GuidZP400 |
d8f3092b-87f4-4028-958d-e5c382601ced
|
Biuletyn |
532679-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
22051541000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lędowo-Osiedle
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1N
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ustka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-271
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 231 377,
|
Zamawiajacy fax |
261 231 578
|
Zamawiajacy email |
6wog.przetargi@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.6wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa Jednostka Budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.6wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofera winna być złożona w formie pisemnej pod rgorem niewaności w sposób opisany w pt. XI SIWZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek w kategorii I dla 6 WOG Ustka w 2017r.
|
Numer referencyjny |
53/WT/6WOG/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek w kategorii I dla 6 WOG Ustka
w 2017r.w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku do oferty – „Formularz cenowy”
Zamówienie jest podzielone na podzadania, nie jest podzielone na części. Należy wycenić każdą pozycję w formularzu cenowym. Formularz cenowy jest podzielony, ponieważ Wykonawca po dostarczeniu asortymentu zobowiązany będzie wystawić faktury częściowe zgodnie z formularzem cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże
co najmniej dwie dostawy fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów
i tuszy do drukarek i kserokopiarek w kategorii I o wartości min. 200 000,00 zł. brutto każda, które wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których były wykonywane, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Dowodami są:
• poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub,
• oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Obowiązek udowodnienia niemożności uzyskania poświadczenia spoczywa na Wykonawcy oraz musi wynikać z treści oświadczenia i być poparte dowodami
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
UWAGA:
a) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem/ wykonywaniem dostawy fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszy do drukarek
i kserokopiarek w kategorii I o wartości minimum 200 000,00 zł brutto,
z zastrzeżeniem, że przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu (umowy)
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części dostawy, która została wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i zostanie potwierdzona dowodem o jej należytym wykonaniu.
(wykaz dostaw - załącznik nr 4 do siwz).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dwóch dostaw fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek w kategorii I o wartości min.
200 000,00 zł. brutto każda, które wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których były wykonywane, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – wg załączonego wzoru zał. nr 4 do oferty
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty.
Druk Oferta wraz z formularzem cenowy
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy)
Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Ustala się wadium w wysokości:
10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek numer 98 1010 1140 0183 8213 9120 0000, prowadzony w Narodowym Banku Polskim Oddział w Gdańsku z dopiskiem – Wadium w przetargu nieograniczonym na:
Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek w kategorii I dla 6 WOG Ustka w 2017r.
nr spr. 53/WT/6WOG/2017
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium.
W przypadku wniesienia wadium przez inną osobę bądź inny podmiot nie będący Wykonawcą, w treści przelewu należy wpisać oprócz adnotacji z pkt a, również nazwę wykonawcy (firmy), którego oferta będzie zabezpieczona.
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ).
Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględnie
i nieodwołalnie zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze formę wadium w postaci niepieniężnej należy oryginał dokumentu złożyć w kasie 6 – Wojskowego Oddziału Gospodarczego Kasa czynna jest we wtorki i czwartki w godzinach od 11.00 – 13.30. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Załączony projekt umowy.
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych.
3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji
z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|