Rozbudowa i modernizacja systemu inspicjenta w Teatrze Rozrywki

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Teatr Rozrywki
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532487-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn: Rozbudowa i modernizacja systemu inspicjenta w Teatrze Rozrywki w Chorzowie jest dostawa do siedziby Teatru Rozrywki w Chorzowie fabrycznie nowych urządzeń, wraz z zainstalowanym oprogramowaniem, kompatybilnych z posiadanym w Teatrze wyposażeniem oraz rozmieszczenie, zainstalowanie i podłączenie do nowo wykonanego w Teatrze okablowania sygnałowego i zasilającego, uruchomienie, sprawdzenie poprawności współdziałania wszystkich urządzeń, wykonanie dokumentacji powykonawczej, szkolenie pracowników Teatru z obsługi oraz programowania systemu inspicjenta

Zakres przedmiotu zamówiona obejmuje w szczególności:
dostawę:
1)matrycy systemu inspicjenta
2)pulpitów systemu inspicjenta
3)systemu rozgłoszeniowego wraz z końcówkami mocy
4)nasłuchu scenicznego dużej i małej sceny
5)bezprzewodowych pulpitów interkomowych
oraz
wykonanie całego nowego okablowania w zakresie wymaganym do prawidłowego działania w/w urządzeń oraz związane z tym rozruchy, testy, pomiary oraz demontaż starej instalacji.
Opis przedmiotu zamówienia i wykonania szczegółowo określa dokumentacja techniczna wraz z specyfikacją wykonania i odbioru stanowiące integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ee4eda85-6e8d-4c8b-9eb0-f912260fffb9
Biuletyn 532487-N-2017
Zamawiajacy nazwa Teatr Rozrywki
Regon 001238005
Zamawiajacy adres ulica ul. Marii Konopnickiej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 346 19 30, 32 346 19 77
Zamawiajacy fax 32 346 19 39
Zamawiajacy email m.grycyk@teatr-rozrywki.pl,
Adres strony url www.teatr-rozrywk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.teatr-rozrywki.pl, www.teatr-rozrywk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.teatr-rozrywki.pl, www.teatr-rozrywk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej, w sposób opisany szczegółowo w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.M.Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa i modernizacja systemu inspicjenta w Teatrze Rozrywki
Numer referencyjny ZP/03/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia pn: Rozbudowa i modernizacja systemu inspicjenta w Teatrze Rozrywki w Chorzowie jest dostawa do siedziby Teatru Rozrywki w Chorzowie fabrycznie nowych urządzeń, wraz z zainstalowanym oprogramowaniem, kompatybilnych z posiadanym w Teatrze wyposażeniem oraz rozmieszczenie, zainstalowanie i podłączenie do nowo wykonanego w Teatrze okablowania sygnałowego i zasilającego, uruchomienie, sprawdzenie poprawności współdziałania wszystkich urządzeń, wykonanie dokumentacji powykonawczej, szkolenie pracowników Teatru z obsługi oraz programowania systemu inspicjenta Zakres przedmiotu zamówiona obejmuje w szczególności: dostawę: 1)matrycy systemu inspicjenta 2)pulpitów systemu inspicjenta 3)systemu rozgłoszeniowego wraz z końcówkami mocy 4)nasłuchu scenicznego dużej i małej sceny 5)bezprzewodowych pulpitów interkomowych oraz wykonanie całego nowego okablowania w zakresie wymaganym do prawidłowego działania w/w urządzeń oraz związane z tym rozruchy, testy, pomiary oraz demontaż starej instalacji. Opis przedmiotu zamówienia i wykonania szczegółowo określa dokumentacja techniczna wraz z specyfikacją wykonania i odbioru stanowiące integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie, że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadanie obejmujące dostarczenie wraz z montażem i okablowaniem co najmniej jednego cyfrowego systemu inspicjenta o wartości co najmniej 400 000,- zł brutto, wraz z załączeniem dowodu, czy zadanie zostało wykonane należycie. W przypadku, gdy wykazane zamówienie obejmują swoim zakresem dostawy określone w pkt 5.2, oraz inne dostawy/usługi/roboty budowlane, w celu wykazania spełniania warunku Wykonawca wskazuje szczegółowo przedmiot i wartość tej części, która odpowiada wymaganiom określonym w pkt 5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony przez jednego wykonawcę w całości (Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu wykazania spełnienia warunku przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.) W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień ich zakończenia (w przypadku zadań rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp, czyli tych, o których mowa w punkcie 5a.1 niniejszej SIWZ, dołączone do oferty; UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2. niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis podpunktu 2) stosuje się. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zrealizowanych zadań, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 5 do SIWZ, załączony do oferty, spełniających wymagania określone w punkcie 5.2. SIWZ wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego należy złożyć dokumenty producenta opisujące urządzenia/wyroby zaznaczone w Załączniku nr 2a do Oferty (np.Karty katalogowe w j.polskim, lub angielskim), których autentyczność musi być potwierdzona przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz „OFERTA” wraz z wypełnionymi Załącznikami nr 2a i 2b do OFERTY stanowiącymi jej integralną część. Upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi do pełnienia takiej funkcji - określające jego zakres, i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) zgodnie z art.22a, ust.1 i 2 ustawy Pzp wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 6 do SIWZ zawierające dane, o których mowa w punkcie 6.5. SIWZ;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazano w zapisach Istotnych dla Stron postanowieniach umowy (IPU) - Załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki zgodnie z zapisami SIWZ
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Funkcjonalność techniczna
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)