Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego

Data publikacji 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-11 10:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 486532 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek,
urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego:
1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego dla DOW NFZ zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
30192113-6 - wkłady drukujące.
4. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia dostarczenia fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych.
5. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych bądź powtórnie napełnianych.
6. Każdy materiał eksploatacyjny musi posiadać bezpieczne opakowanie w postaci kartonu, wkładki zabezpieczającej, aby przy transporcie nie uległ uszkodzeniu oraz (w miarę możliwości) posiadać folię zabezpieczającą/taśmę zabezpieczającą wkład przed przypadkowym wysypaniem materiału eksploatacyjnego.
7. Każdy materiał eksploatacyjny oraz jego opakowanie muszą zawierać informację (w postaci naklejki) do jakiego modelu, modeli urządzeń jest przeznaczony.
8. Podane w załączniku nazwy materiałów określają wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych.
9. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych.
a) przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości), do którego wytworzenia zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości.
b) zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszyć warunków gwarancji urządzeń.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych. W razie awarii urządzenia powstałej na skutek wykorzystania wkładu równoważnego Wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego serwisie lub wymianę urządzenia na nowe w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia awarii Wykonawcy.
11. Realizacja zamówienia musi być oparta o materiały eksploatacyjne w pełni komunikujące się z urządzeniem (drukarką, faksem, kopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym, duplikatorem cyfrowym) tzn. w przypadku kaset wyposażonych w układ elektroniczny (chip) powinna być możliwość odczytu na wyświetlaczu drukarki, bądź na wydruku strony testowej, aktualnej informacji o stanie zużycia tonera i pozostałej liczby możliwych kopii do sporządzenia z wykorzystaniem zainstalowanego wkładu eksploatacyjnego.
12. Materiały eksploatacyjne muszą być oznaczone datą ważności (przydatności do zainstalowania w urządzeniu) udzieloną przez producenta (umieszczoną lub wytłoczoną na opakowaniu) lecz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia towaru.
13. W okresie gwarancji Wykonawca na swój własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany materiałów eksploatacyjnych odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
Jako reklamacje traktuje się:
a) zabrudzenia wydruków,
b) zadruki nieczytelne w części lub w całości arkusza,
c) zanieczyszczenia urządzeń spowodowane podczas eksploatowania wkładu drukującego,
d) częściowa lub całkowita niesprawność urządzenia będąca następstwem wadliwie działającego wkładu drukującego.
14. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia wszelkich szkód powstałych w urządzeniach posiadanych przez Zamawiającego w wyniku dostarczonych wadliwych materiałów eksploatacyjnych.
15. Podane ilości materiałów eksploatacyjnych są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, że dokonane zmiany w tym zakresie nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy.
a) Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe z tytułu zawartej umowy.
b) Ilość poszczególnych materiałów eksploatacyjnych zależeć będzie od zapotrzebowań Zamawiającego
16. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych systematycznie co miesiąc i do 6 miesięcy od terminu zakończenia umowy ostatecznie.
17. Wykonawca zobowiązany jest unieszkodliwić zużyty materiał eksploatacyjny na swój koszt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Ulica ul. Joannitów 6
Nr domu 6
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-525
Województwo dolnośląskie
Tel (071) 7979317
Fax (071) 7979318
Internet www.nfz-wroclaw.pl
Regon 01544738200022
E-mail awacek@nfz-wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające c) dotyczy ofert równoważnych: testowe egzemplarze wkładów drukujących (próbek) do następujących drukarek: HP LaserJet P1505n HP LaserJet 2055 dn (duża pojemność) HP Coplor LaserJet 4700 dn - black HP Color LaserJet 4700 dn - magenta d) dotyczy ofert równoważnych tuszy do drukarek atramentowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 24711, 24712, przez uprawniony do tego podmiot, e) dotyczy ofert równoważnych tonerów do drukarek laserowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752, 19798, przez uprawniony do tego podmiot
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 14.1 Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 14.2 Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 14.3 Strony dopuszczają także możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 14.4 Zmiany, o których mowa w pkt 14.3 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 14.5 Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. nr 94, poz. 1037 z późn. zmian.). 14.6 Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będę z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących ta ustawą. 14.7 Za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.nfz-wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego, budynek B pokój 106
Data składania wniosków 11/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Uprawnienie Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.
Wiedza Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.
Potencjał Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.
Sytuacja Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)