GuidZP400 |
20b35727-51d3-491a-a3b2-cf30bf709f53
|
Biuletyn |
531393-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000306609
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oborniki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(61)2973600,
|
Zamawiajacy fax |
+48(61)2960079
|
Zamawiajacy email |
mariasak@szpital.oborniki.info,
|
Adres strony url |
www.szpital.oborniki.info
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.oborniki.szpital.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, budynek F, wejście B - Sekretariat, pokój nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej
|
Numer referencyjny |
ZPD/06/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował ( jest w trakcie realizacji) co najmniej 3 dostawy tego samego lub podobnego sprzętu oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp.)
Uwaga!
W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy Wykonawca zobowiązany jest podać wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykonane lub wykonywane dostawy na kwotę:
Pakiet nr 1 -5093,08
Pakiet nr 2 -6523,72
Pakiet nr 3 -12217,79
Pakiet nr 4 -2116,67
Pakiet nr 5 -1214,69
Pakiet nr 6 -527,57
Pakiet nr 7 -2325,85
Pakiet nr 8 - 638,19
Pakiet nr 9 -6842,82
Pakiet nr 10 -148,91
Pakiet nr 11 -8037,65
Pakiet nr 12 -5343,20
Pakiet nr 13 -1574,20
Pakiet nr 14 -6164,21
Pakiet nr 15 -2552,76
Pakiet nr 16 -5215,43
Pakiet nr 17 -2552,76
Pakiet nr 18 -5952,90
Pakiet nr 19 -2680,40
Pakiet nr 20 -4914,06
Pakiet nr 21 -5665,71
Pakiet nr 22 -1560,02
Pakiet nr 23 -4477,97
Pakiet nr 24 -10289,04
Pakiet nr 25 -3407,23
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w części V ust. 3 SIWZ.
1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w części V ust 3 SIWZ, do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
3) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność i jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – według zał. nr 6 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
1) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 3
2) opis przedmiotu zamówienia, fotografie oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. W załączonych do oferty materiałach należy zaznaczyć kolorem wszystkie wymagane w załączniku nr 2 parametry.
3) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne certyfikaty w zakresie realizacji dostaw objętych zamówieniem oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu wskazane atesty/ certyfikaty ( dotyczy wszystkich Pakietów z wyłączeniem Pakietów nr 8 i 25 )
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
8. Na dzień składania do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej – załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
3) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem notarialnie.
6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane (nie jest wymagane).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33750000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty do pielęgnacji niemowląt, pieluszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Bielizna szpitalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Gotowe Wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład chłonny pod stół operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Ochraniacze na buty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Bielizna szpitalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież medyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Pokrowiec na aparaturę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież medyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież medyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież medyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18444000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Ochronne nakrycie głowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież medyczna. Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512500-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik krotki opis |
Bielizna pościelowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |