Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531491-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153322006, 158700007, 154111003, 153311709, 152290009, 151000009, 155000003, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespół Żłobków Miejskich znajdujących się na terenie Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia określa zał nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a87536a-be98-40fc-ba1a-4d7c6a0e78c3
Biuletyn 531491-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
Regon 9160390500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85047
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 224 840,
Zamawiajacy email michalskazzm@wp.pl,
Adres strony url www.zlobkibydgoskie.lo.pl www.bip205.lo.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zlobkibydgoskie.lo.pl www.bip205.lo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zlobkibydgoskie.lo.pl www.bip205.lo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlobkibydgoskie.lo.pl www.bip205.lo.pl
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.
Numer referencyjny PN/1/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespół Żłobków Miejskich znajdujących się na terenie Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia określa zał nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonują należycie co najmniej dwa zamówienia: dostawy artykułów żywnościowych (za jedno zamówienie Zamawiający uważa dostawę art. żywnościowych przez okres co najmniej 3 miesięcy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku ofert wspólnej ww. opis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, zaświadczenia zawierające ocenę jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia pochodzące od podmiotów uprawnionych do kontroli jakości np. świadectwo jakości handlowej, a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje zaświadczeniami lub decyzjami obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, iż oferowane przez niego artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej - wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych art. 144 uPzp, w tym przypadku: 1) Zmiana cen wynikających z umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT), a w konsekwencji cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2) Ilości podane przez Zamawiającego są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji z tego powodu i wysuwał żądań finansowych. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych artykułów żywnościowych, nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy wystąpi konieczność dokonania zmian w zakresie diet żywieniowych podopiecznych jednostek Zamawiającego. 4) Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenia w sposób rażący warunków umowy, będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 5) Zaprzestanie produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego. 6) Dostawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za szkody powstałe podczas wykonywania umowy.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 8:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły sypkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15870000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Tłuszcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15411100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15229000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mięso i drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)