Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego

Data publikacji 2017-06-09
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
Miejscowość Będzin
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530074-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla 48 użytkowników w zakresie:

1. dostawy i instalacji bazy danych,
2. dostawy, instalacji i udzielenia licencji na Zintegrowany System Informatyczny (zwanego dalej Systemem),
3. wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego w okresie 12 miesięcy,
4. usługi serwisowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego w okresie 12 miesięcy.

Głównym celem Zintegrowanego Systemu Informatycznego jest usprawnienie pracy
w poszczególnych działach Zamawiającego i uzyskanie spójności danych w zakresie świadczonych usług:
• odbioru i transportu odpadów: komunalnych, wielkogabarytowych, przemysłowych
i niebezpiecznych, gruzu i innych odpadów poremontowych
• odbioru selektywnie gromadzonych odpadów tzw.: surowców wtórnych
• utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni oraz konserwacji drzewostanu
• wykonania prac drogowych polegających m.in. na remontach nawierzchni dróg, chodników, robotach kanalizacyjnych wraz z regulacją urządzeń drogowych
• zarządzania targowiskami, tj.: Targowiskiem Miejskim przy ul. Świerczewskiego, będącym największym obiektem handlowym w południowej Polsce oraz Targowiskiem Miejskim przy ul. Jasnej w Będzinie.
• administrowania cmentarzami komunalnymi w Będzinie i Wojkowicach gdzie świadczymy kompleksowe usługi pogrzebowe
• od roku 1996 r prowadzimy Okręgową Stację Kontroli Pojazdów, która znajduje się przy siedzibie firmy przy ul. Paryska 11 gdzie wykonuje się badania techniczne wszystkich rodzajów pojazdów w tym posiadających instalację gazową. Badania pojazdów prowadzone są za pomocą najnowocześniejszych urządzeń diagnostycznych na skomputeryzowanych stanowiskach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b50e144-8f70-4174-bd1b-bf5c3ffab843
Biuletyn 530074-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
Regon 345300900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Paryska
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Będzin
Zamawiajacy kod pocztowy 42500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2675275 w. 29 267-55-15,
Zamawiajacy fax 322 673 617
Zamawiajacy email marketing@interpromex.pl
Adres strony url www.interpromex.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.interpromex.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Numer referencyjny ZP-8/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla 48 użytkowników w zakresie: 1. dostawy i instalacji bazy danych, 2. dostawy, instalacji i udzielenia licencji na Zintegrowany System Informatyczny (zwanego dalej Systemem), 3. wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego w okresie 12 miesięcy, 4. usługi serwisowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego w okresie 12 miesięcy. Głównym celem Zintegrowanego Systemu Informatycznego jest usprawnienie pracy w poszczególnych działach Zamawiającego i uzyskanie spójności danych w zakresie świadczonych usług: • odbioru i transportu odpadów: komunalnych, wielkogabarytowych, przemysłowych i niebezpiecznych, gruzu i innych odpadów poremontowych • odbioru selektywnie gromadzonych odpadów tzw.: surowców wtórnych • utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni oraz konserwacji drzewostanu • wykonania prac drogowych polegających m.in. na remontach nawierzchni dróg, chodników, robotach kanalizacyjnych wraz z regulacją urządzeń drogowych • zarządzania targowiskami, tj.: Targowiskiem Miejskim przy ul. Świerczewskiego, będącym największym obiektem handlowym w południowej Polsce oraz Targowiskiem Miejskim przy ul. Jasnej w Będzinie. • administrowania cmentarzami komunalnymi w Będzinie i Wojkowicach gdzie świadczymy kompleksowe usługi pogrzebowe • od roku 1996 r prowadzimy Okręgową Stację Kontroli Pojazdów, która znajduje się przy siedzibie firmy przy ul. Paryska 11 gdzie wykonuje się badania techniczne wszystkich rodzajów pojazdów w tym posiadających instalację gazową. Badania pojazdów prowadzone są za pomocą najnowocześniejszych urządzeń diagnostycznych na skomputeryzowanych stanowiskach.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: ­ posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł; ­ jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej 1.000.000,00 zł. b) W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. c) Następnie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp dokumenty potwierdzające, że Wykonawca: posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: ­ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie lub należycie wykonuje co najmniej 5 (pięć) dostaw porównywalnych tj. dostaw udokumentowanych, ukończonych i polegających na dostawie i wdrożeniu podobnego systemu w przedsiębiorstwach posiadających/obsługujących PSZOK , zajmujących się transportem i/lub odbiorem odpadów zgromadzonych w sposób selektywny, w zakresie obejmującym jednoczesne wdrożenie obszarów: • Biuro Obsługi Klienta (BOK), • Sekretariat, • Obsługa umów, • Infrastruktura, • Finanse i Księgowość, • JPK, • Kasa i Bank, • Analizy, • Środki Trwałe, • Sprzedaż i Fakturowanie, • Magazyn, • Windykacja, • Zlecenia i Remonty, • Selektywna Zbiórka Odpadów (PSZOK), • Korespondencja seryjna, • Kadry i Płace W co najmniej 1 dostawie wymaga się wdrożenia aplikacji mobilnych: Mobilny BOK, Mobilna Inwentaryzacja Środków Trwałych, Mobilny Kalendarz, Mobilna Rejestracja Prac, Mobilny Pracownik. W co najmniej 1 dostawie wymaga się wdrożenia pozostałych wymaganych obszarów: Zaopatrzenie, Zamówienia, Przetargi, Transport i Flota, Kalendarz, Obieg Dokumentów. ZASTRZEŻENIE: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 5 (pięciu) wymaganych dostaw. Usługi nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów). ZASTRZEŻENIE: Poprzez udokumentowane dostawy Zamawiający rozumie zamówienia, w których wdrożono oferowany autorski system Wykonawcy, zamówienia te zostały ukończone, a wdrożony system jest w ciągłym użytkowaniu. ­ dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi odpowiednio: 1. kierownik projektu – (min. 1 osoba) wykształcenie wyższe informatyczne, certyfikat zarządzania projektami Prince2 Foundation lub równoważny, minimum 10 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami wdrożeniowymi i wdrażaniu systemu Wykonawcy (co najmniej 3 wdrożenia w przedsiębiorstwach posiadających/obsługujących PSZOK, w obszarach co najmniej selektywna zbiórka odpadów, finanse i księgowość), 2. konsultant ds. wdrożenia – (min. 5 osób) wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne, minimum 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemu Wykonawcy, w tym co najmniej w 3 wdrożeniach w przedsiębiorstwach posiadających/obsługujących PSZOK, 3. konsultant ds. baz danych – (min. 1 osoba) wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie baz danych współpracujących z systemem Wykonawcy, certyfikat Eksperta Bazy Danych wydany przez Certyfikującą jednostkę np.: producenta baz, 4. programista – (min. 5 osób) wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 10 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i rozwoju systemu Wykonawcy. b) W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. c) Następnie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp: ­ wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór: Załącznik nr 6 do SIWZ). ­ wykaz pracowników świadczących usługi i skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami wdrożeniowymi, świadczenie usług wdrożeniowych i programistycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór: Załącznik nr 7 do SIWZ). Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mających potwierdzić spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 10.4.2. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych); 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu 1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej 1.000.000,00 zł, np. polisa. 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej a) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ), b) wykaz pracowników świadczących usługi i skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ), wykaz pracowników świadczących usługi i skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł).
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Jakość pracy z systemem
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)