Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017-2019

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532468-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017 - 2019.
Pierwsze zamówienie, dotyczące dostawy obuwia na 2017 r. może być złożone w dniu zawarcia umowy, lecz nie później niż 5 dni po jej zawarciu i będzie obejmowało dla części nr 1 – 1470 par, dla części nr 2 - 32 pary, kolejne zamówienia obejmujące dostawy w części nr 1 obuwia przewidziane do realizacji w 2018 i 2019 r. będą składane sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę obuwia służbowego zawierają załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
1)część nr 1 - Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017-2019 – buty krótkie.
2)część nr 2 - Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017-2019 – półbuty damskie na obcasie i buty wyjściowe.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił w w/w częściach gwarancji przez okres nie krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji będzie liczony od daty protokolarnego odbioru dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14fcd3fb-d56a-4306-b6bb-9894553644bd
Biuletyn 532468-N-2017
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Regon 1527142800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 43/45
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-170
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8511612,
Zamawiajacy fax 22 6656044
Zamawiajacy email miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl,
Adres strony url http://www.strazmiejska.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.strazmiejska.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.strazmiejska.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą tradycyjną, kuerierem (kurierem również na adres: Wydział Zamówień Publicznych Straży m.st. Warszawy, ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pocztą: Straż Miejska m.st. Warszwy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017-2019
Numer referencyjny SM-WZP-2131-13/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017 - 2019. Pierwsze zamówienie, dotyczące dostawy obuwia na 2017 r. może być złożone w dniu zawarcia umowy, lecz nie później niż 5 dni po jej zawarciu i będzie obejmowało dla części nr 1 – 1470 par, dla części nr 2 - 32 pary, kolejne zamówienia obejmujące dostawy w części nr 1 obuwia przewidziane do realizacji w 2018 i 2019 r. będą składane sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę obuwia służbowego zawierają załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: 1)część nr 1 - Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017-2019 – buty krótkie. 2)część nr 2 - Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017-2019 – półbuty damskie na obcasie i buty wyjściowe. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił w w/w częściach gwarancji przez okres nie krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji będzie liczony od daty protokolarnego odbioru dostawy.
Cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 331832,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11 przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!!Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 3.1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki określone w ROZDZIALE VI SIWZ. 2)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4)W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje; 5)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdy ich oferta zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wadium. 1.Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany dla części nr 1 wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 9 000 zł.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części nr 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Straży Miejskiej m.st. Warszawy - Bank Handlowy 79 1030 1508 0000 0005 5005 3055 z podaniem numeru przetargu (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO!) – wymogiem jest aby w dniu otwarcia ofert wadium było na rachunku Zamawiającego, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3.Wadium wniesione w formach określonych w pkt 2 ppkt 2- 5 należy włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 4.Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium w sytuacjach uregulowanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 6.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności określone przepisami art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8.Do pozostałych spraw dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45, 46 oraz 184 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany umowy. 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 w przypadku zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1)opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)powołanie się na zmianę przepisów prawa powodującą zaistnienie sytuacji, o której mowa w ust. 2, 4)obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, w sytuacji określonej w ust. 2, 5)wykazanie, złożenie dowodów i wyliczeń, obrazujących wpływ zmiany lub zmian określonych w ust. 2 na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 7. Wzory (próbki) produktów niezbędne do oceny ofert 1)W celu możliwości zweryfikowania przez zamawiającego zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz w celu oceny produktów w kryterium oceny ofert – estetyka wykonania, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą następujących próbek oferowanych przedmiotów zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty: a)dla części nr 1 - 1 parę butów krótkich; b)dla części nr 2 – 1 parę półbutów damskich na obcasie i 1 parę butów wyjściowych. 2)Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki – wzory produktów.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017-2019 – buty krótkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 326394,90
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie, dotyczące dostawy obuwia na 2017 r. może być złożone w dniu zawarcia umowy, lecz nie później niż 5 dni po jej zawarciu i będzie obejmowało dla części nr 1 – 1470 par, kolejne zamówienia obejmujące dostawy w części nr 1 obuwia przewidziane do realizacji w 2018 i 2019 r. w liczbie 60 par będą składane sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę obuwia służbowego zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017-2019 – półbuty damskie na obcasie i buty wyjściowe
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5437,60
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia służbowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy na lata 2017 - 2019. Zamówienie, dotyczące dostawy obuwia na 2017 r. może być złożone w dniu zawarcia umowy, lecz nie później niż 5 dni po jej zawarciu i będzie obejmowało dla części nr 2 - 32 pary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę obuwia służbowego zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria estetyka wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)