GuidZP400 |
b1dc78d2-e4dc-4300-8151-65f8f8507598
|
Biuletyn |
531422-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Goleniowski
|
Regon |
81168412000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Goleniów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 471 02 65,
|
Zamawiajacy fax |
91 471 02 00
|
Zamawiajacy email |
wrip@powiat-goleniowski.pl,
|
Adres strony url |
www.powiat-golenowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-goleniowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:/spow.goleniow.ibip.pl/public/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa sie, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiajaćy nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 1; 72 - 100 Goleniów; pokój 121 (Sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Goleniowie
|
Numer referencyjny |
WA.272.11.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem oraz kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Goleniowie, ul. Dworcowa 1; 72-100 Goleniów.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 9 dla cz. 1 i zał. nr 9a dla cz. 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że:
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 100 000,00 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości każdej dostawy równej lub większej niż 150 000,00 zł brutto – dla części 1,
- dostaw urządzeń drukujących o wartości dostawy równej lub większej niż 2 000,00 zł brutto – dla części 2.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w formie załącznika nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi te zostały wykonane. Wykaz powinien zawierać dostawy lub usługi polegające na świadczeniu co najmniej:
- dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości każdej dostawy równej lub większej niż 150 000,00 zł brutto – Załącznik nr 4 do SIWZ dla części 1,
- dwóch dostaw urządzeń drukujących o wartości dostawy równej lub większej niż 2 000,00 zł brutto – Załącznik nr 4a do SIWZ dla części 2.
Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące dostaw lub usług wykonanych, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego, roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw lub usług wymienionych powyżej
o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
W przypadku, gdy w wykazie Wykonawca przedstawia potencjał osobowy innego podmiotu zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej
i finansowej na zasoby innych podmiotów przedkłada powyższe dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 lub Załącznik nr 1a do SIWZ dla części 2.
2. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia
w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu i
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.
3. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie.
W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie wymagane warunki musi spełniać każdy ze wspólników.
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów, konieczne jest złożenie stosownego pełnomocnictwa, sporządzonego na załączniku Nr 2 do SIWZ lub innego równoważnego.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie.
4. Wypełnione zbiorcze zestawienie cenowe – załącznik nr 8 do SIWZ dla części 1 lub Załącznik nr 8a do SIWZ dla części 2.
5. Certyfikaty jakości CE oraz inne równoważne dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe – tylko dla części 1.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
3. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego przenieść na inną osobę wierzytelności wynikających z niniejszej Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt komputerowy i oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem oraz kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Goleniowie, ul. Dworcowa 1; 72-100 Goleniów.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 9 dla cz. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232130-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowaniem oraz kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do Starostwa Powiatowego w Goleniowie, ul. Dworcowa 1; 72-100 Goleniów.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 9a dla cz. 2
|
| |