Postępowanie na zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz specjalistycznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” – 5 części

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528340-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 301900007, 161600004, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz specjalistycznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” – 5 części:
Część 1. Zakup i dostawa materiałów biurowo- eksploatacyjnych na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Część 2. Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych na potrzeby kursów i zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Część 3. Zakup i dostawa materiałów i pomocy kreślarskich na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Część 4. Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby kursów bukieciarstwa i florystki w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Część 5. Zakup i dostawa tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca09729b-901f-4fcf-870b-50a648e6f55a
Biuletyn 528340-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Regon 151399002
Zamawiajacy adres ulica ul. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343707100,
Zamawiajacy fax +48343707170
Zamawiajacy email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url www.czestochowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Zawodowa współpraca", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie na zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz specjalistycznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” – 5 części
Numer referencyjny FER.042.4.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz specjalistycznych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca” – 5 części: Część 1. Zakup i dostawa materiałów biurowo- eksploatacyjnych na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca” Część 2. Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych na potrzeby kursów i zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Zawodowa współpraca” Część 3. Zakup i dostawa materiałów i pomocy kreślarskich na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca” Część 4. Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby kursów bukieciarstwa i florystki w ramach projektu „Zawodowa współpraca” Część 5. Zakup i dostawa tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.2. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem nazwy oferowanego produktu, w tym m.in. producent, typ, model, itp., umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Przewidywany zakres zmian: W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 8:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów biurowo- eksploatacyjnych na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów biurowo- eksploatacyjnych na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych na potrzeby kursów i zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych na potrzeby kursów i zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów i pomocy kreślarskich na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów i pomocy kreślarskich na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby kursów bukieciarstwa i florystki w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16160000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby kursów bukieciarstwa i florystki w ramach projektu „Zawodowa współpraca”
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby zajęć w ramach projektu „Zawodowa współpraca”.
  

Criterion

Kryteria włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena całkowita brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 35,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)