GuidZP400 |
c51320aa-1c8c-4405-a5e1-4d8850d490e6
|
Biuletyn |
531146-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Roztoczański Park Narodowy
|
Regon |
6136258900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Plażowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zwierzyniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
084 6872066 w. 344,
|
Zamawiajacy fax |
846 872 066
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@roztoczanskipn.pl,
|
Adres strony url |
www.roztoczanskipn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.roztoczanskipn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą, posłańcem – w formie papierowej, na wskazany adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Roztoczański Park Narodowy, ul.Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w roku 2017.
|
Numer referencyjny |
DAO.271.1.2017.rk
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w roku 2017. Realizacja przedmiotu zamówienia w czasie określonym umową będzie następowała sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Ilości poszczególnych elementów środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi udzielić, co najmniej 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru elementów środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego przez Zamawiającego. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. W celu dokonania oceny parametrów niektórych produktów, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania – wraz z ofertą – po jednej próbce – każdego rozmiaru, w jakim jest produkowana - wybranych przez Zamawiającego produktów, tj.:
- koszula oliwkowozielona z logo RPN
- spodnie zimowe (polowe)
- kurtka z odpinaną podpinką
- buty trekkingowe.
Wykonawca, który nie złoży żądanych próbek zostanie wykluczony z postępowania. Po ocenie, próbki zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy (na koszt Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tylko niektórych elementów przedmiotu zamówienia. Poniżej zestawienie szacunkowych ilości środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, które Zamawiający zamierza zakupić:
1. ubranie robocze letnie - męskie - 8 klp, damskie – 0 kpl
2. ubranie robocze zimowe - męskie - 4 kpl, damskie – 0 kpl
3. ubranie robocze letnie z wkładką przeciwcięciową - męskie - 2 kpl damskie – 0 kpl
4. trzewiki ocieplane - męskie – 5 par damskie – 2 pary
5. trzewiki profilaktyczne - męskie – 0 par damskie – 2 pary
6. trzewiki krótki - męskie – 5 par damskie – 2 pary
7. trzewiki długie - męskie – 5 par damskie – 0 par
8. stuptuty (ochraniacze przeciwśnieżne) - 32 szt
9. rękawice ocieplane - męskie – 31 par damskie – 1 para
10. kurtka przeciwdeszczowa - męska – 5 szt damska – 3 szt
11. kamizelka z logo RPN - męska – 47 szt damska – 20 szt
12. koszula flanelowa - męska – 10 szt damska – 2 szt
13. fartuch drelichowy/stylonowy - męski – 9 szt damski – 2 szt
14. marynarka w typie munduru leśnika - męska – 0 szt damska – 3 szt
15. spodnie/spódnica w typie munduru leśnika - męskie – 0 szt damskie – 3 szt
16. czapka letnia - męska – 10 szt damska – 2 szt
17. czapka zimowa - męska – 4 szt damska – 2 szt
18. buty gumowe - męskie – 30 par damskie – 13 par
19. bluza z polaru - męska – 3 szt damska – 11 szt
20. koszula oliwkowozielona z logo RPN z dł.rękawem - męska – 42 szt damska – 20 szt
21. spodnie/spódnica w kolorze oliwkowozielonym - męskie – 13 sz damskie – 18 szt
22. spodnie zimowe - męskie – 47 szt damskie – 20 szt
23. koszula polo z logo RPN z krótkim rękawem - męska – 50 szt damska – 23 szt
24. kurtka z odpinaną podpinką - męska – 15 szt damska – 16 szt
25. buty trekkingowe - męskie – 24 par damskie -20 par
26. półbuty na wibramie - męskie – 15 par damskie – 13 par
27. bielizna termoaktywna - męska – 52 kpl damska – 26 kpl
28. okulary przeciwsłoneczne - 4 szt
29. okulary ochronne/gogle - 5 szt
30. kask ochronny dla drwala z kominiarką - 5 szt
31. rękawice antywibracyjne - 5 par
32. szelki bezpieczeństwa - 2 kpl
33. kask ochronny z kominiarką - 29 szt
34. ochronniki słuchu - 9 szt
Zamawiający wymaga wyszycia logo Roztoczańskiego PN i wybranego oznaczenia (łącznie): Służba Parku lub Straż Parku na: kamizelce z logo RPN, koszuli oliwkowozielonej z logo RPN z długim rękawem i koszuli polo z logo RPN z krótkim rękawem.
Ponadto, Zamawiający wymaga dopasowania – poprzez poprawki krawieckie (np. długość nogawek) – dostarczonych spodni i spódnic.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) obejmujące swoim zakresem dostawy zrealizowane w ramach trzech umów i polegające na dostawie środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni w całości powyższy warunek.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu;
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 zamieszczonego, jako załącznik niniejszej SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją na temat treści złożonych ofert.
2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) obejmujące swoim zakresem dostawy zrealizowane w ramach dwóch umów i polegające na dostawie środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni w całości powyższy warunek.
6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: NIE DOTYCZY
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie żąda oświadczeń
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda oświadczeń
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10.00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|