GuidZP400 |
b352abdd-468a-4c8a-af84-0fac02bf80b3
|
Biuletyn |
529651-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
00000308318
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 39 56 290, 516 209 290,
|
Zamawiajacy fax |
41 25 32 944, 25 30 757
|
Zamawiajacy email |
zoz@zoz.com.pl
|
Adres strony url |
http://zoz.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych przeznaczone do zabiegów o podwyższonym ryzyku i ortopedii, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć następujące dokumenty:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a) oświadczenie, że wykonawca zaoferował produkty dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 211), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215,
poz. 1416), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.02.2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. 2016 r., poz. 211), zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz
b) aktualne dane techniczne oferowanego asortymentu /w j. polskim/ (katalogi lub strony katalogowe, materiały źródłowe producenta) pozwalające Zamawiającemu
na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów określonych w załączniku nr 1 do siwz z oznaczeniem oferowanego przedmiotu numerem pakietu i pozycji w pakiecie,
c) próbki zaoferowanych produktów w rozmiarze M (po jednej parze rękawiczek) - na żądanie Zamawiającego, bezpłatnie i na koszt Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem treści oferty.
2. Zmiana Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a. numeru katalogowego produktu ,
b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c. liczby jednostek produktu w opakowaniu,
d. zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymentu na rzecz danej pozycji pod warunkiem,
iż cena jednostkowa pozycji zwiększonej ilościowo oraz wartość umowy nie ulegnie zmianie.
3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
4. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
5. W przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy, w szczególności zmiany stawek podatku VAT, od dnia obowiązywania nowej stawki do cen netto objętych nie zrealizowaną częścią umowy doliczany będzie podatek VAT według nowej stawki. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|