GuidZP400 |
a953c2b1-d079-4d0f-ad6b-d547e02e0ac3
|
Biuletyn |
532637-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II
|
Regon |
31163900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Daleka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05825
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 559 115,
|
Zamawiajacy fax |
227 559 110
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@szpitalzachodni.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.szpitalzachodni.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.szpitalzachodni.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpitalzachodni.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Zachodni ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów szwnych II
|
Numer referencyjny |
SPSSZ/21/D/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów szewnych II - 4 pakiety
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku SIWZ .
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku SIWZ .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku SIWZ .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu . Zamawiający uzna wymóg za spełniony , gdy Wykonawca (wykonawcy występujący wspólnie) wykaże co najmniej wykonanie 3 usług o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. – Zał. Nr 6.
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt posiada dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz, że przedstawi je na żądanie Zamawiającego.
2. W przypadku wątpliwości Zamawiający będzie wymagał dostarczenia próbek na żądanie w celu porównania zaoferowanego asortymentu z wymogami przedstawionymi w SIWZ .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej umowy w przypadku :
1) gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonej ceny
2) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
jezyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw staplerów do resekcji i gastrectomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw staplerów do resekcji i gastrectomii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia kompatybilne z generatorem Ligasure
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia kompatybilne z generatorem Ligasure
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kleje tkankowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kleje tkankowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Siatki przepuklinowe i narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Siatki przepuklinowe i narzędzia
|
| |