Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530575-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według podziału na 10 zadań (części) dokonanego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do określonego przez Zamawiającego, przy czym ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach, standardach jakościowych oraz właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu wymaganego przez Zamawiającego. Składając ofertę, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu oraz jego producenta oraz przedstawić w ofercie opis oferowanych zamienników oraz karty katalogowe/fotografie/foldery w zakresie wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e9bdf48-b822-4afa-8d59-53c7a0062da7
Biuletyn 530575-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Regon 181500000
Zamawiajacy adres ulica al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 624 413,
Zamawiajacy fax 126 624 410
Zamawiajacy email dzp@ar.krakow.pl
Adres strony url www.urk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.ur.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej (pisemnej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Adama Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (Kancelaria Uczelni - pok. nr 7)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wykonanie materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer referencyjny DZP-291-2194/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według podziału na 10 zadań (części) dokonanego w załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do określonego przez Zamawiającego, przy czym ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach, standardach jakościowych oraz właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu wymaganego przez Zamawiającego. Składając ofertę, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu oraz jego producenta oraz przedstawić w ofercie opis oferowanych zamienników oraz karty katalogowe/fotografie/foldery w zakresie wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Uwaga! Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty/ oświadczenia się znajdują.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. w przypadku oferowania przez wykonawcę rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego wymagane są następujące dokumenty: opisy oraz karty katalogowe/fotografie/foldery materiałów, które są przedmiotem zamówienia/ oferty. W przypadku, gdy materiały będą wystawione w języku innym niż język polski musi do nich być dołączone tłumaczenie minimum w zakresie wymaganych i oferowanych parametrów poświadczone przez Wykonawcę. W ww. należy w sposób jednoznaczny wskazać oferowane produkty. Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów o którym mowa - będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta najwyżej oceniona.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz (druk) „Oferta” Załącznik nr 1 do SIWZ (Oferta właściwa); 2) Wypełniony i podpisany „Formularz Cenowy” - Załącznik nr 2 do SIWZ – stanowiący integralną część oferty; 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo (oryginał albo kopia): a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) Dodatkowo – jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść Oferty na podstawie art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp – zobowiązany jest załączyć do Oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie dodatkowej koperty/ nieprzejrzystej folii, opatrzonej stosowną klauzulą, np.: „Zastrzeżona część oferty”. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej Oferty. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa nie będą udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku: a) zmiany adresu pod który materiały mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu Krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie, b) gdy materiały, których dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że dostarczany zamienny materiał będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz że cena nie ulegnie zmianie, c) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu siły wyższej zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugą Stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe Zamawiającego lub Wykonawcy nie mogą być traktowane, jako siła wyższa, d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 1 wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanych zmian i uzasadnienie b) projekt aneksu 3. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane w ust. 1 i 2. 4. W przypadku upływu terminu podanego ust. 3 traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 5. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust. 3 i 4. 6. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnego aneksu, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w niniejszej umowie. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1– 6 jest nieważna.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Leśnego, Al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Dziekanatu Wydziału Leśnego, Al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Zakładu Ekologii Lasu i Rekultywacji, Al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Zakładu Ekologii Lasu i Rekultywacji, Al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Zakładu Biometrii i Produkcyjności Lasu, Al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Zakładu Biometrii i Produkcyjności Lasu, Al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Instytutu Ekonomiki i Zarządzania Przedsiębiorstwami, Al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Instytutu Ekonomiki i Zarządzania Przedsiębiorstwami, Al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych do Katedry Agrotechniki i Ekologii Rolniczej, Al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Katedry Agrotechniki i Ekologii Rolniczej, Al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Technologii Żywności, ul. Balicka 122, 30-149 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Dziekanatu Wydziału Technologii Żywności, ul. Balicka 122, 30-149 Kraków Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki, ul. Balicka 116 B, 30-149 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Dziekanatu Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki, ul. Balicka 116 B, 30-149 Kraków Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej UJ – UR, Al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej UJ – UR, Al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Działu Nauczania, Al. Mickiewicza 21, p. 121 A, 31-120 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Działu Nauczania, Al. Mickiewicza 21, p. 121 A, 31-120 Kraków Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów reklamowo – promocyjnych do Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji, Al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie materiałów reklamowo - promocyjnych dla potrzeb Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji, Al. Mickiewicza 24/28, 30-059 Kraków. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Wzór umowy.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zlecenia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)