GuidZP400 |
11ce29b8-8dba-4d6c-9a14-d4a6afa28f1e
|
Biuletyn |
529016-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
|
Regon |
14201312000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wierzejewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konstancin-Jeziorna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 711 90 37, 711 90 48,
|
Zamawiajacy fax |
22 711 90 37
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@stocer.pl
|
Adres strony url |
www.stocer.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.stocer.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.stocer.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera itp. w siedzibie Zamawiającego tj. Dział Handlowy (budynek Zarządu Spółki) lub w Kancelarii Ogólnej Szpitala (budynek główny szpitala, parter)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: ul. Wierzejewskiego 12, 05-510 Konstancin-Jeziorna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wyrobów medycznych - jednorazowy sprzęt anestezjologiczny
|
Numer referencyjny |
PN-29/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyrobów medycznych - jednorazowy sprzęt anestezjologiczny, dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 (pakiet nr 1-37) do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
745394,84
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
2.W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
3.W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP:
a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
b/ oświadczenie Wykonawcy o jego przynależności albo braku jego przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca będzie mógł złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że jego powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest (bez wezwania) przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. (Wzór oświadczenia wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 26a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126).
10. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał:
a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) oraz bezpłatne próbki zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych (pakiet nr 1-21 Załącznik nr 1 do SIWZ) w ilości min. 1 szt. najmniejszego, oryginalnego opakowania. Próbki należy dokładnie opisać, podając nr pakietu oraz pozycji, której dotyczą
i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie.
Dotyczy pakietów 22-37 - w przypadku zaistnienia wątpliwości co do zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonym w Załączniku nr 1, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia próbek.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
2.W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
3.W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP:
a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
b/ oświadczenie Wykonawcy o jego przynależności albo braku jego przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca będzie mógł złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że jego powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest (bez wezwania) przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. (Wzór oświadczenia wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 26a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126).
10. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał:
a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) oraz bezpłatne próbki zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych (pakiet nr 1-21 Załącznik nr 1 do SIWZ) w ilości min. 1 szt. najmniejszego, oryginalnego opakowania. Próbki należy dokładnie opisać, podając nr pakietu oraz pozycji, której dotyczą
i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie.
Dotyczy pakietów 22-37 - w przypadku zaistnienia wątpliwości co do zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonym w Załączniku nr 1, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia próbek.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty jakie winien posiadać Wykonawca (i złożyć na wezwanie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, w trybie i na zasadach określonych w SIWZ oraz przepisach ustawy PZP) na dowód spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1.W zakresie posiadania kompetencji do prowadzenia działalności zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
2.W zakresie posiadania niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia zdolności technicznej - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
3.W zakresie znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
4.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP:
a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
b/ oświadczenie Wykonawcy o jego przynależności albo braku jego przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca będzie mógł złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że jego powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest (bez wezwania) przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. (Wzór oświadczenia wykonawcy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Wykonawca (w trybie i na zasadach określonych w art. 26a ustawy PZP) może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże odpowiednie do wymogów określonych przez Zamawiającego w SIWZ, zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
9. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126).
10. Zamawiający, korzystając ze swoich uprawnień wynikających z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. Nr 1126) wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie posiadał:
a/ karty danych technicznych, katalogi informacyjne (producenta przedmiotu zamówienia), zawierające dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) oraz bezpłatne próbki zamieszczonych w ofercie wyrobów medycznych (pakiet nr 1-21 Załącznik nr 1 do SIWZ) w ilości min. 1 szt. najmniejszego, oryginalnego opakowania. Próbki należy dokładnie opisać, podając nr pakietu oraz pozycji, której dotyczą
i dostarczył je Zamawiającemu w odpowiedzi na jego wezwanie.
Dotyczy pakietów 22-37 - w przypadku zaistnienia wątpliwości co do zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonym w Załączniku nr 1, Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia próbek.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium
1. Kwota wadium wynosi: 22 349,00 PLN
Słownie: Dwadzieścia dwa tysiące, trzysta czterdzieści dziewięć zł, a na poszczególne pakiety:
nr pakietu Kwota wadium
1- 611,00 zł
2- 752,00 zł
3- 778,00 zł
4- 511,00 zł
5- 376,00 zł
6- 886,00 zł
7- 137,00 zł
8- 28,00 zł
9- 1 239,00 zł
10- 1 458,00 zł
11- 209,00 zł
12- 726,00 zł
13- 150,00 zł
14- 862,00 zł
15- 162,00 zł
16- 18,00 zł
17- 110,00 zł
18- 366,00 zł
19- 2 617,00 zł
20- 18,00 zł
21- 89,00 zł
22- 721,00 zł
23- 316,00 zł
24- 557,00 zł
25- 732,00 zł
26- 140,00 zł
27- 318,00 zł
28- 1 711,00 zł
29- 676,00 zł
30- 256,00 zł
31- 1 290,00 zł
32- 870,00 zł
33- 459,00 zł
34- 627,00 zł
35- 1 128,00 zł
36- 103,00 zł
37- 342,00 zł
Razem- 22 349,00 zł
2. Wadium należy wnieść do dnia 21.06.2017 r. do godz. 10:00 przelewem bankowym na konto:
Bank Millennium SA 57 1160 2202 0000 0003 1557 0460
z dopiskiem; Wadium- Znak sprawy PN- 29/2017
oraz podanie numeru NIP Firmy
3.Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego Wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP okoliczności w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. Wykonawca którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
1. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert.
2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie wykonawcy.
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany w umowie
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
a) wprowadzenia do obrotu, w miejsce wyrobu będącego przedmiotem niniejszej umowy, wyrobu innowacyjnego pod względem jakości i parametrów medyczno/użytkowych, spełniającego minimalne parametry wskazane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty niniejszą umową. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana decyzją Zamawiającego na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie pisemnego aneksu do umowy, w którym dotychczasowy wyrób zostanie wykreślony i zastąpiony nowym wyrobem,
b) wycofania wyrobu objętego niniejszą umową z produkcji lub obrotu przez jego producenta. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana decyzją Zamawiającego na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy zawierający oświadczenie producenta o wycofaniu wyrobu z produkcji lub obrotu, poprzez zawarcie pisemnego aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji lub obrotu i zastąpienie go wyrobem zamiennym o nie gorszych niż minimalne parametrach wyrobu wycofanego z produkcji lub obrotu a określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy,
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20371,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki intubacyjne, ustno-gardłowe, filtry mechaniczne, rurki dooskrzelowe, łączniki - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25070,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przepływomierz/dozownik O2, woda sterylna, sztuczny nos, dren do sztucznego nosa, bezigłowy port do wielokrotnego wkłucia, kraniki trójdrożne, maski tlenowe, penseta jednorazowa - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
25950,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej, zestaw Seldingera, dren miękki do drenażu opłucnej, sonda przełykowo-żołądkowa, sonda żołądkowo-dwunastnicza - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17050,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do kaniulacji żył centralnych jednoświatłowy, dwuświatłowy, trzyświatłowy - - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12555,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Maski anestetyczne standardowe, jednorazowego użytku - - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29550,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch chirurgiczny, maski chirurgiczne, czepki operacyjne, ubranie chirurgiczne, fartuch izolacyjny, czepek włokninowy - - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4590,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
S-Monovette, strzykawka z Heparyną Litową Monovette -- dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
940,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Koc ratunkowy srebrnozłoty - ratunkowa folia przeciwstrząsowa - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41300,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Maska krtaniowa sterylna - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
48600,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rurka intubacyjna zbrojona silikonowana- dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6970,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Cewnik w systemie zamkniętym do odsysania pacjentów z rurką tracheostomijną - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24210,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki tracheostomijne różne, opaski do rurek, wąsy tlenowe - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5013,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Prowadnice elastyczne, wielorazowe,prowadnice do wymiany rurek, zestawy do minitracheotomii - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28740,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do znieczuleń zewnątrz oponowej, filtr płaski, cewnik do ZO, igły do nakłuć podpajęczynówkowych - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5425,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Filtr oddechowy mechaniczny - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 16
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
608,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przewód tlenowy do maski łączniki - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 17
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3670,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowy zestaw do inwazyjnego pomiaru ciśnienia, igła do nakłuć pp, zatrzaskowy uchwyt do wkłuć centralnych - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 18
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12200,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rurka tracheostomijna silikonowa, aparat do ćwiczeń oddechowych - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 19
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
87262,44
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały hemostatyczne - Hemopatch - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 20
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
600,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Korek do kaniul - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 21
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2980,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Prowadnica do intubacji z możliwością wentylacji dróg oddechowych, prowadnice do trudnych intubacji, łącznik zaciskowy z kołnierzem motylkowym - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 22
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24037,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki intubacyjne, różne, maski twarzowe - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 23
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10565,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Układy oddechowe - jednorazowy układ rur do respiratorów - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 24
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18580,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria zużywalne do minitorów MP30 - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 25
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24400,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do PICCO - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załacznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 26
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4681,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Prowadnice do trudnych intubacji - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 27
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10626,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Maski krtaniowe jednorazowego użytku - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 28
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
57040,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt do znieczulenia przewodowego - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 29
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22560,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny i zestawy wielokomorowe do drenażu jamy opłucnej - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 30
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8540,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Filtry oddechowe i sztuczne nosy - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 31
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
43004,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do tracheostomii - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 32
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29030,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do żywienia dojelitowego - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 33
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15300,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniule do wkłuć centralnych - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 34
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20900,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do tracheostomii przezskórnej - dokładny opis przedmiotu zamówienia i ilości zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 35
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
37625,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Płyny kompatybilne z aparatem typu Prismaflkex do zabiegów CRRT - Płyny kompatybilne z aparatem typu Prismaflkex do zabiegów CRRT
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 36
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3450,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Mankiety ciśnieniowe - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
37
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 37
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11400,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Wielorazowy system nebulizacji aerogen - dokładny opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |