GuidZP400 |
2adb32a8-cf32-4078-8d77-d8da15fb6f61
|
Biuletyn |
531481-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
|
Regon |
012547634
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szwoleżerów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-464
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3366126,
|
Zamawiajacy fax |
22 3366192
|
Zamawiajacy email |
giller.alicja@zgn.waw.pl,
|
Adres strony url |
www.zgn.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zgn.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawyna parterze budynku
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-464 Warszawa ul. Szwoleżeów 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu komputerowego (laptopy – 10 szt.; Stacja Dokująca /Replikator Portów – 10 szt.) dla Zakładu gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa sprzętu komputerowego (laptopy – 10 szt.; Stacja Dokująca/Replikator Portów – 10 szt.) dla Zakładu gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wstępnej oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
oraz braku podstaw do wykluczenia, należy przedłożyć:
1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku
nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenie
te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw
do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia.
3.Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w pkt. 1.
4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie,
w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 dotyczące tych podmiotów.
5.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
a)wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 20.000,00 zł każde zamówienie wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane;
b)Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126) może zwrócić się bezpośrednio
do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane,
o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie
2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 1.000,00 zł, słownie złotych: jeden tysiąc i 00/100., podając nr postępowania „AZ-031/D/17” oraz przedmiot zamówienia.
2.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego: Bank CitiBank 38 1030 1508 0000 0005 5087 9069
3.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu (gwarancje, poręczenia) nie może posiadać zapisów w swej treści, które ograniczają Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium w okolicznościach określonych
w ustawie Prawo zamówień publicznych.
4.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji/poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych, bez potwierdzania tych okoliczności.
5.Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
http://aukcje.um.warszawa.pl
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|