GuidZP400 |
b70d5936-9db5-48d5-adbc-21d1d90b7809
|
Biuletyn |
533502-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
|
Regon |
21046695400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słubice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-95 7592019, 7592010,
|
Zamawiajacy fax |
0-95 7592011
|
Zamawiajacy email |
b.chowaniec@powiatslubicki.pl,
|
Adres strony url |
www.powiatslubicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Rozwój e-usług w Powiecie Słubickim" realizowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 „ Rozwój cyfrowy”, działanie 2.1” Rozwój społeczeństwa informacyjnego”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatslubicki.pl/241/Zamowienia_publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatslubicki.pl/241/Zamowienia_publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Piłsudskiego 20, 69100 Słubice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn.: Rozwój e-usług w Powiecie Słubickim realizowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 „ Rozwój cyfrowy”, działanie 2.1” Rozwój społeczeństwa informacyjnego”
|
Numer referencyjny |
OR.272.1.12.20172
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego w ramach projektu pn.: Rozwój e-usług w Powiecie Słubickim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 „ Rozwój cyfrowy”, działanie 2.1 ” Rozwój społeczeństwa informacyjnego” .
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I – dostawa notebooków
2) Część II – dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego i skanera,
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jedną lub dwie części (Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia).
Szczegółowy opis parametrów sprzętu i oprogramowania dla danej części zamówienia (specyfikacja techniczna sprzętu i oprogramowania) zawarty został
w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną dostawę:
a) Dla Części I – w zakresie dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto.
b) Dla Części II - w zakresie dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)wykaz zrealizowanych dostaw (sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały zrealizowane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowne określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 5
do SIWZ.
2. Warunki dokonania zmian umowy określono w projekcie umowy, stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ
Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być złożona w formie pisemnej, sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie pismem odręcznym, na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa notebooków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
1) Szczegółowy opis parametrów sprzętu i oprogramowania dla danej części zamówienia (specyfikacja techniczna sprzętu i oprogramowania) zawarty został w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 4
do SIWZ. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających.
3) Oferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (wersja przekształcona), zgodnie z Dziennikiem Urzędowym UE z dnia 13 lutego 2008 r.
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie urządzenia fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. Poszczególne rodzaje dostarczonych urządzeń w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą być jednorodne pod względem producenta, marki oraz parametrów.
5) Sprzęt będący przedmiotem zamówienia powinien posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty i atesty, dopuszczające do użytkowania urządzenia.
6) Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi urządzeniami certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności lub deklaracje zgodności – dotyczy urządzeń dla których jest to wymagane odrębnymi przepisami. Wykonawca dostarczy również pozostałe świadectwa, certyfikaty, poświadczające spełnienie przez producenta sprzętu norm wymaganych przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.
7) Wykonawca dostarczy urządzenia i oprogramowanie do siedziby Zamawiającego w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,
8) Wykonawca zapewni dostępność dla wszystkich użytkowników, w szczególności dla osób niepełnosprawnych, w przypadku urządzeń i oprogramowania, które przeznaczone są do użytku osób fizycznych.
9) Urządzenia będą objęte autoryzowanym serwisem producenta w miejscu zainstalowania; czas reakcji serwisu nie dłuższy niż do końca następnego dnia roboczego od dnia przyjęcia zgłoszenia.
10) W przypadku konieczności naprawy zamówionego sprzętu poza miejscem instalacji, Wykonawca na czas naprawy dostarczy w to miejsce sprzęt zastępczy, o parametrach i funkcjonalności nie niższej jak sprzęt przekazany do naprawy.
11) Wraz z dostarczonym sprzętem Wykonawca przekaże instrukcje użytkowania i konserwacji dla poszczególnych urządzeń.
12) W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy szczegółowej instrukcji użytkowania i konserwacji poszczególnych elementów, ponosił będzie odpowiedzialność z tytułu ich niewłaściwego użytkowania.
Na sprzęt objęty przedmiotem zamówienia (dot. Części I i Części II) musi być udzielona 60 miesięczną gwarancja producenta, liczona od dnia odbioru końcowego dostawy
i podpisanego (bez wad i usterek) protokołu odbioru dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru dokument potwierdzający udzielenie przez producenta gwarancji na ww. okres. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego i skanera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
1) Szczegółowy opis parametrów sprzętu i oprogramowania dla danej części zamówienia (specyfikacja techniczna sprzętu i oprogramowania) zawarty został
w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 4
do SIWZ. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających.
3) Oferowany sprzęt musi spełniać wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (wersja przekształcona), zgodnie z Dziennikiem Urzędowym UE z dnia 13 lutego 2008 r
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie urządzenia fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. Poszczególne rodzaje dostarczonych urządzeń w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą być jednorodne pod względem producenta, marki oraz parametrów.
5) Sprzęt będący przedmiotem zamówienia powinien posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty i atesty, dopuszczające do użytkowania urządzenia.
6) Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi urządzeniami certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności lub deklaracje zgodności – dotyczy urządzeń dla których jest to wymagane odrębnymi przepisami. Wykonawca dostarczy również pozostałe świadectwa, certyfikaty, poświadczające spełnienie przez producenta sprzętu norm wymaganych przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.
7) Wykonawca dostarczy urządzenia i oprogramowanie do siedziby Zamawiającego w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,
8) Wykonawca zapewni dostępność dla wszystkich użytkowników, w szczególności dla osób niepełnosprawnych, w przypadku urządzeń i oprogramowania, które przeznaczone są do użytku osób fizycznych.
9) Urządzenia będą objęte autoryzowanym serwisem producenta w miejscu zainstalowania; czas reakcji serwisu nie dłuższy niż do końca następnego dnia roboczego od dnia przyjęcia zgłoszenia.
10) W przypadku konieczności naprawy zamówionego sprzętu poza miejscem instalacji, Wykonawca na czas naprawy dostarczy w to miejsce sprzęt zastępczy, o parametrach i funkcjonalności nie niższej jak sprzęt przekazany do naprawy.
11) Wraz z dostarczonym sprzętem Wykonawca przekaże instrukcje użytkowania i konserwacji dla poszczególnych urządzeń.
12) W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy szczegółowej instrukcji użytkowania i konserwacji poszczególnych elementów, ponosił będzie odpowiedzialność z tytułu ich niewłaściwego użytkowania.
|
| |