GuidZP400 |
a44bfdc1-55da-4b27-bd5c-68714e778d6f
|
Biuletyn |
529097-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
|
Regon |
2069886400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ratuszowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 848 84 94,
|
Zamawiajacy fax |
74 848 84 94
|
Zamawiajacy email |
biuro@agua-zdroj.pl
|
Adres strony url |
www.aqua-zdroj.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp. z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.aqua-zdroj.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6, Biuro Zarządu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
|
Numer referencyjny |
16/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów pomocniczych dla Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi odbiór pojemników/ kanistrów po zużytej chemii. Dostawy realizowane będą do obiektów Centrum Turystyczno – Sportowego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zlokalizowanych na terenie miasta Wałbrzycha: a) ul. Ratuszowa 6, 58 – 304 Wałbrzych, b) Kryta Pływalnia przy ZS nr 4 , ul. Sokołowskiego 75, 58 – 309 Wałbrzych c) Hala Sportowa przy ul. Wysockiego 11, 58 – 300 Wałbrzych, d) Hala Sportowa przy ul. Chopina 1, 58 – 301 Wałbrzych, e) Skatepark przy ul. Topolowej 17 k Wałbrzych. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w załączniku nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo – cenowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że: 1 wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie środków czystości na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto, ( jedno zamówienie) 2. dysponuje 5 dozownikami czterofunkcyjnymi z możliwością tworzenia czterech rodzajów stężeń tego samego preparatu lub czterech różnych rodzajów środków chemicznych o tym samym lub podobnym stężeniu i zamontują te urządzenia w ramach zamówienia na czas jego trwania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Do realizacji niniejszego skieruje 1 pracownika pełniącego funkcję koordynatora Umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz ten ma zawierać co najmniej 1 zamówienie na sukcesywną dostawę środków czystości, na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł brutto.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 500,00 ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899, PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 16/2017 "Sukcesywna dostawa środków czystości do AQUA - ZDRÓJ w Wałbrzychu".
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień do niniejszej umowy przy wystąpieniu następujących warunków: a. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi, mająca wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę zmiana przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, b. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, c. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, d. w zakresie zmiany terminu, lecz bez zmian cen i zakresu rzeczowego e. w sytuacji zmian przepisów prawa dotyczących jakości i składu produktów oraz warunków dopuszczalności do użycia produktów stanowiących przedmiot umowy. Zmiana dotyczyć będzie wówczas parametrów zamawianych produktów. 2. Przewidziane powyżej okoliczności, stanowiące podstawę do zmian do umowy stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany muszą być wprowadzane z zachowaniem przepisów art. 140 ust 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiany do umowy nie stanowi zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktu między Stronami. 5. Wszelkie zmiany do umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10.00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym.
|
IV 4 5 okres |
30
|