GuidZP400 |
4c5b123b-0db8-48ff-96d4-20db3652aa1a
|
Biuletyn |
506650-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
|
Regon |
1304909700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stawki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00193
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 531 03 00
|
Zamawiajacy fax |
22 531 03 01
|
Zamawiajacy email |
doa@giodo.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.giodo.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
należy złożyć w zaklejonej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego (stacje robocze, laptopy, stacje dokujące do laptopów, tablety)
|
Numer referencyjny |
DAT-260-3/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia składa się z trzech następujących części:
Część nr 1 – dostawa stacji roboczych – 15 szt.,
Cześć nr 2 – dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt.,
Cześć nr 3 – tablety – 12 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 –25 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien przedstawić wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej trzy dostawy o wartości brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł.
2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej trzy dostawy o wartości brutto minimum dla: części 1 – 50 000,00 zł, części 2 – 29 000,00 zł, części 3 – 25 000,00 zł zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A dla części nr 1, załącznik nr 5B dla części nr 2 i załącznik nr 5C dla części nr 3 do SIWZ.
2. Warunki gwarancji zawierające co najmniej minimalne warunki gwarancji określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7A dla części 1, załączniku nr 7B dla części 2 i załączniku nr 7C dla części 3 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt posiada dokumenty/certyfikaty wymienione w Załączniku nr 4A dla części 1 i załączniku nr 4B dla części 2 do SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez producenta sprzętu komputerowego przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym lub wskaże firmę serwisującą, która przejmie je w jego imieniu.
5. Dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta sprzętu komputerowego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1 – zakup i dostawa stacji roboczych – 15 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 – zakup i dostawa stacji roboczych – 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Cześć nr 2 – zakup i dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 2 – zakup i dostawa laptopów 14” – 2 szt., laptopów 15,6” – 3 szt. oraz stacje dokujące – 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki 1B
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Cześć nr 3 – zakup i dostawa tabletów – 12 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 3 – zakup i dostawa tabletów – 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C
|
| |