dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Miejscowość Łęczyca
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524319-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331412002, 331710009, 331232000, 331411238, 351134003, 331414114, 184243000, 331414200, 331412208, 331413003, 331241312, 331711000, 331411104, 331411128, 331411214
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem do ZOZ w Łęczycy artykułów medycznych w postaci drobnego sprzętu medycznego (tzw. jednorazowego) w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6fbead77-4c5e-43a5-826b-c3fb757719d5
Biuletyn 524319-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Regon 610320540
Zamawiajacy adres ulica Zachodnia
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Łęczyca
Zamawiajacy kod pocztowy 99-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 24 388 2601 wew. 205
Zamawiajacy fax 24 388 2264
Zamawiajacy email zozleczy@zozleczyca.pl
Adres strony url www.zozleczyca.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozleczyca.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozleczyca.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 99-100 Łęczyca, ul. Zachodnia 6
Nazwa nadana zamowieniu dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Numer referencyjny 6/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy brak ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem do ZOZ w Łęczycy artykułów medycznych w postaci drobnego sprzętu medycznego (tzw. jednorazowego) w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow wymagane stosowne oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe wymagane stosowne oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej gwarantującej wykonanie zamówienia
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe wymagane stosowne oświadczenie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów odnoszących się do tych podmiotów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt b Ustawy (wg zał. Nr 3), 2) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania wymagań dot. jakości zaoferowanych produktów i ich użyteczności Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie następujących oświadczeń lub dokumentów: a) zaświadczenia o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania b) deklaracji zgodności wyrobu medycznego i certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli dotyczy
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o firmach oraz adresach wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, Wykonawca przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Wadium przetargowe na całość zamówienia (wszystkie zadania) zostało wyznaczone na kwotę 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) W przypadku składania ofert częściowych na każde z zadań ustala się następującą wartość wadium: zadanie 1 – 200,00-zł zadanie 2 – 600,00-zł zadanie 3 – 2 000,00-zł zadanie 4 – 250,00-zł zadanie 5 – nie żąda się zadanie 6 – 250,00-zł zadanie 7 – 1 600,00-zł zadanie 8 – 1 700,00-zł zadanie 9 – 200,00-zł zadanie 10 – nie żąda się zadanie 11 – nie żąda się zadanie 12 – 2 500,00-zł zadanie 13 – 2 500,00-zł zadanie 14 – 1 500,00-zł zadanie 15 – 400,00-zł zadanie 16 – 150,00-zł zadanie 17 – 300,00-zł zadanie 18 – 900,00-zł zadanie 19 – 1 800,00-zł zadanie 20 – 100,00-zł zadanie 21 – 150,00-zł zadanie 22 – 1 100,00-zł zadanie 23 – 450,00-zł zadanie 24 – 800,00-zł zadanie 25 – 550,00-zł Wadium przetargowe może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (przy czym poręczenie kasy będzie poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), - gwałtownej dekoniunktury, - ograniczenia dostępności surowców. - zmniejszenia finansowania procedury medycznej przez NFZ, - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej. 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: - zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, - wygaśnięcia świadectwa rejestracji, - przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2, będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie spełniał wszystkie wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie: - nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową, - niższej od ceny asortymentu objętego umową. 4. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 5. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość aneksowania niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą wystąpić jedynie przy zastosowaniu art. 144 ust.1 ustawy Pzp 7. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy; nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis cewniki i inne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przyrządy do anestezji i resuscytacji i inne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis urządzenia do elektrokardiografii
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141123-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pojemniki na skalpele i inne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis odzież ochronna i zabezpieczająca i inne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis odzież ochronna i zabezpieczająca i inne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141411-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis strzykawki i inne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis rękawice jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis rękawice chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis kaniule i inne
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi i inne
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis paski odczynnikowe
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadaie 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis paski odczynnikowe
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przyrządy do anestezji i inne
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opartunki
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zadanie 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis plastry
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szwy chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zadanie 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szwy chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zadanie 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szwy chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zadanie 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szwy chirurgiczne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)