Zakup wyposażenia do budowanego kompleksu szkolnego w Plewiskach - II etap

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Komorniki
Miejscowość Komorniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528115-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach
Część 1 - Zakup i dostawa mebli szkolnych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1A oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2.
Część 2 - Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1B oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a81c98dd-880f-4415-a551-ee056d389ac7
Biuletyn 528115-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Komorniki
Regon 53862700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stawna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Komorniki
Zamawiajacy kod pocztowy 62052
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 107 751,
Zamawiajacy fax 618 107 985
Zamawiajacy email sekretariat@komorniki.pl
Adres strony url www.komorniki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.komorniki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.komorniki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, wejście A Biuro podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do budowanego kompleksu szkolnego w Plewiskach - II etap
Numer referencyjny WI.271.5.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach Część 1 - Zakup i dostawa mebli szkolnych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1A oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2. Część 2 - Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1B oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-08-23T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż: dla części 1 - 140.000 zł (sto czterdzieści tysięcy złotych), dla części 2 – 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy w zakresie mebli szkolnych i wyposażenia do budynków oświaty o wartości każdej z dostaw 100.000 zł brutto (dla części 1 przedmiotu zamówienia); b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy w zakresie mebli biurowych i wyposażenia do budynków użyteczności publicznej o wartości każdej z dostaw 80.000 zł brutto (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz ust. 5 pkt 1 oraz pkt 8 ustawy, zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 7A do SIWZ. (dla części 1 przedmiotu zamówienia) oraz Załącznikiem nr 7B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi o w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia że przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7A do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia) oraz Załącznikiem nr 7B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia). W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 5.3.2. SIWZ zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia następujących dokumentów: a) Dla części 1 przedmiotu zamówienia - wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8A do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; b) Dla części 2 przedmiotu zamówienia - wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8B do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu , jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).7.7. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi o w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że dostawy mebli i wyposażenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia następujących dokumentów: a) Certyfikaty, atesty i inne dokumenty oraz próbki (płyt meblowych i tkanin obiciowych o wym. min. 7 cm x 10 cm, max A5) potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w pkt 3.3.1. SIWZ oraz Załączniku nr 1A i 2 do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia);. b) Certyfikaty, atesty i inne dokumenty oraz próbki (płyt meblowych i tkanin obiciowych o wym. min. 7 cm x 10 cm, max A5) potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w Załączniku nr 1B i 2 do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
Inne dokumenty niewymienione Do oferty (poza formularzem oferty) należy dołączyć: a) Formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 5A do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia) i/lub Załącznikiem nr 5B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia); b) pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentacji w postępowaniu (jeśli jest konieczne); c) dokument potwierdzający reprezentację wykonawcy (np. odpis z KRS); d) Oświadczenie wykonawcy sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 7A do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia) i/lub Załącznikiem 7B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) Dla części 1 przedmiotu zamówienia - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), b) Dla części 2 przedmiotu zamówienia – 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 56 1240 1747 1111 0000 1848 9057. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt 13.1 SIWZ. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą w formie umożliwiającej Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności rozszycia oferty. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup wyposażenia do budowanego kompleksu szkolnego w Plewiskach – II etap – część …..”. Oznaczenie sprawy: 271.5.2017. 9. Wadium zatrzymuje się w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6A do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 6B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30 dni
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego - Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble szkolne i wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-23T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagania dot. gwarancji i serwisu: 1) Gwarancja: minimum 24 miesięcy (kryterium oceny) gwarancji na meble szkolne od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad; 2) Warunki serwisu: a) naprawy gwarancyjne dokonywane będą przez Wykonawcę na jego koszt; b) czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia – maksymalnie 15 dni roboczych (kryterium oceny).
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa mebli szkolnych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1A oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2. Przedmiot zamówienia dla Części 1 ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, ul. Prof. Wacława Strażewicza 1, 62-064 Plewiska, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej Nr 2 w Plewiskach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble biurowe i wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-23T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagania dot. gwarancji i serwisu: 1) Gwarancja: minimum 36 miesięcy (kryterium oceny) gwarancji na meble biurowe od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad; 2) Warunki serwisu: a) naprawy gwarancyjne dokonywane będą przez Wykonawcę na jego koszt; b) czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia – maksymalnie 15 dni roboczych (kryterium oceny).
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1B oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2. Przedmiot zamówienia dla Części 2 ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, ul. Prof. Wacława Strażewicza 1, 62-064 Plewiska, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy.
  

Criterion

Kryteria Czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 35,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)