„Doposażenie pracowni mechatronicznych”

Data publikacji 2017-06-08
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
Miejscowość Myszków
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528100-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie pracowni mechatronicznych.”
2. Zamówienie jest realizowane dla potrzeb Projektu „Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego 18.
Projekt „Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
w Myszkowie” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII Infrastruktura edukacyjna dla Działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla Poddziałania: 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego –RIT.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3.1 Szczegółowe wymagania w zakresie zamówienia – „Doposażenie pracowni mechatronicznych”:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2.do SIWZ), pełnego opisu oferowanego sprzętu/urządzenia wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane doposażenie spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załącznik nr 1 do SIWZ).
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego, iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion używania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ z kartami gwarancyjnymi wyrobów wraz
z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej przed producentem.
5. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia musza odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia – muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku
w godzinach pracy zamawiającego wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ.
6. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz serwis gwarancyjny.
7. Dostawa doposażenia do siedziby Zespołu Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym.
8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim.
10. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy stanowiący – Załącznik nr 6 do SIWZ.
11. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków.




Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)

Część 1 Doposażenie pracowni mechatronicznych

42000000-6 Obrabiarki
39181000-4 Stoły laboratoryjne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny







3.2 Podwykonawcy

1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę
w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę ich nazw (firm) podwykonawców, w tym celu należy wypełnić punkt 10 w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców.
4.1 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
4.2 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6334c15a-3258-441a-9981-b2bcc764c2c9
Biuletyn 528100-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
Regon 19917700000
Zamawiajacy adres ulica ul. E. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Myszków
Zamawiajacy kod pocztowy 42300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 034 313 28 40,
Zamawiajacy fax 034 313 28 40
Zamawiajacy email kwiatkowski@myszkow.pl
Adres strony url http://www.zs1kwiatkowski.bip.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie" realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej : XII Infrastruktura edukacyjna dla Działania: 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego dla Poddziałania: 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. E. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zs1kwiatkowski.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub pocztą kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków
Nazwa nadana zamowieniu „Doposażenie pracowni mechatronicznych”
Numer referencyjny ZS1.272.10.2016
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie pracowni mechatronicznych.” 2. Zamówienie jest realizowane dla potrzeb Projektu „Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego 18. Projekt „Wzmocnienie infrastruktury edukacyjnej wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII Infrastruktura edukacyjna dla Działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla Poddziałania: 12.2.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego –RIT. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.1 Szczegółowe wymagania w zakresie zamówienia – „Doposażenie pracowni mechatronicznych”: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2.do SIWZ), pełnego opisu oferowanego sprzętu/urządzenia wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane doposażenie spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego, iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie noszący znamion używania, wolny od wad, który musi posiadać cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ z kartami gwarancyjnymi wyrobów wraz z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej przed producentem. 5. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia musza odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia – muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ. 6. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz serwis gwarancyjny. 7. Dostawa doposażenia do siedziby Zespołu Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym. 8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim. 10. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy stanowiący – Załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV) Część 1 Doposażenie pracowni mechatronicznych 42000000-6 Obrabiarki 39181000-4 Stoły laboratoryjne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 3.2 Podwykonawcy 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę ich nazw (firm) podwykonawców, w tym celu należy wypełnić punkt 10 w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. 4.1 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.2 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 100
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć doposażenie do siedziby Zespołu Szkół im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ w terminie do 100 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę tego warunku, w przypadku gdy Wykonawca ten oświadczy, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę tego warunku, w przypadku gdy Wykonawca ten oświadczy, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę tego warunku, w przypadku gdy Wykonawca ten oświadczy, że: - posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; - na czas realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował odpowiednim do wykonania zamówienia potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki określone powyżej (pkt 5.ppkt2) lit.a)lit.b)lit.c). Ocena, o której mowa powyżej będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA (dotyczy dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): 1.W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty, o których mowa w pkt 7.3.1. ppkt 1) powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w §5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: dokumenty wymienione w ust. 7.3.1 pkt 1) niniejszego Rozdziału SIWZ. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U poz. 1126). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada następujące dokumenty: 1) Zamiast dokumentu określonego w pkt. 7.3.1 ppkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 2.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określał szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określał szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika Nr 2 SIWZ. b) Oświadczenia - (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – załącznik Nr 3 do SIWZ. c) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika, np. z umowy spółki cywilnej to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. Powyższe nie ma zastosowania w sytuacji, kiedy oferta będzie podpisana przez wszystkich wykonawców. e) Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art.22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt23) ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy, każdy z Wykonawców jest zobowiązany zgodnie z art.24 ust.11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, c) zmiany przedmiotu umowy w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy doposażenia (np. wycofanie z produkcji), zaoferowane przez Wykonawcę doposażenie będzie posiadało parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu. d) terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie niezależne od stron, którego nie dało się przewidzieć ani mu zapobiec o ilość dni w których wykonywanie umowy nie było możliwe z powodu siły wyższej.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena łączna brutto realizacji zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)