GuidZP400 |
a81c98dd-880f-4415-a551-ee056d389ac7
|
Biuletyn |
528115-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Komorniki
|
Regon |
53862700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stawna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Komorniki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62052
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 107 751,
|
Zamawiajacy fax |
618 107 985
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@komorniki.pl
|
Adres strony url |
www.komorniki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.komorniki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.komorniki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, wejście A Biuro podawcze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia do budowanego kompleksu szkolnego w Plewiskach - II etap
|
Numer referencyjny |
WI.271.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach
Część 1 - Zakup i dostawa mebli szkolnych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1A oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2.
Część 2 - Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1B oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-08-16T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-08-23T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż: dla części 1 - 140.000 zł (sto czterdzieści tysięcy złotych), dla części 2 – 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy w zakresie mebli szkolnych i wyposażenia do budynków oświaty o wartości każdej z dostaw 100.000 zł brutto (dla części 1 przedmiotu zamówienia);
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy w zakresie mebli biurowych i wyposażenia do budynków użyteczności publicznej o wartości każdej z dostaw 80.000 zł brutto (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz ust. 5 pkt 1 oraz pkt 8 ustawy, zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 7A do SIWZ. (dla części 1 przedmiotu zamówienia) oraz Załącznikiem nr 7B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi o w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia że przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7A do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia) oraz Załącznikiem nr 7B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 5.3.2. SIWZ zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia następujących dokumentów:
a) Dla części 1 przedmiotu zamówienia - wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8A do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
b) Dla części 2 przedmiotu zamówienia - wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8B do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu , jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).7.7. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi o w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że dostawy mebli i wyposażenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia następujących dokumentów:
a) Certyfikaty, atesty i inne dokumenty oraz próbki (płyt meblowych i tkanin obiciowych o wym. min. 7 cm x 10 cm, max A5) potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w pkt 3.3.1. SIWZ oraz Załączniku nr 1A i 2 do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia);.
b) Certyfikaty, atesty i inne dokumenty oraz próbki (płyt meblowych i tkanin obiciowych o wym. min. 7 cm x 10 cm, max A5) potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w Załączniku nr 1B i 2 do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty (poza formularzem oferty) należy dołączyć:
a) Formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 5A do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia) i/lub Załącznikiem nr 5B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia);
b) pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentacji w postępowaniu (jeśli jest konieczne);
c) dokument potwierdzający reprezentację wykonawcy (np. odpis z KRS);
d) Oświadczenie wykonawcy sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 7A do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia) i/lub Załącznikiem 7B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
a) Dla części 1 przedmiotu zamówienia - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
b) Dla części 2 przedmiotu zamówienia – 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:
4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 56 1240 1747 1111 0000 1848 9057. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt 13.1 SIWZ.
7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą w formie umożliwiającej Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności rozszycia oferty.
8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup wyposażenia do budowanego kompleksu szkolnego w Plewiskach – II etap – część …..”. Oznaczenie sprawy: 271.5.2017.
9. Wadium zatrzymuje się w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6A do SIWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 6B do SIWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia).
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego - Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble szkolne i wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania dot. gwarancji i serwisu:
1) Gwarancja: minimum 24 miesięcy (kryterium oceny) gwarancji na meble szkolne od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad;
2) Warunki serwisu:
a) naprawy gwarancyjne dokonywane będą przez Wykonawcę na jego koszt;
b) czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia – maksymalnie 15 dni roboczych (kryterium oceny).
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa mebli szkolnych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1A oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2.
Przedmiot zamówienia dla Części 1 ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, ul. Prof. Wacława Strażewicza 1, 62-064 Plewiska, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej Nr 2 w Plewiskach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe i wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-08-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania dot. gwarancji i serwisu:
1) Gwarancja: minimum 36 miesięcy (kryterium oceny) gwarancji na meble biurowe od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad;
2) Warunki serwisu:
a) naprawy gwarancyjne dokonywane będą przez Wykonawcę na jego koszt;
b) czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia – maksymalnie 15 dni roboczych (kryterium oceny).
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń wybudowanego Kompleksu szkolnego w Plewiskach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym stanowiącym Załącznik nr 1B oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2.
Przedmiot zamówienia dla Części 2 ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach, ul. Prof. Wacława Strażewicza 1, 62-064 Plewiska, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej nr 2 w Plewiskach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy.
|
| |