GuidZP400 |
ee4eda85-6e8d-4c8b-9eb0-f912260fffb9
|
Biuletyn |
532487-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr Rozrywki
|
Regon |
001238005
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marii Konopnickiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 346 19 30, 32 346 19 77
|
Zamawiajacy fax |
32 346 19 39
|
Zamawiajacy email |
m.grycyk@teatr-rozrywki.pl,
|
Adres strony url |
www.teatr-rozrywk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.teatr-rozrywki.pl, www.teatr-rozrywk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.teatr-rozrywki.pl, www.teatr-rozrywk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej, w sposób opisany szczegółowo w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.M.Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa i modernizacja systemu inspicjenta w Teatrze Rozrywki
|
Numer referencyjny |
ZP/03/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia pn: Rozbudowa i modernizacja systemu inspicjenta w Teatrze Rozrywki w Chorzowie jest dostawa do siedziby Teatru Rozrywki w Chorzowie fabrycznie nowych urządzeń, wraz z zainstalowanym oprogramowaniem, kompatybilnych z posiadanym w Teatrze wyposażeniem oraz rozmieszczenie, zainstalowanie i podłączenie do nowo wykonanego w Teatrze okablowania sygnałowego i zasilającego, uruchomienie, sprawdzenie poprawności współdziałania wszystkich urządzeń, wykonanie dokumentacji powykonawczej, szkolenie pracowników Teatru z obsługi oraz programowania systemu inspicjenta
Zakres przedmiotu zamówiona obejmuje w szczególności:
dostawę:
1)matrycy systemu inspicjenta
2)pulpitów systemu inspicjenta
3)systemu rozgłoszeniowego wraz z końcówkami mocy
4)nasłuchu scenicznego dużej i małej sceny
5)bezprzewodowych pulpitów interkomowych
oraz
wykonanie całego nowego okablowania w zakresie wymaganym do prawidłowego działania w/w urządzeń oraz związane z tym rozruchy, testy, pomiary oraz demontaż starej instalacji.
Opis przedmiotu zamówienia i wykonania szczegółowo określa dokumentacja techniczna wraz z specyfikacją wykonania i odbioru stanowiące integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie, że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadanie obejmujące dostarczenie wraz z montażem i okablowaniem co najmniej jednego cyfrowego systemu inspicjenta o wartości co najmniej 400 000,- zł brutto, wraz z załączeniem dowodu, czy zadanie zostało wykonane należycie.
W przypadku, gdy wykazane zamówienie obejmują swoim zakresem dostawy określone w pkt 5.2, oraz inne dostawy/usługi/roboty budowlane, w celu wykazania spełniania warunku Wykonawca wskazuje szczegółowo przedmiot i wartość tej części, która odpowiada wymaganiom określonym w pkt 5.2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony przez jednego wykonawcę w całości (Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu wykazania spełnienia warunku przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.)
W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień ich zakończenia (w przypadku zadań rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp, czyli tych, o których mowa w punkcie 5a.1 niniejszej SIWZ, dołączone do oferty;
UWAGA:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2. niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
2) dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis podpunktu 2) stosuje się.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zrealizowanych zadań, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 5 do SIWZ, załączony do oferty, spełniających wymagania określone w punkcie 5.2. SIWZ wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego należy złożyć dokumenty producenta opisujące urządzenia/wyroby zaznaczone w Załączniku nr 2a do Oferty (np.Karty katalogowe w j.polskim, lub angielskim), których autentyczność musi być potwierdzona przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony Formularz „OFERTA” wraz z wypełnionymi Załącznikami nr 2a i 2b do OFERTY stanowiącymi jej integralną część. Upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi do pełnienia takiej funkcji - określające jego zakres, i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie;
pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;
zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
zgodnie z art.22a, ust.1 i 2 ustawy Pzp wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 6 do SIWZ zawierające dane, o których mowa w punkcie 6.5. SIWZ;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazano w zapisach Istotnych dla Stron postanowieniach umowy (IPU) - Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
zgodnie z zapisami SIWZ
|
IV 4 5 okres |
30
|