GuidZP400 |
af2bac27-002b-4cde-8ddc-c7a625012f79
|
Biuletyn |
531192-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii
|
Regon |
125800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
93
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 540 018,
|
Zamawiajacy fax |
225 540 001
|
Zamawiajacy email |
zpg.geol@uw.edu.pl,
|
Adres strony url |
http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 2. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (DZ.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Warszawski, Wydział Geologii, Al. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, pokój P067
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości, materiałów gospodarczych oraz worków foliowych na potrzeby Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach (ECEG)
|
Numer referencyjny |
ZP/13/05/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna – realizowana w dostawach częściowych, w miarę zgłaszanego zapotrzebowania – sprzedaż i dostarczanie: środków czystości, materiałów gospodarczych i worków foliowych dla Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział IV Opis Przedmiotu Zamówienia Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „Specyfikacją” lub „SIWZ”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia : do 31.12.2017 r. lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego co nastąpi szybciej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy należy rozumieć wykonanie minimum trzech dostaw środków czystości. Wartość każdej dostawy musi wynosić min. 5 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowania Zamawiający żąda:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji-dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) ust. 1 pkt. 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21,
2) ust. 1 pkt. 2-4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
3. Dokumenty, o których mowa w ust 2 pkt. 1 i pkt. 2 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2 lit a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Przepis ust. 3 stosuje się.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 1 pkt. 1, składa dokument w którym mowa w ust. 2 pkt. 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 zdanie pierwsze stosuje się.
7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 .
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 obowiązują oddzielnie każdego wykonawcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1) Formularza nr 5 – wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Za główne dostawy Zamawiający uzna dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego
w art.4 § 1 ust. 2 pkt 4 SIWZ.
Dowodami o których mowa powyżej są:
a) poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy z tym, że
w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
W przypadku, gdy Zamawiający ( Uniwersytet Warszawski) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane
w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie będą budziły wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się do właściwego pomiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Formularza nr 7 – Oświadczenia, że oferowane artykuły odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego i będą odpowiednio zabezpieczone na czas transportu (załącznik do formularza nr 7)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca złoży:
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii,
2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi to wykazać na Formularz nr 3 „Zobowiązanie innych podmiotów”.
3) Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres (część) zamówienia, musi to wykazać na Formularzu nr 6. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi również dołącza niniejszy formularz do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana obowiązującej wysokości stawki podatku VAT – jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki, jednakże bez możliwości zmiany (zwiększenia) ceny;
2) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy;
3) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy spowodowana nagłymi
i niemożliwymi do przewidzenia wypadkami nie leżącymi po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy,
a będącymi wynikiem działania siły wyższej;
4) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy ( adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy);
5) zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
i mające charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte
w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian umowy, stanowią uprawnienie Wykonawcy nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 4. Odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem może być przekazywana wyłącznie w formie pisemnej lub faksem. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej.
2. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres:
l.zdanowska@uw.edu.pl
5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 6, przed upływem wymaganego terminu.
6. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
UNIWERSYTET WARSZAWSKI, WYDZIAŁ GEOLOGII, Al. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, fax.: (22) 55 40 001, e-mail: l.zdanowska@uw.edu.pl
Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na adres e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy – ZP/13/05/2017.
7. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy –Nr ZP/13/05/2017.
|