GuidZP400 |
8bc92213-f6a6-4a2b-8095-2143fafcc795
|
Biuletyn |
529718-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski, Wydział Chemii
|
Regon |
130100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Joliot-Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50383
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3757302, 3757361,
|
Zamawiajacy fax |
713 757 420
|
Zamawiajacy email |
finanse@wchuwr.uni.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Szkoła Wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja Finansowa Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego – 50-383 Wrocław, ul.F.Joliot-Curie 14 pokój nr 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH, BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ
|
Numer referencyjny |
WCH.2420.13.2017.HS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych, biurowych oraz krzeseł dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegóły przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone. Zadanie 1 Meble metalowe
Zadanie 2 Meble hotelowe
Zadanie 3 Meble szkolne
Zadanie 4 Meble biurowe
Zadanie 5 Meble laboratoryjne
Zadanie 6 Meble biblioteczne
Zadanie 7 Krzesła
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane:
zadanie nr 1,2,3,4,6,7 w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
zadanie nr 5 w terminie od 4.09 do 20.09.2017r
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę mebli będących przedmiotem zamówienia
o wartości brutto nie mniejszej niż:
Zadanie 1 26 000,00PLN
Zadanie 2 16 000,00PLN
Zadanie 3 11 500,00PLN
Zadanie 4 13 500,00PLN
Zadanie 5 270 000,00PLN
Zadanie 6 10 000,00PLN
Zadanie 7 25 000,00PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia w odpowiedzi na wezwanie:
a) Wypełnionego i podpisanego Załącznika nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zgodność oferowanego wyposażenia z podanym w SIWZ opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana na podstawie dostarczonej przez Wykonawcę specyfikacji/katalogu producenta mebli, wydruku ze strony internetowej producenta lub innego równoważnego dokumentu.
b) Dokumentów potwierdzających odpowiednią jakość wykonania:
Dygestorium musi posiadać certyfikat zgodności z normą:
- PN-EN 14175-1,2,3,6 wydany przez niezależne akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze. Bezpieczna praca dla roboczego otwarcia okna (zasuwy) i przepływu nie większego niż: 500 m3/h dla dygestorium o szerokości 1200 mm musi być potwierdzona raportem z badań wykonanym zgodnie z normą PN-EN 14175 część 1, 2, 3, 6 i wydanym przez niezależne akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze. Wymaga się, aby dla powyższych wartości stężenie gazu wskaźnikowego podczas badań nie było większe niż standardowa wartość ϕ (SF6) =0,7ppm (pkt 5.3 i 5.4 normy PN EN 14175-3).
Szafka dygestoryjna musi posiadać certyfikat zgodności z normą:
- PN-EN 14727:2006 dla oferowanych mebli laboratoryjnych
(potwierdzona certyfikatem wydanym przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań
Meble laboratoryjne
- Dokumenty potwierdzające odpowiednią jakość wykonania stelaży:
- Potwierdzenie jakości zabezpieczenia antykorozyjnego poprzez stosowaną powłokę (dotyczy farby poliuretanowej nanoszonej proszkowo na stelaże) przedstawia raport z badań przeprowadzonych zgodnie z normami PN-EN ISO 9227:2007, PN-EN ISO 10289:2002 potwierdzający wynik po badaniu w komorze solnej po 96h jako bez wad sklasyfikowany wskaźnikiem wyglądu RA 10 w dziesięciostopniowej skali.
- Dopuszczalne obciążenie 40 kg potwierdzone deklaracją producenta.
- Zgodność z normą PN-EN 13150:2004 oferowanych mebli laboratoryjnych
(potwierdzona certyfikatem wydanym przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań)
- Zgodność z normą PN-EN 14727:2006 oferowanych mebli laboratoryjnych (potwierdzona certyfikatem wydanym przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą uprawnioną do tego typu badań)
- Dopuszczenie do stosowania oferowanych mebli laboratoryjnych w budynkach użyteczności publicznej, laboratoriach różnego typu, w obiektach służby zdrowia (potwierdzone atestem higienicznym PZH)
Blaty laboratoryjne z żywicy fenolowej
- Dopuszczenie do stosowania oferowanych blatów z żywicy fenolowej w budynkach użyteczności publicznej, laboratoriach różnego typu, w obiektach służby zdrowia, ( potwierdzone atestem higienicznym PZH )
- Żywica fenolowa powinna spełniać wymagania limitu migracji globalnej zgodnie z normą PN-EN 1186 9 „Materiały i artykuły w kontakcie z żywnością”.( potwierdzone certyfikatem zgodności )
Blaty wykonane z litej ceramiki technicznej muszą posiadać następujące dokumenty:
- Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN 101:1994 „Płytki i płyty ceramiczne. Oznaczanie twardości powierzchni wg skali Mohsa.” Wymaga się aby klasa twardości materiału wynosiła minimum 6 w skali Mohsa.
- Raport badań przedstawiający wyniki nasiąkliwości wodnej wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–3:1999 „Płytki i płyty ceramiczne - Oznaczanie nasiąkliwości wodnej, porowatości otwartej, gęstości względnej pozornej oraz gęstości całkowitej”. Wartość wymagana nasiąkliwości średniej dla oferowanego materiału nie większa niż 1,2%.
- Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–13:1999 „Płytki i płyty ceramiczne -Oznaczanie odporności chemicznej.” Wymaga się aby wynik materiału nie był gorszy niż GA i GLA.
- Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545–14:1999 „Płytki i płyty ceramiczne -Oznaczanie odporności na plamienie.” Wymaga się, aby wynik materiału nie był gorszy niż klasa odporności 5.
- Raport badań wydany przez akredytowane w tym zakresie laboratorium badawcze przeprowadzony zgodnie z normą EN ISO 10545 – 9 :1998 „Płytki i płyty ceramiczne - Oznaczanie odporności na szok termiczny”. Nie dopuszcza się wystąpienia pęknięć w zakresie temperatur 15-145 0C.
- Raport z badań wydany przez niezależne laboratorium, potwierdzający odporność na min. 25 substancji chemicznych m.in.: eozyna min. 1%, czerwień kongo min. 1%, jodyna, fiolet gencjanowy min. 1%, kwas siarkowy min. 96%, kwas azotowy 70%, kwas chlorowodorowy 38%, kwas ortofosforowy min. 85%, wodorotlenek sodu min. 40%, chloroform, ksylen, formaldehyd min. 40%, aceton, azotan srebra min. 10%, fenol min. 85%, woda królewska, kwas nadchlorowy min. 60%, kwas bromowodorowy min. 48%,wodorotlenek amonu min. 25%, benzyna ekstrakcyjna, oleje mineralne, eter etylowy, nafta kosmetyczna, terpentyna.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|