Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej.

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Usług Komunalnych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Specjalna odzież robocza,
  • Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526493-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009, 188122006, 181300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ I - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY ROBOCZEJ:

Zamówienie obejmuje:

Sukcesywne dostawy odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice.
Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość odzieży roboczej zawiera ZAŁĄCZNIK A do niniejszej specyfikacji.
Dla wskazanego w załączniku A asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w załączniku A szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia.
Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, ilości, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego.
Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia.
Uwaga:
Skrócenie terminu dostawy stanowi kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ).
Szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy.
CZĘŚĆ II - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ:

Zamówienie obejmuje:

Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK Gliwice.
Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej zawiera ZAŁĄCZNIK B do niniejszej specyfikacji.
Dla całego asortymentu wskazanego w załączniku B Wykonawca dołączy do oferty certyfikaty CE lub deklaracje zgodności z Polską Normą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w załączniku B szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia.
Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, ilości, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego.
Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia.
Uwaga:
Skrócenie terminu dostawy stanowi kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ).
Szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy.
Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ i szczegółowych wykazach opisu zamówienia (załącznik A i B) służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości danego produktu/materiału. Dopuszcza się zamienne, równoważne produkty/materiały pod warunkiem spełnienia wymagań opisanych w załączniku A lub załączniku B.

Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.**
Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.**

** - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Certyfikat ISO
Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru,
Wymagany termin rękojmi: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 06b6526d-18df-4f21-9bd3-52f7f1df9063
Biuletyn 526493-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Zarząd Usług Komunalnych
Regon 27104821200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2310031, 3350444
Zamawiajacy fax 322 310 032
Zamawiajacy email mzuk@mzuk.pl
Adres strony url www.mzuk.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mzuk.gliwice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zarząd Usług Komunalnych - Sekretariat, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej.
Numer referencyjny MZUK.EPZ.50.15.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie
Okreslenie przedmiotu CZĘŚĆ I - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY ROBOCZEJ: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość odzieży roboczej zawiera ZAŁĄCZNIK A do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego w załączniku A asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w załączniku A szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, ilości, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. Uwaga: Skrócenie terminu dostawy stanowi kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ). Szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. CZĘŚĆ II - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej zawiera ZAŁĄCZNIK B do niniejszej specyfikacji. Dla całego asortymentu wskazanego w załączniku B Wykonawca dołączy do oferty certyfikaty CE lub deklaracje zgodności z Polską Normą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w załączniku B szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, ilości, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. Uwaga: Skrócenie terminu dostawy stanowi kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ). Szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w SIWZ i szczegółowych wykazach opisu zamówienia (załącznik A i B) służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości danego produktu/materiału. Dopuszcza się zamienne, równoważne produkty/materiały pod warunkiem spełnienia wymagań opisanych w załączniku A lub załączniku B. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.** Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** ** - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Certyfikat ISO Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru, Wymagany termin rękojmi: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow CZĘŚĆ I: O zamówienie w części I mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie, co najmniej dwie dostawy o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda. CZĘŚĆ II: O zamówienie w części II mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie, co najmniej dwie dostawy o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda. CZĘŚĆ I i II (składanie oferty na obie części zamówienia): O zamówienie w części I i II mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie, co najmniej dwie dostawy o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto każda. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek wiedzy i doświadczenia podlega sumowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie,
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą próbki następujących pozycji: CZĘŚĆ I: Składając ofertę na część I Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - Próbki dla następujących pozycji załącznika A: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki, Poz. 5 - spodnie do pasa typu bojówki Poz. 11 - spodnie do pasa 3/4 długości (za kolano) damskie/męskie, Poz. 12 - spodnie do pasa - dresowe, Poz. 16 - spodnie medyczne, Poz. 19 - koszulka trykotowa, Poz. 20 - koszulka polo męska, Poz. 21 - koszulka polo damska, Poz. 30 - kurtka zimowa męska dla dozoru, Poz. 31 - kurtka zimowa damska dla dozoru, Poz. 32 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru, Poz. 34 - trzewiki robocze, Poz. 37 - trzewiki robocze - sandały, Poz. 42 - obuwie basenowe wg wzoru wock nube lub równoważne, Poz. 43 - obuwie sportowe antypoślizgowe typu adidas, Poz. 44 - buty gumowe ocieplane, Poz. 46 - buty gumowe ze ściągaczem - męskie, Poz. 48 - półbuty męskie dla dozoru i kierowców, Poz. 49 - półbuty damskie dla dozoru, Poz. 50 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru, Poz. 51 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru. - Karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy) dla wskazanego asortymentu w załączniku A. CZĘŚĆ II: Składając ofertę na część II Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - Próbki dla następujących pozycji załącznika B: Poz. 2 - rękawice drelichowe,* Poz. 3 - rękawice antyprzecięciowe - SIP model 1701-2SA4 lub równoważny, Poz. 4 - rękawice ocieplane pięciopalcowe typu top up winter lub równoważne, Poz. 5 - rękawice ocieplane wzmocnione skórą pięciopalcowe, Poz. 6 - rękawice ocieplane typu Alaska lub równoważne,* Poz. 8 - rękawice drelichowe wzmocnione skórą pięciopalcowe, Poz. 9 - rękawice olejoodporne pięciopalcowe, Poz. 11 - rękawice gumowe gospodarcze,* Poz. 12 - rękawice nitrylowe z flokowaną wyściółką Sol-Vex lub równoważne, Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne,* Poz. 16 - rękawice antywibracyjne, Poz. 19 - rękawice typu koza,* Poz. 49- szelki bezpieczeństwa, Poz. 50 - linka bezpieczeństwa, Poz. 51 - linka bezpieczeństwa z amortyzatorem, Poz. 52 - urządzenie samohamowne do prac na wysokości, Poz. 53 - hełm ochronny do prac na wysokości,* Poz. 54 - maska spawalnicza, Poz. 56 - tarcza spawalnicza. - Certyfikaty CE lub deklaracje zgodności z PN dla całego asortymentu opisanego w załączniku B.
Inne dokumenty niewymienione wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.
Czy wadium 1
Wadium zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: CZĘŚĆ I - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), CZĘŚĆ II - 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), CZĘŚĆ I i II - 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia 1) zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę na podstawie powiadomienia stron bez konieczności aneksowania umowy; 2) zmiany przedstawicieli uczestników wykonywanej dostawy; 3) zmiany nazwy lub siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; 4) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania dostawy; 5) rezygnacji z wykonania części dostawy z jednoczesnym proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy; 6) zmiany będące następstwem: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie; 7) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; 8) w przypadku wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002 r. nr 200 poz. 1679); 9) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia; 10) zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie terminu i sposobu realizacji umowy; 11) zmiany umowy (załącznika do umowy) w przypadku, gdy asortyment zaoferowany w formularzu cenowym zostanie wycofany z produkcji lub będzie czasowo niedostępny na rynku lub zostanie zastąpiony przez inny produkt. Nowo zaoferowany produkt musi posiadać parametry nie gorsze niż opisane w SIWZ i spełniać wszystkie określone wymagania.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY ROBOCZEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18812200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość odzieży roboczej zawiera ZAŁĄCZNIK A do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego w załączniku A asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w załączniku A szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, ilości, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. Uwaga: Skrócenie terminu dostawy stanowi kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ). Szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część I Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji załącznika A: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki,* Poz. 5 - spodnie do pasa typu bojówki Poz. 11 - spodnie do pasa 3/4 długości (za kolano) damskie/męskie, Poz. 12 - spodnie do pasa - dresowe, Poz. 16 - spodnie medyczne, Poz. 19 - koszulka trykotowa,* Poz. 20 - koszulka polo męska, Poz. 21 - koszulka polo damska, Poz. 30 - kurtka zimowa męska dla dozoru,* Poz. 31 - kurtka zimowa damska dla dozoru,* Poz. 32 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru, Poz. 34 - trzewiki robocze,* Poz. 37 - trzewiki robocze - sandały, Poz. 42 - obuwie basenowe wg wzoru wock nube lub równoważne, Poz. 43 - obuwie sportowe antypoślizgowe typu adidas, Poz. 44 - buty gumowe ocieplane, Poz. 46 - buty gumowe ze ściągaczem - męskie, Poz. 48 - półbuty męskie dla dozoru i kierowców, Poz. 49 - półbuty damskie dla dozoru,* Poz. 50 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru,* Poz. 51 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru.*
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej zawiera ZAŁĄCZNIK B do niniejszej specyfikacji. Dla całego asortymentu wskazanego w załączniku B Wykonawca dołączy do oferty certyfikaty CE lub deklaracje zgodności z Polską Normą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w załączniku B szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, ilości, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. Uwaga: Skrócenie terminu dostawy stanowi kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ). Szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część II Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji załącznika B: Poz. 2 - rękawice drelichowe,* Poz. 3 - rękawice antyprzecięciowe - SIP model 1701-2SA4 lub równoważny, Poz. 4 - rękawice ocieplane pięciopalcowe typu top up winter lub równoważne, Poz. 5 - rękawice ocieplane wzmocnione skórą pięciopalcowe, Poz. 6 - rękawice ocieplane typu Alaska lub równoważne,* Poz. 8 - rękawice drelichowe wzmocnione skórą pięciopalcowe, Poz. 9 - rękawice olejoodporne pięciopalcowe, Poz. 11 - rękawice gumowe gospodarcze,* Poz. 12 - rękawice nitrylowe z flokowaną wyściółką Sol-Vex lub równoważne, Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne,* Poz. 16 - rękawice antywibracyjne, Poz. 19 - rękawice typu koza,* Poz. 49- szelki bezpieczeństwa, Poz. 50 - linka bezpieczeństwa, Poz. 51 - linka bezpieczeństwa z amortyzatorem, Poz. 52 - urządzenie samohamowne do prac na wysokości, Poz. 53 - hełm ochronny do prac na wysokości,* Poz. 54 - maska spawalnicza, Poz. 56 - tarcza spawalnicza.
  

Criterion

Kryteria ocena jakości dostarczonych próbek
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)