieniami Dyrektyw, posiadają deklarację zgodności WE oraz są oznaczone znakiem CE i , że ww. dokumenty zostaną dostarczone do Zamawiającego przed podpisaniem umowy (w przypadku otrzymania zamówienia) - w oryginale wg własnego wzoru ( dotyczy wszystkich części) b) ulotki, katalogi, karty charakterystyki, inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów określonych w kosztorysach ofertowych w zał. nr 3.1-3.10 do SIWZ – dot. wszystkich pozycji ujętych w kosztorysach. c) próbek towaru – dot. pakietów nr 8,11,12,15 wymagane próbki: - ustniki do spirometrów – 1 szt. ustników określonych w poz. 1 i 2 kosztorysu ofertowego (zał. nr 3.6 do SIWZ) - wzierniki ginekologiczne – po 1 sztuce każdego rozmiaru wzierników - szczoteczki cytologiczne – 1 szt. - podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie – min. po 2 metry każdego rodzaju podkładu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – oryginał 2) wypełniony we właściwym zakresie (dla składanej/ych części) formularz kosztorysu ofertowego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 3.1-3.10 do SIWZ– oryginał 3) oświadczenie z art. 25a ust.1 wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ, sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie występujących wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. 4) pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie- jeżeli dotyczy 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie – jeżeli dotyczy 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 7) dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty 2. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg. wzoru załącznika nr 9 do SIWZ ( oryginał ). Złożyć oddzielnie dla każdej z części. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie występujących wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (przepis art. 142 ust. 5 pkt 2 wszedł w życie z dniem 1 września 2016 r. na podstawie art. 4 ustawy z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1265) 4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe) b. uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, sposób konfekcjonowania lub ilość sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem c. uległa zmianie stawka podatku VAT, d. wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, e. zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, f. konieczności zmiany miejsca dostawy, g. zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. h. przedłużenia okresu trwania umowy w przypadku gdy, przed upływem terminu obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota wartościowa dla poszczególnych części/pakietów umowa może zostać przedłużona do czasu realizacji pełnego zamówienia.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa igły , strzykawki, przyrządy do infuzji, wenflony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ilości i rodzaj określa kosztorys ofertowy - zał. nr 3.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa rękawiczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rodzaj i zakres określa zał. nr 3.2 do SIWZ - kosztorys ofertowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa opaski dziane, elastyczne, przylepce, gaziki, wata, gaza, lignina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zakres i rodzaj określa zał. nr 3.3 do SIWZ - kosztorys ofertowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa materiały do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zakres i rodzaj określa zał. nr 3.4 do SIWZ - kosztorys ofertowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa papiery termoczułe do aparatów ekg, usg i laboratoryjnych oraz ustniki do spirometru, elektrody, żele do aparatów EKG i USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zakres i rodzaj określa zał. nr 3.5 do SIWZ - kosztorys ofertowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa wzierniki uszne do otoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zakres i rodzaj określa zał. nr 3.6 do SIWZ - kosztorys ofertowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pojemniki na odpady medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zakres i rodzaj określa zał. nr 3.7 do SIWZ - kosztorys ofertowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa wzierniki ginekologiczne, szczoteczki cytologiczne, szkiełka do cytologii, osłonki medyczne ginekologiczne na sondy usg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zakres i rodzaj określa zał. nr 3.8 do SIWZ - kosztorys ofertowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa podkłady jednorazowe na kozetki lekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zakres i rodzaj określa zał. nr 3.9 do SIWZ - kosztorys ofertowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)