Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Gotowe wyroby włókiennicze,
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531393-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395200003, 337500002, 395180006, 331990001, 337700008, 331416202, 184440003, 395125009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20b35727-51d3-491a-a3b2-cf30bf709f53
Biuletyn 531393-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 000306609
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Oborniki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48(61)2973600,
Zamawiajacy fax +48(61)2960079
Zamawiajacy email mariasak@szpital.oborniki.info,
Adres strony url www.szpital.oborniki.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.oborniki.szpital.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, budynek F, wejście B - Sekretariat, pokój nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej
Numer referencyjny ZPD/06/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował ( jest w trakcie realizacji) co najmniej 3 dostawy tego samego lub podobnego sprzętu oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp.) Uwaga! W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy Wykonawca zobowiązany jest podać wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykonane lub wykonywane dostawy na kwotę: Pakiet nr 1 -5093,08 Pakiet nr 2 -6523,72 Pakiet nr 3 -12217,79 Pakiet nr 4 -2116,67 Pakiet nr 5 -1214,69 Pakiet nr 6 -527,57 Pakiet nr 7 -2325,85 Pakiet nr 8 - 638,19 Pakiet nr 9 -6842,82 Pakiet nr 10 -148,91 Pakiet nr 11 -8037,65 Pakiet nr 12 -5343,20 Pakiet nr 13 -1574,20 Pakiet nr 14 -6164,21 Pakiet nr 15 -2552,76 Pakiet nr 16 -5215,43 Pakiet nr 17 -2552,76 Pakiet nr 18 -5952,90 Pakiet nr 19 -2680,40 Pakiet nr 20 -4914,06 Pakiet nr 21 -5665,71 Pakiet nr 22 -1560,02 Pakiet nr 23 -4477,97 Pakiet nr 24 -10289,04 Pakiet nr 25 -3407,23
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w części V ust. 3 SIWZ. 1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w części V ust 3 SIWZ, do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność i jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – według zał. nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: 1) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 3 2) opis przedmiotu zamówienia, fotografie oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. W załączonych do oferty materiałach należy zaznaczyć kolorem wszystkie wymagane w załączniku nr 2 parametry. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne certyfikaty w zakresie realizacji dostaw objętych zamówieniem oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu wskazane atesty/ certyfikaty ( dotyczy wszystkich Pakietów z wyłączeniem Pakietów nr 8 i 25 )
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 8. Na dzień składania do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej – załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane (nie jest wymagane).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33750000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Produkty do pielęgnacji niemowląt, pieluszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Bielizna szpitalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Gotowe Wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Podkład chłonny pod stół operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Ochraniacze na buty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Bielizna szpitalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Odzież medyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Pokrowiec na aparaturę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Odzież medyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Zestawy do zabiegów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Odzież medyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Odzież medyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18444000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Ochronne nakrycie głowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Odzież medyczna. Gotowe wyroby włókiennicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512500-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik krotki opis Bielizna pościelowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)