GuidZP400 |
4d4a16fa-3e51-4093-a361-fed860b6d9a1
|
Biuletyn |
528941-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
970774733
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałbińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-nowasol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ w Nowej Soli
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-nowasol.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-nowasol.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
67-100 Nowa Sól, ul. T. Chałubińskiego 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
|
Numer referencyjny |
DZP 280-74/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli w 3 Pakietach.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje:
1) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
12 000,00 zł brutto,
2) w Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
16 000,00 zł brutto,
3) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
8 000,00 zł brutto,
4) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA
W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 28 000,00 zł brutto.
Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, , gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres dostaw niż wymaga Zamawiający w pkt.3.
W przypadku gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje
1) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
12 000,00 zł brutto,
2) w Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
16 000,00 zł brutto,
3) w Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż
8 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ- NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7 rozdziału XIV SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1 Załączyć do oferty na Pakiet I karty charakterystyki na preparaty i substancje oznakowane znakiem niebezpieczeństwa zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011r.
o substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz.U. z 2011r. Nr 63 poz. 322 (aktualne po aktualizacji od 2012 roku). Karty Charakterystyki preparatu niebezpiecznego oferowanego przedmiotu zamówienia dodatkowo, po wybraniu oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres Zamawiającego.
2 Do oferty należy załączyć najmniejsze oryginalne jednostkowe opakowania handlowe następujących pozycji:
Pakiet I-pozycja 6 i 18
Pakiet II- pozycja 3, 9 i 12
3 Załączyć do oferty na Pakiet III dokumenty potwierdzające dopuszczenie do kontaktu
z żywnością lub oświadczenie o ich posiadaniu i dostarczeniu na każde żądanie Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
2. Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.3 do SIWZ
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; - jeśli dotyczy..
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z par. 9 umowy
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli - środki czystości do mycia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424090-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli - rękawice
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39222110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
| |