Dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji, błon RTG oraz środków kontrastowych

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-16 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty z kliszy,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528278-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316009, 331910005, 331400003, 336960005, 323541103
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji, błon RTG oraz środków kontrastowych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 6-15 formularze asortymentowo-cenowe. Liczba zadań 10:
Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zadanie nr 4 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestawy ochrony biologicznej
Zadanie nr 5 - Preparaty do trudno gojących się ran
Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji
Zadanie nr 7- Materiały do sterylizacji plazmowej
Zadanie nr 8 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
Zadanie nr 9 - Środki kontrastowe
Zadanie nr 10 - Błony ogólnodiagnostyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6fb4495c-fa33-454e-a34c-64c78954b348
Biuletyn 528278-N-2017
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874,
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji, błon RTG oraz środków kontrastowych
Numer referencyjny DZP-3830-21/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji, błon RTG oraz środków kontrastowych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 6-15 formularze asortymentowo-cenowe. Liczba zadań 10: Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów Zadanie nr 4 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestawy ochrony biologicznej Zadanie nr 5 - Preparaty do trudno gojących się ran Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji Zadanie nr 7- Materiały do sterylizacji plazmowej Zadanie nr 8 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji Zadanie nr 9 - Środki kontrastowe Zadanie nr 10 - Błony ogólnodiagnostyczne
Cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 - formularz ofertowy Załącznik nr 3 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 4 - oświadczenie o grupie kapitałowej Załącznik nr 6-15 - formularze asortymentowo-cenowe
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dopuszczonych zgodnie z art. 144 ust. 1 oraz w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. c) w zakresie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, e) numery katalogowego produktu, f) nazewnictwa produktu, g) produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu i wprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, h) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług(VAT). 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NAMIANE TERMINU WYKONANIA a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b) przedłużająca się procedura przetargowa
IV 4 4 data 2017-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestawy ochrony biologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestawy ochrony biologicznej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 9 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Preparaty do trudno gojących się ran.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 Preparaty do trudno gojących się ran- szczegółowy opis zawiera załącznik nr 10 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 - Urządzenia do dezynfekcji - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 11 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 - Materiały do sterylizacji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 7 - Materiały do sterylizacji plazmowej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 12 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 -Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 -Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 13 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - Środki kontrastowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9 - Środki kontrastowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 14 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - Błony ogólnodiagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32354110-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 10 - Błony ogólnodiagnostyczne - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 15 do siwz
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)