dostawa wyrobów medycznych - jednorazowy sprzęt anestezjologiczny

Data publikacji 2017-06-13
Data zakończenia 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
Miejscowość Konstancin-Jeziorna
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529016-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyrobów medycznych - jednorazowy sprzęt anestezjologiczny, dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 (pakiet nr 1-37) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11ce29b8-8dba-4d6c-9a14-d4a6afa28f1e
Biuletyn 529016-N-2017
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
Regon 14201312000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wierzejewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Konstancin-Jeziorna
Zamawiajacy kod pocztowy 05510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 711 90 37, 711 90 48,
Zamawiajacy fax 22 711 90 37
Zamawiajacy email inwestycje@stocer.pl
Adres strony url www.stocer.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.stocer.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.stocer.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera itp. w siedzibie Zamawiającego tj. Dział Handlowy (budynek Zarządu Spółki) lub w Kancelarii Ogólnej Szpitala (budynek główny szpitala, parter)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: ul. Wierzejewskiego 12, 05-510 Konstancin-Jeziorna
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wyrobów medycznych - jednorazowy sprzęt anestezjologiczny
Numer referencyjny PN-29/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyrobów medycznych - jednorazowy sprzęt anestezjologiczny, dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 (pakiet nr 1-37) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 745394,84
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2.W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 3.W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP: a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, b/ oświadczenie Wykonawcy o jego przynależności albo braku jego przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca będzie mógł złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że jego powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest (bez wezwania) przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. (Wzór oświadczenia wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 26a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126). 10. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał: a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) oraz bezpłatne próbki zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych (pakiet nr 1-21 Załącznik nr 1 do SIWZ) w ilości min. 1 szt. najmniejszego, oryginalnego opakowania. Próbki należy dokładnie opisać, podając nr pakietu oraz pozycji, której dotyczą i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie. Dotyczy pakietów 22-37 - w przypadku zaistnienia wątpliwości co do zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonym w Załączniku nr 1, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia próbek.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2.W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 3.W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP: a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, b/ oświadczenie Wykonawcy o jego przynależności albo braku jego przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca będzie mógł złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że jego powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest (bez wezwania) przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. (Wzór oświadczenia wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 26a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126). 10. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał: a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) oraz bezpłatne próbki zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych (pakiet nr 1-21 Załącznik nr 1 do SIWZ) w ilości min. 1 szt. najmniejszego, oryginalnego opakowania. Próbki należy dokładnie opisać, podając nr pakietu oraz pozycji, której dotyczą i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie. Dotyczy pakietów 22-37 - w przypadku zaistnienia wątpliwości co do zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonym w Załączniku nr 1, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia próbek.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2.W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 3.W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą. 4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP: a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, b/ oświadczenie Wykonawcy o jego przynależności albo braku jego przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca będzie mógł złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że jego powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest (bez wezwania) przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. (Wzór oświadczenia wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 26a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126). 10. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał: a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) oraz bezpłatne próbki zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych (pakiet nr 1-21 Załącznik nr 1 do SIWZ) w ilości min. 1 szt. najmniejszego, oryginalnego opakowania. Próbki należy dokładnie opisać, podając nr pakietu oraz pozycji, której dotyczą i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie. Dotyczy pakietów 22-37 - w przypadku zaistnienia wątpliwości co do zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonym w Załączniku nr 1, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia próbek.
Czy wadium 1
Wadium Wadium 1. Kwota wadium wynosi: 22 349,00 PLN Słownie: Dwadzieścia dwa tysiące, trzysta czterdzieści dziewięć zł, a na poszczególne pakiety: nr pakietu Kwota wadium 1- 611,00 zł 2- 752,00 zł 3- 778,00 zł 4- 511,00 zł 5- 376,00 zł 6- 886,00 zł 7- 137,00 zł 8- 28,00 zł 9- 1 239,00 zł 10- 1 458,00 zł 11- 209,00 zł 12- 726,00 zł 13- 150,00 zł 14- 862,00 zł 15- 162,00 zł 16- 18,00 zł 17- 110,00 zł 18- 366,00 zł 19- 2 617,00 zł 20- 18,00 zł 21- 89,00 zł 22- 721,00 zł 23- 316,00 zł 24- 557,00 zł 25- 732,00 zł 26- 140,00 zł 27- 318,00 zł 28- 1 711,00 zł 29- 676,00 zł 30- 256,00 zł 31- 1 290,00 zł 32- 870,00 zł 33- 459,00 zł 34- 627,00 zł 35- 1 128,00 zł 36- 103,00 zł 37- 342,00 zł Razem- 22 349,00 zł 2. Wadium należy wnieść do dnia 21.06.2017 r. do godz. 10:00 przelewem bankowym na konto: Bank Millennium SA 57 1160 2202 0000 0003 1557 0460 z dopiskiem; Wadium- Znak sprawy PN- 29/2017 oraz podanie numeru NIP Firmy 3.Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego Wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP okoliczności w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Wykonawca którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 1. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany w umowie 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a) wprowadzenia do obrotu, w miejsce wyrobu będącego przedmiotem niniejszej umowy, wyrobu innowacyjnego pod względem jakości i parametrów medyczno/użytkowych, spełniającego minimalne parametry wskazane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty niniejszą umową. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana decyzją Zamawiającego na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie pisemnego aneksu do umowy, w którym dotychczasowy wyrób zostanie wykreślony i zastąpiony nowym wyrobem, b) wycofania wyrobu objętego niniejszą umową z produkcji lub obrotu przez jego producenta. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana decyzją Zamawiającego na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy zawierający oświadczenie producenta o wycofaniu wyrobu z produkcji lub obrotu, poprzez zawarcie pisemnego aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji lub obrotu i zastąpienie go wyrobem zamiennym o nie gorszych niż minimalne parametrach wyrobu wycofanego z produkcji lub obrotu a określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy,
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20371,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe, filtry mechaniczne, rurki dooskrzelowe, łączniki - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25070,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przepływomierz/dozownik O2, woda sterylna, sztuczny nos, dren do sztucznego nosa, bezigłowy port do wielokrotnego wkłucia, kraniki trójdrożne, maski tlenowe, penseta jednorazowa - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25950,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej, zestaw Seldingera, dren miękki do drenażu opłucnej, sonda przełykowo-żołądkowa, sonda żołądkowo-dwunastnicza - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17050,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Zestaw do kaniulacji żył centralnych jednoświatłowy, dwuświatłowy, trzyświatłowy - - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12555,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Maski anestetyczne standardowe, jednorazowego użytku - - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29550,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Fartuch chirurgiczny, maski chirurgiczne, czepki operacyjne, ubranie chirurgiczne, fartuch izolacyjny, czepek włokninowy - - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4590,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis S-Monovette, strzykawka z Heparyną Litową Monovette -- dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 940,50
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Koc ratunkowy srebrnozłoty - ratunkowa folia przeciwstrząsowa - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41300,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Maska krtaniowa sterylna - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48600,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rurka intubacyjna zbrojona silikonowana- dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6970,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Cewnik w systemie zamkniętym do odsysania pacjentów z rurką tracheostomijną - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24210,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rurki tracheostomijne różne, opaski do rurek, wąsy tlenowe - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5013,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Prowadnice elastyczne, wielorazowe,prowadnice do wymiany rurek, zestawy do minitracheotomii - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28740,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Zestaw do znieczuleń zewnątrz oponowej, filtr płaski, cewnik do ZO, igły do nakłuć podpajęczynówkowych - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5425,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Filtr oddechowy mechaniczny - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 608,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przewód tlenowy do maski łączniki - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3670,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Jednorazowy zestaw do inwazyjnego pomiaru ciśnienia, igła do nakłuć pp, zatrzaskowy uchwyt do wkłuć centralnych - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12200,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rurka tracheostomijna silikonowa, aparat do ćwiczeń oddechowych - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet 19
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 87262,44
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Materiały hemostatyczne - Hemopatch - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet 20
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 600,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Korek do kaniul - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet 21
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2980,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Prowadnica do intubacji z możliwością wentylacji dróg oddechowych, prowadnice do trudnych intubacji, łącznik zaciskowy z kołnierzem motylkowym - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet 22
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24037,50
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Rurki intubacyjne, różne, maski twarzowe - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet 23
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10565,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Układy oddechowe - jednorazowy układ rur do respiratorów - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet 24
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18580,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Akcesoria zużywalne do minitorów MP30 - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet 25
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24400,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Akcesoria do PICCO - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załacznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet 26
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4681,50
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Prowadnice do trudnych intubacji - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet 27
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10626,50
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Maski krtaniowe jednorazowego użytku - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet 28
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 57040,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Sprzęt do znieczulenia przewodowego - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet 29
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22560,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Dreny i zestawy wielokomorowe do drenażu jamy opłucnej - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet 30
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8540,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Filtry oddechowe i sztuczne nosy - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Pakiet 31
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43004,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Akcesoria do tracheostomii - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Pakiet 32
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29030,40
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Akcesoria do żywienia dojelitowego - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Pakiet 33
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15300,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Kaniule do wkłuć centralnych - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Pakiet 34
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20900,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Zestawy do tracheostomii przezskórnej - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Pakiet 35
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37625,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Płyny kompatybilne z aparatem typu Prismaflkex do zabiegów CRRT - Płyny kompatybilne z aparatem typu Prismaflkex do zabiegów CRRT
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Pakiet 36
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3450,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Mankiety ciśnieniowe - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Pakiet 37
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11400,0
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Wielorazowy system nebulizacji aerogen - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)