GuidZP400 |
6debb646-07b8-4a43-b750-fd75f9f7a765
|
Biuletyn |
532106-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łuków
|
Regon |
71158244000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Świderska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
257 982 392,
|
Zamawiajacy fax |
257 982 439
|
Zamawiajacy email |
info@lukow.ug.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.lukow.ug.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Działanie 12.2 Kształcenie ogólne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lukow.ug.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lukow.ug.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków /sekretariat/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do placówek oświatowych podległych Gminie Łuków w ramach projektu "Inwestycja w jakość kształcenia w gminie Łuków"- III części
|
Numer referencyjny |
GZO.261.1.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do placówek oświatowych podległych Gminie Łuków, w ramach projektu „Inwestycja w jakość kształcenia w gminie Łuków” – III części. Zamówienie zostało podzielone na III następujących części:
Część I – Komputery przenośne z oprogramowaniem – 79 sztuk;
Część II – Tablety – 106 sztuki;
Część III – a/ Tablice interaktywne – 36 sztuk i b/ wideo-projektory – 34 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z ww. części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy ww. dokument stanowić będzie załącznik do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ,
2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
5) Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery przenośne z oprogramowaniem – 79 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem – 79 sztuk; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (w zakresie Części I zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tablety z oprogramowaniem - 106 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-07-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletów z oprogramowaniem - 106 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (w zakresie Części II zamówienia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Tablice interaktywne - 36 sztuk i wideo-projektory - 34 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic interaktywnych – 36 sztuk i wideo-projektorów - 34 sztuki ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (w zakresie Części III zamówienia)
|
| |