Dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska Wydział Architektury
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529082-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
Zamówienie realizowane będzie w 3 częściach:
Część I: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne);
Część II: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne);
Część III: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30232110-8 drukarki laserowe);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku
nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Politechnika Warszawska, Wydział Architektury, ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c25bfde-2473-4418-9529-ab0d323a2b8d
Biuletyn 529082-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska Wydział Architektury
Regon 155433000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszykowa
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00659
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-226282887, 6284162,
Zamawiajacy fax 0-22 6283236
Zamawiajacy email dziekog@arch.pw.edu.pl
Adres strony url www.pw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrdenictwem operatora pocztowego lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej, 00-659 Warszawa, ul. Koszykowa 55, pok. 3c (sekretariat Dziekana)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
Numer referencyjny WAPW/2/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej Zamówienie realizowane będzie w 3 częściach: Część I: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne); Część II: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne); Część III: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30232110-8 drukarki laserowe); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela). Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Politechnika Warszawska, Wydział Architektury, ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy w pkt 1.
Zakresie warunkow udzialu nie jest wymagane - Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców oraz inne oświadczenia wynikające z wzoru; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. ust. 1-2 niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A i B do SIWZ; 3) wypełnioną przez Wykonawcę tabelę techniczną zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ, która powinna zawierać w szczególności opis parametrów oferowanego produktu - wskazanego przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (uwzględnionym w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia) - dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela. Zamawiający zastrzega, iż opis parametrów oferowanego produktu powinien być autorskim opracowaniem Wykonawcy, tj. nie powinien stanowić w całości lub w części kopii opisu przedmiotu zamówienia zawartego w tabeli technicznej - kolumna dot. minimalnych oczekiwań Zamawiającego 4) formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie).
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń, 2) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 3) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych. 2. Przez istotne zmiany umowy Zamawiający rozumie takie zmiany, które w postępowaniu przed udzieleniem umożliwiałyby złożenie innej znacząco odmiennej, ważnej oferty, jak również umożliwiałyby dopuszczenie innych Wykonawców. Katalog istotnych zmian umożliwiających zmianę zawartej umowy przewiduje ust 1. 3. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy jest sporządzenie, podpisanego przez Strony „Protokołu Konieczności”, określającego przyczyny zmian oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony. 4. Nieistotne zmiany zawartej umowy będą sporządzone pisemnie w formie aneksu, po sporządzeniu Protokołu Konieczności. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny - 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny - 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)