Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby Jednostek
Zadanie nr 1
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź,
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź,
Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź,
Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź,
Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3,
90-113 Łódź,
Wojewódzkiego Biura Geodezji w Łodzi, ul. Solna 14, 91-423 Łódź
Zadanie nr 2
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź,
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź,
Zadanie nr 3
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź,
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź,
Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi, ul. Moniuszki 7/9, 90-101 Łódź,
Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3,
90-113 Łódź,
Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź,
Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź,
Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3,
90-113 Łódź,
Wojewódzkiego Biura Geodezji w Łodzi, ul. Solna 14, 91-423 Łódź
Przez dostawę należy rozumieć dostarczenie w całości lub częściach zamawianej ilości przedmiotu umowy przewidzianego dla poszczególnych Jednostek, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
Do obowiązku Wykonawcy należy wniesienie we wskazane miejsce mebli biurowych do pomieszczeń, których wykaz znajduje się w Załączniku nr 2 do umowy, ich montaż, usunięcie i wywóz opakowań.
|
GuidZP400 |
e6558ae9-7f56-4f18-9146-947d1455c0ce
|
Biuletyn |
531463-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Łódzkie
|
Regon |
47207171500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 6633385, 6633384,
|
Zamawiajacy fax |
426 633 391
|
Zamawiajacy email |
or.info@lodzkie.pl,
|
Adres strony url |
www.lodzkie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego na lata 2014 – 2020 w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” (PO RYBY 2014 – 2020)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lodzkie.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego 90–051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, Biuro Podawcze (na parterze) (UWAGA: decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby Jednostek
|
Numer referencyjny |
ZP.272.45.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby Jednostek
Zadanie nr 1
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź,
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź,
Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź,
Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź,
Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3,
90-113 Łódź,
Wojewódzkiego Biura Geodezji w Łodzi, ul. Solna 14, 91-423 Łódź
Zadanie nr 2
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź,
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź,
Zadanie nr 3
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź,
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź,
Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi, ul. Moniuszki 7/9, 90-101 Łódź,
Biura Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3,
90-113 Łódź,
Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź,
Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź,
Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3,
90-113 Łódź,
Wojewódzkiego Biura Geodezji w Łodzi, ul. Solna 14, 91-423 Łódź
Przez dostawę należy rozumieć dostarczenie w całości lub częściach zamawianej ilości przedmiotu umowy przewidzianego dla poszczególnych Jednostek, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
Do obowiązku Wykonawcy należy wniesienie we wskazane miejsce mebli biurowych do pomieszczeń, których wykaz znajduje się w Załączniku nr 2 do umowy, ich montaż, usunięcie i wywóz opakowań.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali:
• co najmniej 2 dostawy mebli biurowych o wartości minimum 35.000,00 zł brutto każda dostawa – warunek dotyczy oferty złożonej w zakresie Zadania nr 1
• co najmniej 2 dostawy mebli biurowych o wartości minimum 20.000,00 zł brutto każda dostawa – warunek dotyczy oferty złożonej w zakresie Zadania nr 2 (jeżeli wykonawca składa ofertę również na Zadanie 1 wystarczającym jest spełnienie warunku określonego dla zadania 1)
Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.3.2 Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
7.3.2.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp,
7.3.2.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.3.2.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7.3.2.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3.2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.3.2.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 7.3.2.3 dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio.
7.3.3 Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 7.3.2.1- 7.3.2.4 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
7.3.1 Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
• zdolności technicznej lub zawodowej:
7.3.1.1. sporządzonego wg wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp:
a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ oraz
b) składa wraz z ofertą zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który musi określać:
a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt 7.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
7.1.4 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia., o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – 1.900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset złotych)
Zadanie nr 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych)
9.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
9.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.).
9.4. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 9.3 lit. b - e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90–051 Łódź, Biuro Podawcze (parter budynku), w kopercie oznaczonej w następujący sposób:
Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na
Dostawę wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych
na potrzeby Jednostek
nie otwierać przed ………….. r. godz. ……..
(znak sprawy: ZP.272.45.2017)
Przesyłka dla Biura Zamówień Publicznych
9.5. Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 9.3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
Bank PeKaO S.A. XI O/ Łódź
52 1240 3073 1111 0010 0269 1913
podając w tytule przelewu: znak sprawy: ZP.272.45.2017; wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby Jednostek
9.7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
9.8. Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp.
9.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się, Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione poprawnie, jeżeli w całości będzie złożone przez jednego z Konsorcjantów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|