Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów
określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone
z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat.
Użyta nazwa „orzeł stylizowany” w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony
w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną.
Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK,
EK – umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO.
Część 1 Marynarki
- marynarka dwurzędowa - 7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym
z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy oraz koszt pomiarów indywidualnych pracowników - przeprowadzanych w uzgodnionym z Zamawiającym terminie.
A. SM – 7 szt., termin dostawy: do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
Część 2 - Czapki
- czapka zimowa - 41 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. Wzór orła zgodny
z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji
i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 41 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka Dokerka - 27 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem
czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości
7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” z literą „Ż” pisaną z kropką, w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 27 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka służbowa - 66 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 66 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka służbowa (z 1 galonem) - 6 szt.
Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, w kolorze żółtym, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. Dodatkowo na daszku obszycie 1 galonem. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów
z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 6 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka letnia typu sportowego - 188 szt.
Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem
w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym i literą „Ż” pisaną z kropką; posiadająca miękki potnik
i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). Daszek czapki wyprofilowany (tzw. „kaczy dziób”).
A. SM – 185 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 3 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
Część 3 Obuwie sportowe
- buty sportowe (dla patrolu rowerowego) - 13 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
Obuwie sznurowane lub zapinane na rzepy, w przypadku sznurowadeł wyposażone w system zabezpieczania sznurowadeł przed wkręceniem przez łańcuch lub zębatkę; oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa z systemem SPD, podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, podeszwa z łatwo zdejmowalną płytką. Kolor obuwia czarny, granatowy, grafitowy lub łączenie tych kolorów; mogą być wyposażone w elementy odblaskowe, ewentualnie w drobne wstawki kolorowe. W przypadku zastosowania sznurowadeł, sznurowadła w kolorze czarnym, granatowym lub grafitowym.
A. SM – 13 par, termin dostawy: do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 par.
Część 4 – Szalik zimowy ciemnogranatowy - 51 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3
Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach 100-110 cm x 26-32 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna.
A. SM – 51 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące
przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
Wybrani w części 1 Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym terminie.
Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu.
Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania.
(Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp).
Do części 1 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 20 cm x 20 cm,
z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części,
tj. dla wszystkich pozycji w tej części. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone, w danej części, jako niezgodne z SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
|
GuidZP400 |
280c180a-6c55-427a-9728-f71fe6e60570
|
Biuletyn |
529814-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Krakowa
|
Regon |
35000739900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dobrego Pasterza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
116
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31416
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 68 82 154,
|
Zamawiajacy fax |
12 68 82 292
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.krakow.pl/ST
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.krakow.pl/ST
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów umundurowania II
|
Numer referencyjny |
ST.GT.271-08/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów
określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone
z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat.
Użyta nazwa „orzeł stylizowany” w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony
w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną.
Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK,
EK – umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO.
Część 1 Marynarki
- marynarka dwurzędowa - 7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym
z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy oraz koszt pomiarów indywidualnych pracowników - przeprowadzanych w uzgodnionym z Zamawiającym terminie.
A. SM – 7 szt., termin dostawy: do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
Część 2 - Czapki
- czapka zimowa - 41 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. Wzór orła zgodny
z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji
i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 41 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka Dokerka - 27 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem
czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości
7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” z literą „Ż” pisaną z kropką, w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 27 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka służbowa - 66 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 66 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka służbowa (z 1 galonem) - 6 szt.
Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, w kolorze żółtym, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. Dodatkowo na daszku obszycie 1 galonem. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów
z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 6 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka letnia typu sportowego - 188 szt.
Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem
w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym i literą „Ż” pisaną z kropką; posiadająca miękki potnik
i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). Daszek czapki wyprofilowany (tzw. „kaczy dziób”).
A. SM – 185 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 3 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
Część 3 Obuwie sportowe
- buty sportowe (dla patrolu rowerowego) - 13 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
Obuwie sznurowane lub zapinane na rzepy, w przypadku sznurowadeł wyposażone w system zabezpieczania sznurowadeł przed wkręceniem przez łańcuch lub zębatkę; oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa z systemem SPD, podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, podeszwa z łatwo zdejmowalną płytką. Kolor obuwia czarny, granatowy, grafitowy lub łączenie tych kolorów; mogą być wyposażone w elementy odblaskowe, ewentualnie w drobne wstawki kolorowe. W przypadku zastosowania sznurowadeł, sznurowadła w kolorze czarnym, granatowym lub grafitowym.
A. SM – 13 par, termin dostawy: do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 par.
Część 4 – Szalik zimowy ciemnogranatowy - 51 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3
Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach 100-110 cm x 26-32 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna.
A. SM – 51 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące
przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
Wybrani w części 1 Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym terminie.
Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu.
Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania.
(Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp).
Do części 1 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 20 cm x 20 cm,
z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części,
tj. dla wszystkich pozycji w tej części. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone, w danej części, jako niezgodne z SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
18230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-08T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia
na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem
nr 3 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji
- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ;
d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie
z załącznikiem nr 3A do SIWZ;
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny
w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ;
f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających
z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów
o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp, zgodnie z załącznikiem
nr 3A do SIWZ;
g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) , zgodnie
z załącznikiem nr 3A do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć:
a) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. a) i b) - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
b) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. c) :
- oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych
w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały lub są wykonywane, zgodnie
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
- dowodów potwierdzających, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodem może być:
• poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa pod lit. a).
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów,
w przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści
§ 1 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 - dalej „Rozporządzenie
w sprawie dokumentów”), obowiązek wskazania głównych dostaw w wykazie
i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy jedynie dostaw wymaganych w pkt. III SIWZ. W razie konieczności, w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów - bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wzory oferowanych elementów umundurowania.
2. Do części 1 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach ok. 20 cm x 20 cm,
z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany umowy wynikające z następujących przesłanek:
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy usług;
- przekształcenie formalno-prawne którejkolwiek ze Stron umowy,
- w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie,
- opisanych w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Marynarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- marynarka dwurzędowa - 7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0
Marynarka dwurzędowa w kolorze ciemnogranatowym: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny, 55% elany (± 1%), rodzaj splotu - gabardyna, zapinana na guziki metalowe w kolorze żółtym z orłem stylizowanym, kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, na lewej piersi kieszeń cięta z wypustką (butonierka), z otworem wykonanym na środku, do przypięcia znaku identyfikacyjnego, pagony zapinane na guziki metalowe w kolorze żółtym
z orłem stylizowanym.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy oraz koszt pomiarów indywidualnych pracowników - przeprowadzanych w uzgodnionym z Zamawiającym terminie.
A. SM – 7 szt., termin dostawy: do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Czapki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18443320-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- czapka zimowa - 41 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. Wzór orła zgodny
z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji
i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 41 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka Dokerka - 27 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka zimowa typu „Dokerka” wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem
czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości
7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze „STRAŻ MIEJSKA” z literą „Ż” pisaną z kropką, w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 27 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka służbowa - 66 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą „Ż” pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 66 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka służbowa (z 1 galonem) - 6 szt.
Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA z literą „Ż” pisaną z kropką, w kolorze żółtym, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. Dodatkowo na daszku obszycie 1 galonem. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów
z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).
A. SM – 6 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
- czapka letnia typu sportowego - 188 szt.
Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem
w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym i literą „Ż” pisaną z kropką; posiadająca miękki potnik
i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). Daszek czapki wyprofilowany (tzw. „kaczy dziób”).
A. SM – 185 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 3 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie sportowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18820000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
- buty sportowe (dla patrolu rowerowego) - 13 par
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
Obuwie sznurowane lub zapinane na rzepy, w przypadku sznurowadeł wyposażone w system zabezpieczania sznurowadeł przed wkręceniem przez łańcuch lub zębatkę; oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa z systemem SPD, podeszwa gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, podeszwa z łatwo zdejmowalną płytką. Kolor obuwia czarny, granatowy, grafitowy lub łączenie tych kolorów; mogą być wyposażone w elementy odblaskowe, ewentualnie w drobne wstawki kolorowe. W przypadku zastosowania sznurowadeł, sznurowadła w kolorze czarnym, granatowym lub grafitowym.
A. SM – 13 par, termin dostawy: do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 par.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Szaliki zimowe ciemnogranatowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18422000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szalik zimowy ciemnogranatowy - 51 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3
Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach 100-110 cm x 26-32 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna.
A. SM – 51 szt., termin dostawy do 8 sierpnia 2017 r.,
B. EK – 0 szt.
|
| |