GuidZP400 |
9c25bfde-2473-4418-9529-ab0d323a2b8d
|
Biuletyn |
529082-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Architektury
|
Regon |
155433000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koszykowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00659
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-226282887, 6284162,
|
Zamawiajacy fax |
0-22 6283236
|
Zamawiajacy email |
dziekog@arch.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrdenictwem operatora pocztowego lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej, 00-659 Warszawa, ul. Koszykowa 55, pok. 3c (sekretariat Dziekana)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
|
Numer referencyjny |
WAPW/2/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa komputerów przenośnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
Zamówienie realizowane będzie w 3 częściach:
Część I: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne);
Część II: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne);
Część III: Komputer przenośny – 1szt., (kod CPV: 30232110-8 drukarki laserowe);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku
nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Politechnika Warszawska, Wydział Architektury, ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy w pkt 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie jest wymagane - Zamawiający nie stawia żadnych warunków.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców oraz inne oświadczenia wynikające z wzoru;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. ust. 1-2 niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A i B do SIWZ;
3) wypełnioną przez Wykonawcę tabelę techniczną zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ, która powinna zawierać w szczególności opis parametrów oferowanego produktu - wskazanego przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (uwzględnionym w załączniku nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia) - dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela. Zamawiający zastrzega, iż opis parametrów oferowanego produktu powinien być autorskim opracowaniem Wykonawcy, tj. nie powinien stanowić w całości lub w części kopii opisu przedmiotu zamówienia zawartego w tabeli technicznej - kolumna dot. minimalnych oczekiwań Zamawiającego
4) formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
5) ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie).
|
Obejmuje ustanowienie |
Nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń, 2) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 3) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych. 2. Przez istotne zmiany umowy Zamawiający rozumie takie zmiany, które w postępowaniu przed udzieleniem umożliwiałyby złożenie innej znacząco odmiennej, ważnej oferty, jak również umożliwiałyby dopuszczenie innych Wykonawców. Katalog istotnych zmian umożliwiających zmianę zawartej umowy przewiduje ust 1. 3. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy jest sporządzenie, podpisanego przez Strony „Protokołu Konieczności”, określającego przyczyny zmian oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy
podpisanego przez obie Strony. 4. Nieistotne zmiany zawartej umowy będą sporządzone pisemnie w formie aneksu, po sporządzeniu Protokołu Konieczności. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny - 1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku
nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny - 1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku
nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz określenie zakresu gwarancji zawarte są w załączniku
nr 3 do SIWZ - tabela techniczna zamówienia (dla każdej części zamówienia uwzględniona została odrębna tabela).
|
| |