Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do placówek oświatowych podległych Gminie Łuków w ramach projektu "Inwestycja w jakość kształcenia w gminie Łuków"- III części

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Gmina Łuków
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532106-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302132007, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do placówek oświatowych podległych Gminie Łuków, w ramach projektu „Inwestycja w jakość kształcenia w gminie Łuków” – III części. Zamówienie zostało podzielone na III następujących części:
Część I – Komputery przenośne z oprogramowaniem – 79 sztuk;
Część II – Tablety – 106 sztuki;
Część III – a/ Tablice interaktywne – 36 sztuk i b/ wideo-projektory – 34 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z ww. części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy ww. dokument stanowić będzie załącznik do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6debb646-07b8-4a43-b750-fd75f9f7a765
Biuletyn 532106-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Łuków
Regon 71158244000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świderska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Łuków
Zamawiajacy kod pocztowy 21400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 257 982 392,
Zamawiajacy fax 257 982 439
Zamawiajacy email info@lukow.ug.gov.pl,
Adres strony url www.lukow.ug.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Działanie 12.2 Kształcenie ogólne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lukow.ug.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lukow.ug.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków /sekretariat/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do placówek oświatowych podległych Gminie Łuków w ramach projektu "Inwestycja w jakość kształcenia w gminie Łuków"- III części
Numer referencyjny GZO.261.1.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do placówek oświatowych podległych Gminie Łuków, w ramach projektu „Inwestycja w jakość kształcenia w gminie Łuków” – III części. Zamówienie zostało podzielone na III następujących części: Część I – Komputery przenośne z oprogramowaniem – 79 sztuk; Część II – Tablety – 106 sztuki; Część III – a/ Tablice interaktywne – 36 sztuk i b/ wideo-projektory – 34 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z ww. części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy ww. dokument stanowić będzie załącznik do umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ, 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 5) Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery przenośne z oprogramowaniem – 79 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem – 79 sztuk; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (w zakresie Części I zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tablety z oprogramowaniem - 106 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletów z oprogramowaniem - 106 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (w zakresie Części II zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tablice interaktywne - 36 sztuk i wideo-projektory - 34 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic interaktywnych – 36 sztuk i wideo-projektorów - 34 sztuki ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (w zakresie Części III zamówienia)
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)