GuidZP400 |
6fb4495c-fa33-454e-a34c-64c78954b348
|
Biuletyn |
528278-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
97032797400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Domańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żary
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
68200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
684 707 874,
|
Zamawiajacy fax |
684 707 874
|
Zamawiajacy email |
przetargi@105szpital.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.105szpital.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji, błon RTG oraz środków kontrastowych
|
Numer referencyjny |
DZP-3830-21/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji, błon RTG oraz środków kontrastowych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 6-15 formularze asortymentowo-cenowe. Liczba zadań 10:
Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zadanie nr 4 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestawy ochrony biologicznej
Zadanie nr 5 - Preparaty do trudno gojących się ran
Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji
Zadanie nr 7- Materiały do sterylizacji plazmowej
Zadanie nr 8 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
Zadanie nr 9 - Środki kontrastowe
Zadanie nr 10 - Błony ogólnodiagnostyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy Załącznik nr 3 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 4 - oświadczenie o grupie kapitałowej Załącznik nr 6-15 - formularze asortymentowo-cenowe
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dopuszczonych zgodnie z art. 144 ust. 1 oraz w niżej wymienionych przypadkach:
1.1 ZMIANY OGÓLNE
Możliwa jest:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
c) w zakresie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny,
d) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej,
e) numery katalogowego produktu,
f) nazewnictwa produktu,
g) produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu i wprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny,
h) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy
1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE
Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą:
a) stawki podatku od towarów i usług(VAT).
1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NAMIANE TERMINU WYKONANIA
a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
b) przedłużająca się procedura przetargowa
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestawy ochrony biologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestawy ochrony biologicznej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 9 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 Preparaty do trudno gojących się ran.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 Preparaty do trudno gojących się ran- szczegółowy opis zawiera załącznik nr 10 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 11 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7 - Materiały do sterylizacji plazmowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 7 - Materiały do sterylizacji plazmowej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 12 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 -Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 8 -Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 13 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - Środki kontrastowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 9 - Środki kontrastowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 14 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 - Błony ogólnodiagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32354110-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 10 - Błony ogólnodiagnostyczne - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 15 do siwz
|
| |