Zakup z dostawą sprzętu komputerowego (stacje robocze, laptopy, stacje dokujące do laptopów, tablety)

Data publikacji 2017-06-12
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506650-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302131006, 302132007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z trzech następujących części:
Część nr 1 – dostawa stacji roboczych – 15 szt.,
Cześć nr 2 – dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt.,
Cześć nr 3 – tablety – 12 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c5b123b-0db8-48ff-96d4-20db3652aa1a
Biuletyn 506650-N-2017
Zamawiajacy nazwa Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Regon 1304909700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stawki
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00193
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 531 03 00
Zamawiajacy fax 22 531 03 01
Zamawiajacy email doa@giodo.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.giodo.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny należy złożyć w zaklejonej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup z dostawą sprzętu komputerowego (stacje robocze, laptopy, stacje dokujące do laptopów, tablety)
Numer referencyjny DAT-260-3/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia składa się z trzech następujących części: Część nr 1 – dostawa stacji roboczych – 15 szt., Cześć nr 2 – dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt., Cześć nr 3 – tablety – 12 szt.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 –25 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien przedstawić wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej trzy dostawy o wartości brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł. 2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej trzy dostawy o wartości brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A dla części nr 1, załącznik nr 5B dla części nr 2 i załącznik nr 5C dla części nr 3 do SIWZ. 2. Warunki gwarancji zawierające co najmniej minimalne warunki gwarancji określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7A dla części 1, załączniku nr 7B dla części 2 i załączniku nr 7C dla części 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt posiada dokumenty/certyfikaty wymienione w Załączniku nr 4A dla części 1 i załączniku nr 4B dla części 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez producenta sprzętu komputerowego przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym lub wskaże firmę serwisującą, która przejmie je w jego imieniu. 5. Dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta sprzętu komputerowego.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – zakup i dostawa stacji roboczych – 15 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – zakup i dostawa stacji roboczych – 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Cześć nr 2 – zakup i dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Cześć nr 2 – zakup i dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki 1B
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cześć nr 3 – zakup i dostawa tabletów – 12 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Cześć nr 3 – zakup i dostawa tabletów – 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20
  
Kryteria Koszt cyklu życia
Znaczenie 20
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)