GuidZP400 |
313d8a90-eb9c-45ed-a6b0-0aba5f17bb74
|
Biuletyn |
528738-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie
|
Regon |
32790700060
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Władysławowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 746 314,
|
Zamawiajacy fax |
586 746 350
|
Zamawiajacy email |
przetargi.wladyslawowo@cos.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cos.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja gospodarki budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.cos.pl, tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl,
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie, ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości oraz środków myjących dla gastronomii wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
|
Numer referencyjny |
Sprawa nr 21/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości, środków ogólnodostępnych oraz specjalistycznych środków myjących i dezynfekujących , służących do kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w pomieszczeniach hotelowych, biurowych, gospodarczych i sanitarnych, w zależności od zapotrzebowania przez działy OPO Cetniewo, tj. część I dotyczy dostaw dla działu rezerwacji , część II dotyczy dostaw dla działu Sportu, Gastronomii oraz Rehabilitacji i SPA , część III dotyczy profesjonalnych środków myjących dla gastronomii oraz część IV dotyczy dostaw specjalistycznych środków dla działu Rehabilitacji i SPA wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w odpowiednich normach oraz posiadać aktualne atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne w szczególności dla produktów przystosowanych do kontaktu z żywnością oraz nie będą zawierały toksycznych komponentów. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 ze. zm.) (dalej „Pzp”)
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym postepowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – oświadczenie to składa wykonawca bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25. ust. 2. ustawy tj.:Na dowód spełnienia warunku określonego w pkt. 3.3) SIWZ tj. karty technologiczne lub inne dokumenty potwierdzające skład danego produktu oraz sposób jego użytkowania, przechowywania, w tym przechowywania zużytego opakowania do czasu jego odbioru przez wykonawcę.
3. Oświadczenie o treści wskazanej pkt. 5 , Załącznika nr 3 – Formularz oferty
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają następujące możliwości zmiany umowy w trakcie jej wykonywania:.
a) zmiana stawki podatku VAT
b) w przypadku nieosiągnięcia całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu obowiązywania Umowy do czasu osiągnięcia całkowitej wartości wynagrodzenia wskazanej w § 4 ust. 1, jednak nie dłużej niż do dwunastu miesięcy od upływu terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1.
2. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnionej miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
3. Zmiany Umowy nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
5. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PROFESJONALNE ŚRODKI CZYSTOŚCI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości służących do kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w pomieszczeniach hotelowych, biurowych, gospodarczych i sanitarnych, w zależności od zapotrzebowania przez dział Rezerwacji tj. skoncentrowane środki w płynie do codziennego mycia wszystkich powierzchni , skoncentrowane środki chlorowe do gruntownego czyszczenia powierzchni w sanitariatach i WC , środki do codziennego mycia wszystkich powierzchni szklanych i błyszczących, mleczka czyszczące itp. wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w odpowiednich normach oraz atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ŚRODKI CZYSTOŚCI DLA UTRZYMANIA BIEŻĄCEJ CZYSTOŚCI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ogólnodostępnych służących do kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach sportowych i gastronomii , w gabinetach kosmetycznych , w pomieszczeniach gospodarczych i sanitarnych, w zależności od zapotrzebowania przez dział Sportu, Gastronomii oraz Rehabilitacji i Spa wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie tj. skoncentrowane płyny do czyszczenia oraz konserwacji paneli drewnianych, preparaty do mycia różnego rodzaju podłóg, środki do nabłyszczania podłóg drewnianych , środeki do usuwania kamienia osadowego oraz rdzy , mleczka czyszczące, antybakteryjne środki myjące i dezynfekujące. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w odpowiednich normach oraz atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne w szczególności dla produktów przystosowanych do kontaktu z żywnością oraz nie będą zawierały toksycznych komponentów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PROFESJONALNE ŚRODKI MYJĄCE DLA GASTRONOMII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy specjalistycznych środków myjących dla gastronomii tj. preparaty myjące do zmywarek automatycznych, w postaci skoncentrowanego płynu, preparaty nabłyszczające i odtłuszczające do naczyń w zmywarkach automatycznych , detergenty do czyszczenia frytkownic, grilli oraz piekarników. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w odpowiednich normach oraz atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne w szczególności dla produktów przystosowanych do kontaktu z żywnością oraz nie będą zawierały toksycznych komponentów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PROFESJONALNE PREPARATY DEZYFEKUJĄCE I BIOBÓJCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831250-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy specjalistycznych środków myjących ,dezynfekujących i biobójczych wykorzystywanych w działe Rehabilitacji i SPA wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w odpowiednich normach oraz atesty i/lub certyfikaty higieniczno – sanitarne.
|
| |