Zakup i dostawa 250 sztuk komputerów stacjonarnych na potrzeby Ministerstwa Fiansnów wraz z usługą wymiany

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533368-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego, wraz z rozładunkiem i rozmieszczeniem przez Wykonawce do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 250 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 2) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wymiany Sprzętu dostarczonego przez Wykonawce w ramach Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 470e209e-ce3a-45ad-976c-71a5eea4c321
Biuletyn 533368-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Regon 221700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00916
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 45 06,
Zamawiajacy fax 22 694 52 68
Zamawiajacy email wzp@mofnet.gov.pl,
Adres strony url www.mf.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mf.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mf.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporzadzić w języku polskim z zchowaniem formy pisemnej w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu lub czytelnego pisma odręcznego.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa 250 sztuk komputerów stacjonarnych na potrzeby Ministerstwa Fiansnów wraz z usługą wymiany
Numer referencyjny C/166/17/DI/B/369
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego, wraz z rozładunkiem i rozmieszczeniem przez Wykonawce do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 250 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 2) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wymiany Sprzętu dostarczonego przez Wykonawce w ramach Umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 300 000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej spełniają następujące warunki: a) wykażą się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch dostaw sprzętu informatycznego o wartości co najmniej 150 000 zł każda, b) wykażą się dysponowaniem co najmniej trzema osobami, z których każda posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie: - instalacji oraz konfiguracji stacji roboczych, urządzeń wielofunkcyjnych i innych urządzeń peryferyjnych, - rekonfigurowania stacji roboczych przy pomocy narzędzi: SCCM, Systemów Microsoft, Total Commander, Acronis, w szczególności kopiowania danych, instalowania systemu operacyjnego i oprogramowania oraz personalizacji sprzętu dla użytkownika końcowego, - diagnozowania oraz konserwacji wyprodukowanych przez producenta Sprzętu komputerów i urządzeń peryferyjnych, w zakresie: wymiany komputerów składowych, sprawdzania paramentów sprzętowych, wypisywania zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości działania sprzętu lub oprogramowania, - wspomagania użytkowników w obsłudze sprzętu oraz oprogramowania, - instalacji/deinstalacji/upgrade/update oprogramowania, - wytwarzania produktów na potrzeby usług tj. skryptów, formuł, instalacji, procedur, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądać następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 6) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego, informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądać następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 14 000 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 – t.j.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zgody obu Stron. 2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 2.1. Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia określonej w Umowie tj. ………….., oraz równocześnie nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 dla usług i dostaw. 2.2. Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy - Prawo zamówień publicznych, a w szczególności zmian w opisie Produktów, bez zmiany ich charakteru oraz Przedmiotu Umowy. 2.3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: 2.3.1. w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; 2.3.2. w przypadku zakończenia wytwarzania Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ; 2.3.3. w przypadku dostosowywania elementów zamówienia do zasad wiedzy technicznej, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a nie można było takiej zmiany przewidzieć przed zawarciem Umowy; 2.3.4. sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji; 2.3.5. zakresu Przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; 2.3.6. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Produktu Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Umowie lub Załącznikach, dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; 2.3.7. w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia lub sposobu realizacji Umowy w celu dostosowania postanowień Umowy do obowiązujących przepisów, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2.3.8. w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Terminu realizacji Umowy w niezbędnym zakresie; 2.3.9. w przypadku zaistnienia możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu Umowy Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy; 2.3.10. w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiający przewiduje zmiany w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia, w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności związanych ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego; 2.3.11. w przypadku zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez jego producenta lub dystrybutora albo pojawienie się nowego modelu licencjonowania oprogramowania u jego producenta lub dystrybutora, Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w niezbędnym zakresie dostosowującym Umowę do nowych warunków. 3. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z przepisami prawa, jak i nieistotne będą udokumentowane w ramach Procedury Kontroli Zmian. Procedura Kontroli Zmian zostaje rozpoczęta przez zgłoszenie drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany. Wniosek o dokonanie zmiany zostanie przygotowany w formie pisemnej. 4. W przypadku złożenia przez Stronę wniosku o dokonanie zmiany druga Strona w terminie 3 dni od dnia otrzymania wniosku przygotuje swoje stanowisko w zakresie proponowanej zmiany. 5. Wniosek o zmianę powinien zawierać opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem jej celowości. 6. W przypadku zgłoszenia kilku wniosków należy określić ich priorytet. 7. Zaakceptowany przez Przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego wniosek o dokonanie zmiany stanowi podstawę do dokonania zmiany Umowy poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności przez upoważnionych reprezentantów Stron. 8. Złożenie i zaakceptowanie wniosku o dokonanie zmiany Umowy nie kreuje roszczenia Wykonawcy o zmianę Umowy.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria Funkcjonalność
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)