GuidZP400 |
82343e9f-d9db-40e7-aa9b-975dd8a6bd20
|
Biuletyn |
531575-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Radomsku
|
Regon |
000313420
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radomsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48446854716,
|
Zamawiajacy fax |
+48446854701
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.biz.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.biz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.biz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę można dostarcyć osobiscie lub przesłać pocztą/ list/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa specjalnych środków ochrony osobistej i dodatków / II procedura powtórzona/
|
Numer referencyjny |
116/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalnych środków ochronny osobistej: fartuch chirurgiczny, ubranie ochronne, zestaw ratunkowy, oraz dodatki: maski, opaska na głowę chirurga, gogle ochronne, dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
2. Opis i wymagane ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/ pakiety do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania / pakiety
Pakiet nr ( 1) 1 - jednorazowe jałowe fartuchy chirurgiczne;
Pakiet nr ( 5) 2 - ubrania ochronne sterylne, maski, gogle, zestaw ratunkowy do chemioterapii.
Pakiet nr ( 8 ) 3– opaska chłodząca chirurga.
|
Cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
2.Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1). Oryginalne foldery lub strony katalogowe producenta wyrobu, potwierdzające wymagane parametry i opisy dla wszystkich pozycji w pakietach
2). Certyfikat lub Deklaracja zgodności o dopuszczeniu produktu do obrotu i używania, oraz że spełnia wymogi ustawy z 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych ( Dz. U. 2015 poz.876 ze zm.)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zgodnie art. 144 ust 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i dotyczą:
1) zmiana danych rejestrowych stron umowy,
2) cesja praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego,
3) .wydłużenie terminu płatności,
4) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie.
5) zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT,
6) zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania handlowego wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie,
7) zakup przedmiotu umowy po cenach niższych niż wskazane w umowie, w przypadku okresowych promocji cenowych,
8) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej ostrożności .
9) Zmiany na podstawie art.142 ust.5 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr ( 1) 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
143857,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe jałowe fartuchy chirurgiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr (5) 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32020,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ubrania ochronne sterylne, maski, gogle, zestaw ratunkowy do chemioterapii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr (8) 3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2100,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
opaska chłodząca chirurga
|
| |