GuidZP400 |
9b50e144-8f70-4174-bd1b-bf5c3ffab843
|
Biuletyn |
530074-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
|
Regon |
345300900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Paryska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Będzin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2675275 w. 29 267-55-15,
|
Zamawiajacy fax |
322 673 617
|
Zamawiajacy email |
marketing@interpromex.pl
|
Adres strony url |
www.interpromex.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.interpromex.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego
|
Numer referencyjny |
ZP-8/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla 48 użytkowników w zakresie:
1. dostawy i instalacji bazy danych,
2. dostawy, instalacji i udzielenia licencji na Zintegrowany System Informatyczny (zwanego dalej Systemem),
3. wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego w okresie 12 miesięcy,
4. usługi serwisowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego w okresie 12 miesięcy.
Głównym celem Zintegrowanego Systemu Informatycznego jest usprawnienie pracy
w poszczególnych działach Zamawiającego i uzyskanie spójności danych w zakresie świadczonych usług:
• odbioru i transportu odpadów: komunalnych, wielkogabarytowych, przemysłowych
i niebezpiecznych, gruzu i innych odpadów poremontowych
• odbioru selektywnie gromadzonych odpadów tzw.: surowców wtórnych
• utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni oraz konserwacji drzewostanu
• wykonania prac drogowych polegających m.in. na remontach nawierzchni dróg, chodników, robotach kanalizacyjnych wraz z regulacją urządzeń drogowych
• zarządzania targowiskami, tj.: Targowiskiem Miejskim przy ul. Świerczewskiego, będącym największym obiektem handlowym w południowej Polsce oraz Targowiskiem Miejskim przy ul. Jasnej w Będzinie.
• administrowania cmentarzami komunalnymi w Będzinie i Wojkowicach gdzie świadczymy kompleksowe usługi pogrzebowe
• od roku 1996 r prowadzimy Okręgową Stację Kontroli Pojazdów, która znajduje się przy siedzibie firmy przy ul. Paryska 11 gdzie wykonuje się badania techniczne wszystkich rodzajów pojazdów w tym posiadających instalację gazową. Badania pojazdów prowadzone są za pomocą najnowocześniejszych urządzeń diagnostycznych na skomputeryzowanych stanowiskach.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł;
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej 1.000.000,00 zł.
b) W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
c) Następnie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp dokumenty potwierdzające, że Wykonawca:
posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie lub należycie wykonuje co najmniej 5 (pięć) dostaw porównywalnych tj. dostaw udokumentowanych, ukończonych
i polegających na dostawie i wdrożeniu podobnego systemu
w przedsiębiorstwach posiadających/obsługujących PSZOK , zajmujących się transportem i/lub odbiorem odpadów zgromadzonych
w sposób selektywny, w zakresie obejmującym jednoczesne wdrożenie obszarów:
• Biuro Obsługi Klienta (BOK),
• Sekretariat,
• Obsługa umów,
• Infrastruktura,
• Finanse i Księgowość,
• JPK,
• Kasa i Bank,
• Analizy,
• Środki Trwałe,
• Sprzedaż i Fakturowanie,
• Magazyn,
• Windykacja,
• Zlecenia i Remonty,
• Selektywna Zbiórka Odpadów (PSZOK),
• Korespondencja seryjna,
• Kadry i Płace
W co najmniej 1 dostawie wymaga się wdrożenia aplikacji mobilnych: Mobilny BOK, Mobilna Inwentaryzacja Środków Trwałych, Mobilny Kalendarz, Mobilna Rejestracja Prac, Mobilny Pracownik.
W co najmniej 1 dostawie wymaga się wdrożenia pozostałych wymaganych obszarów: Zaopatrzenie, Zamówienia, Przetargi, Transport i Flota, Kalendarz, Obieg Dokumentów.
ZASTRZEŻENIE: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 5 (pięciu) wymaganych dostaw.
Usługi nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
ZASTRZEŻENIE: Poprzez udokumentowane dostawy Zamawiający rozumie zamówienia, w których wdrożono oferowany autorski system Wykonawcy, zamówienia te zostały ukończone, a wdrożony system jest w ciągłym użytkowaniu.
dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi odpowiednio:
1. kierownik projektu – (min. 1 osoba) wykształcenie wyższe informatyczne, certyfikat zarządzania projektami Prince2 Foundation lub równoważny, minimum 10 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami wdrożeniowymi i wdrażaniu systemu Wykonawcy (co najmniej 3 wdrożenia
w przedsiębiorstwach posiadających/obsługujących PSZOK,
w obszarach co najmniej selektywna zbiórka odpadów, finanse
i księgowość),
2. konsultant ds. wdrożenia – (min. 5 osób) wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne, minimum 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemu Wykonawcy, w tym co najmniej w 3 wdrożeniach w przedsiębiorstwach posiadających/obsługujących PSZOK,
3. konsultant ds. baz danych – (min. 1 osoba) wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie baz danych współpracujących z systemem Wykonawcy, certyfikat Eksperta Bazy Danych wydany przez Certyfikującą jednostkę np.: producenta baz,
4. programista – (min. 5 osób) wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 10 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i rozwoju systemu Wykonawcy.
b) W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca składa wraz
z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
c) Następnie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp:
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór: Załącznik nr 6 do SIWZ).
wykaz pracowników świadczących usługi i skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami wdrożeniowymi, świadczenie usług wdrożeniowych i programistycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór: Załącznik nr 7 do SIWZ).
Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mających potwierdzić spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
10.4.2. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawcy zarejestrowanego
w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji
i Informacji Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp skorzysta
z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych);
5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny
w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5
i 6 ustawy Pzp;
8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp
9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12 stycznia 1991 r. o podatkach
i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy
w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej 1.000.000,00 zł, np. polisa.
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
a) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ),
b) wykaz pracowników świadczących usługi i skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ),
wykaz pracowników świadczących usługi i skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł).
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|