Dostawa opatrunków - 6 pakietów

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528670-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet 1 - 4 pozycje - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 1)
Pakiet 2 - 3 pozycje - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 2)
Pakiet 3 - 6 pozycji - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 3)
Pakiet 4 - 8 pozycji - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 4)
Pakiet 5 - 3 pozycje - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 5)
Pakiet 6 - 8 pozycji - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 6)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8057e45-2cd4-475f-b453-e0c16be95c50
Biuletyn 528670-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Regon 29088300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czerniakowska
Zamawiajacy adres numer domu 231
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00416
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 841 110,
Zamawiajacy fax 225 841 109
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
Adres strony url www.szpital-orlowskiego.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-orlowskiego.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-orlowskiego.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPSK im. prof. W Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231 , 00-416 Warszawa – pokój nr D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków - 6 pakietów
Numer referencyjny 52/8/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Pakiet 1 - 4 pozycje - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 1) Pakiet 2 - 3 pozycje - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 2) Pakiet 3 - 6 pozycji - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 3) Pakiet 4 - 8 pozycji - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 4) Pakiet 5 - 3 pozycje - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 5) Pakiet 6 - 8 pozycji - zgodnie z zał. nr 2 (pakiet nr 6)
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1.Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 2164, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, w związku z art. 6a ustawy Pzp. 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia w pakietach: od 1 do 4. 24 miesiące od daty udzielenia zamówienia w pakietach: od 5 do 6.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa certyfikat CE /deklaracja zgodności /powiadomienie/ wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1. 2 Wypełniony Formularz asortymentowo – cenowy załącznik nr 2. 3 Zobowiązanie (jeżeli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia powinno uwzględniać następujące informacje dotyczące: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.2 niniejszego rozdziału SIWZ. Postanowienia dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. 4 Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty 5 Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 4. 6 Oświadczenie o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) – załącznik nr 5
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla pakietów: 1-4: 1) W zakresie zmiany przedmiotu umowy: a) polegającej na zmianie nazwy opatrunku, w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę za pośrednictwem dokumentów rejestracyjnych zmiany nazwy handlowej, wynikającej z: • udokumentowanego wstrzymania/zaprzestania produkcji, importu lub wycofania z rynku materiałów opatrunkowych wskutek zaistnienia incydentu medycznego; • wygaśnięcia rejestracji danego materiału opatrunkowego; • dokonywania zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu materiału medycznego; • krótkotrwałego jednorazowego braku materiału opatrunkowego na rynku; b) w przypadku zaoferowania opatrunku równoważnego, w sytuacjach wskazanych w pkt 1 lit. a), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opatrunki, odpowiadające parametrami opisanemu w SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych nie wyższych niż cena opatrunku z oferty oraz po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu opatrunku równoważnego przez Zamawiającego. 2) W zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiającego. 3) W zakresie przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 3 ust. 1 , jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązywania umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy. 4) W zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia – danego pakietu – do wysokości wartości umowy określonej dla danego pakietu; 5) W zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę. 6) Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków niniejszej umowy wprowadzane są w formie aneksu do umowy i wymagają zgody obydwu stron na piśmie – pod rygorem nieważności. Dla pakietów: 5-6: 1) W zakresie zmiany przedmiotu umowy: a) polegającej na zmianie nazwy opatrunku, w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę za pośrednictwem dokumentów rejestracyjnych zmiany nazwy handlowej, wynikającej z: • udokumentowanego wstrzymania/zaprzestania produkcji, importu lub wycofania z rynku materiałów opatrunkowych wskutek zaistnienia incydentu medycznego; • wygaśnięcia rejestracji danego materiału opatrunkowego; • dokonywania zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu materiału medycznego; • krótkotrwałego jednorazowego braku materiału opatrunkowego na rynku; b) w przypadku zaoferowania opatrunku równoważnego, w sytuacjach wskazanych w pkt 1 lit. a), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opatrunki, odpowiadające parametrami opisanemu w SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych nie wyższych niż cena opatrunku z oferty oraz po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu opatrunku równoważnego przez Zamawiającego. 2) W zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiającego. 3) W zakresie przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 3 ust. 1 , jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązywania umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy. 4) W zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia – danego pakietu – do wysokości wartości umowy określonej dla danego pakietu; 5) W zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę. 6) w związku z zawarciem umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, dotyczące niewykonanej części zamówienia, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314); c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 7.W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto oraz wartość brutto umowy bez zmiany wartości netto. Zmiana umowy obowiązywać będzie od dnia zmiany stawki podatku VAT. 8. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt 6 lit b i c, skutkujących zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron może zwrócić się do drugiej o dokonanie zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia oraz kalkulację kosztów Wykonawcy, uwzględniającą wpływ wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od otrzymania żądania. Zakres i stopień szczegółowości kalkulacji określi Zamawiający w wezwaniu. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji i żądania dodatkowych wyjaśnień do złożonej kalkulacji. Ciężar udowodnienia okoliczności skutkujących zwiększeniem wynagrodzenia obciąża Wykonawcę; 10. Zmiany, o których mowa w ust. 3 obowiązywać będą od miesiąca, w którym doszło do rzeczywistej zmiany kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę. 11. W przypadku podwyższenia wynagrodzenia w sposób opisany powyżej, okres obowiązywania umowy może zostać skrócony, jeżeli kwota należnego Wykonawcy wynagrodzenia brutto z tytułu realizacji Przedmiotu umowy osiągnie wartość wskazaną w § 3 ust. 1 umowy. 12. W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 3 na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający ma prawo odmówić waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy; 13. Zamawiający zastrzega, że wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia w związku ze zmianą stanu prawnego, może dotyczyć tylko przepisów prawa, które nie były opublikowane w momencie składania oferty. 14. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunek hydrokoloidowy cienki do ran płytkich z małą ilościa wysięku składający się z trzech hydrokoloidów - żelatyny, pektyny i karbosymetylocelulozy 7,5x7,5cm szt. 50 Opatrunek hydrokoloidowy cienki do ran płytkich z małą ilościa wysięku składający się z trzech hydrokoloidów - żelatyny, pektyny i karbosymetylocelulozy 5x10cm szt. 50 Opatrunek w formie pasty, do ran głębokich, z małym lub umiarkowanym wysiękiem, bez martwicy 30g tuba szt. 10 Opatrunek z zawartościa alginianów w postaci kompresu lub taśmy. Wchłania wysiek i kontroluje krawawienie zwłaszcza w ranach głębokich 7,5 x 12cm szt. 20
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis "Hydrofobowy opatrunek adsorbujący bakterie i grzyby. Taśma z gazy składa się z tkaniny bawełnianej nasączonej DACC (chlorekDACC (chlorek Dialkilokarbamoilu)." 2cm x 50cm szt. 50 "Hydrofobowy opatrunek adsorbujący bakterie i grzyby. Taśma z gazy składa się z tkaniny bawełnianej nasączonej DACC (chlorekDACC (chlorek Dialkilokarbamoilu)." 5cm x 200cm szt. 50 Hydrofobowy opatrunek adsorbujący bakterie i grzyby. Okrągłe gaziki (5 sztuk) składające się z tkaniny acetatu (octanu celulozy) nasączonej DACC (dialkilokarbamoilu chlorek). x 5szt. op. 50
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunek poliuretanowy, jałowy, do ran o umiarkowanym i obfitym wysięku. Sterylny. Opatrunek przeznaczony na pięty i łokcie 10,5x 13,5cm x 5szt op. 10 Żel do autolitycznego oczyszczania ran głębokich, suchych, lub z małym wysiękiem, z martwicą 15g żel x 10szt. op. 5 Paroprzepuszczalny, transparentny opatrunek w rolce z silikonową warstwą kontaktową, który może być stosowany u pacjentów z wrażliwą skórą. Zachowuje właściwości przylepne gdy jest podnoszony i ponownie aplikowany. 10cm x 5m szt. 1 Opatrunek w formie elastycznej siatki pokrytej srebrem nanokrystalicznym uwalnianym z opatrunku. Aktywny wobec MRSA. Sterylny.Do stosowania przez 3 dni Rozmiar 10cm x 10cm 10cm x 10cm x 5szt op. 4 Transparentny opatrunek z folii poliuretanowej na rolce do zabezpieczania opatrunków pierwotnych, oraz jako profilaktyka przeciwodleżynowa. Folia przezroczysta, półprzepuszczalna, wodoodporna, elastyczna, samoprzylepna w rozmiarze 15cm-10m 15cm x 10m szt. 6 Opatrunek kadeksomerowy z jodyną do ran pokrytych tkanka martwiczą zainfekowanych do pozostawienia na ranie do 3 dni 6 x 8cm 10g x 5szt op. 10
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny, hipertoniczny żel do usuwania tkanki marticzej zawierający 20% stężenie chlorku sodu. 15g tuba x 12szt op. 2 Sterylny opatrunek kontaktowy wykonany z siatki poluretanowej ,pokryty samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni opatrunku 7,5 x 10cm x 10szt op. 5 Sterylny opatrunek kontaktowy wykonany z siatki poluretanowej ,pokryty samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni opatrunku 10 x 18cm x 10szt op. 5 Sterylny, miękki opatrunek z pianki poliuretanowej, z cienkim obramowaniem z folii poliuretanowej, z samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni. Opatrunek przeznaczony do ran z małym wysiękiem 7,5 x 8,5cm. X 5 szt. op. 10 Sterylny, miękki opatrunek z pianki poliuretanowej, z cienkim obramowaniem z folii poliuretanowej, z samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni. Opatrunek przeznaczony do ran z małym wysiękiem 12,5 x 12,5cm x 5szt. op. 10 Sterylny, miękki opatrunek z pianki poliuretanowej, z cienkim obramowaniem z folii poliuretanowej, z samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni. Opatrunek przeznaczony do ran z małym wysiękiem 17,5 x 17,5cm x 5szt op. 10 Sterylny, chłonny, opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej z siarczanem srebra i węglem aktywowanym, z samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni. Przeznaczony do ran zakażonych z małym i średnim wysiękiem 6 x 8,5cm x 5szt. op. 10 Sterylny, chłonny, opatrunek przeciwbakteryjny z pianki poliuretanowej z siarczanem srebra i węglem aktywowanym, z samoprzywierającą warstwą kontaktową z miękkiego silikonu na całej powierzchni. Przeznaczony do ran zakażonych z małym i średnim wysiękiem 12,5 x 12,5cm x 5szt. op. 10
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Mikroporowaty przylepiec o wysokiej przylepności, łatwy do dzielenia w obu kierunkach bez uzycia nozyczek. Wysoka przylepnośc początkowa i długofalowa do 72 godzin, bez odklejania się brzegów. Wodoodporny, oddychający, na podłozu z włókniny poliestrowej 1,25 cmx 9,1m x24 szt. szt. 8 Hipoalergiczny oddychający przylepiec z elastycznej pianki. Wodoodporny, Umozliwiający wymiane gazowa i parowanie skóry. 2,5cm x 5 m x 12szt. szt. 40 Repozycjonowalny przylepiec na kleju silikonowym do stabilizacji rurek intubacyjnych. Podzielny wzdłuż i w poprzek bez uzycia nozyczek. Hypoalergiczny 2,5 cm x 5 m x 12szt szt. 5
  

Criterion

Kryteria Cena (koszt)
Znaczenie 97,00
  
Kryteria Termin realizacji dostaw częściowych
Znaczenie 3,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)