Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531498-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w zał. nr 1 (tj. kalkulacji cenowej oferty) do niniejszej specyfikacji.
2. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów ( min. 1 rok), liczony od dnia dostawy.
6. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do siwz) przewidywane ilości dostaw służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ciągu roku uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego (związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów) oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednakże zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie, odpowiednio w danym pakiecie.
7. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie.
8. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie, trwałość, wytrzymałość nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w danej pozycji Wykonawca proponuje odpowiednik, to musi wyraźnie to zaznaczyć. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić próbkę oraz dokumenty potwierdzające taką samą lub lepszą jakość oferowanych odpowiedników np. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli, jakości, certyfikat, lub inny równoważny dokument, z którego w sposób nie budzący wątpliwości musi wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach jakościowych Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6195717-43e1-4edd-bd7b-a4ee3e7a35aa
Biuletyn 531498-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego
Regon 29517100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gładkie
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zakopane
Zamawiajacy kod pocztowy 34500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 015 045,
Zamawiajacy fax 182 014 632
Zamawiajacy email s.kolasa@szpitalsokolowski.pl,
Adres strony url www.szpitalsokolowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalsokolowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalsokolowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prao pocztowe ( Dz. U. poz. 1529 oraz 2015r oz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane Komunikacja
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem
Numer referencyjny A.ZP.271-12a/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w zał. nr 1 (tj. kalkulacji cenowej oferty) do niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej 3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta. 4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy. 5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów ( min. 1 rok), liczony od dnia dostawy. 6. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do siwz) przewidywane ilości dostaw służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ciągu roku uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego (związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów) oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednakże zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 20% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie, odpowiednio w danym pakiecie. 7. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie. 8. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie, trwałość, wytrzymałość nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w danej pozycji Wykonawca proponuje odpowiednik, to musi wyraźnie to zaznaczyć. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić próbkę oraz dokumenty potwierdzające taką samą lub lepszą jakość oferowanych odpowiedników np. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli, jakości, certyfikat, lub inny równoważny dokument, z którego w sposób nie budzący wątpliwości musi wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach jakościowych Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terytorium RP oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone kserokopie tych dokumentów; b) katalogi/prospekty odnoszące się do numerów katalogowych oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem oferowanych produktów potwierdzających stawiane wymagania (tylko strony katalogu z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany), których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; c) próbkę oferowanych produktów po 1 szt. – dotyczy pakietu nr 1 rozmiar S. Na podstawie próbki zostanie sprawdzone, czy retraktor posiada nakładkę zakładaną na górny pierścień retraktora, wyposażoną w uszczelkę.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 2) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji) wraz z kalkulacją cenową do oferty stanowiącą załącznik nr 1 do siwz; 3) szczegółowy opis oferowanych produktów, potwierdzający parametry funkcjonalne i techniczne opisane przez Zamawiającego – opis należy zamieścić w kolumnie nr 9 kalkulacji cenowej do oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do siwz, odpowiednio dla każdego oferowanego produktu; 4) próbki oferowanych produktów, w celu sprawdzenia parametrów funkcjonalnych i technicznych podanych w opisie w związku z określonym w pkt. 19 siwz kryterium jakości. Próbki należy dostarczyć dla: Pakiet 1 - poz. 1, (rozmiar XXS - 1 szt.) Pakiet 3 - poz. 1 (1 sztuka) 5) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), 2) zmiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem przed dostawą zaistniałej sytuacji, 3) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 4) przesunięcia ilościowego pomiędzy pozycjami asortymentowymi umowy, przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy ( nie wymaga aneksu) z zastrzeżeniem § 1 ust.4 i 5 niniejszej umowy 5) zmiany cen z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 5, i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc - retraktor ran chirurgicznych - pakiet składa z 1 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc m.in. zbiorniki, podkładka T.R.A.C, jałowe opatrunki, zestaw opatrunkowy brzuszny - pakiet składa się z 13 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc - układ oddechowy jednorurowy, pakiet składa się z 1 pozycji.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)