GuidZP400 |
e5266c51-6ac7-4924-94c7-b7889188037d
|
Biuletyn |
531647-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
|
Regon |
103667800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pozioma
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15558
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
858 516 187,
|
Zamawiajacy fax |
856 516 187
|
Zamawiajacy email |
podlaska@ohp.pl,
|
Adres strony url |
www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia wraz z zakupem, przygotowaniem i dostarczeniem materiałów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
PWK.POA.ZP.271.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług mających na celu realizację planu promocji Centrum Informacyjnego Służb Zatrudnienia oraz opracowanie i realizację koncepcji kreacyjnej i elementów kreacji kampanii promocyjnej. Zamówienie dotyczy również zakupu majątkowych praw autorskich do opracowanych koncepcji i elementów kreacji oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych. Zamówienie podzielone jest na dwie części.
Część I - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia - termin realizacji zamówienia do 15.12.2017 r.
Część II - Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych - termin realizacji zamówienia - w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
79340000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Terminy realizacji zamówienia dla I i II części zamówienia określone są w załącznikach.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia w części I może ubiegać się Wykonawca, który wykonał należycie,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 kampanii e-marketingowych
i promocyjnych, każda o wartości minimum 200 000 zł brutto. Do każdej usługi należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie.
Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania:
Kierownik projektu:
wykształcenie wyższe,
minimum 3-letnie doświadczenie w branży reklamowej,
kierowanie co najmniej 2 osobowym zespołem, przy realizacji kampanii reklamowych.
Specjalista ds. komunikacji marketingowej:
wykształcenie wyższe,
minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji internetowych kampanii informacyjno-promocyjnych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę kilku z powyższych funkcji.
Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
3. O udzielenie zamówienia w części II może ubiegać się wykonawca, który wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług w zakresie przygotowania i dostarczenia materiałów promocyjnych o podobnym charakterze, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. Do każdej usługi należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania:
Grafik:
minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów graficznych (w tym znakowanie materiałów promocyjnych, projekty wizytówek, ulotek, rolapów, ścianek reklamowych).
Osoba odpowiedzialna za koordynację zamówienia:
wykształcenie wyższe,
minimum 2-letnie w branży reklamowej i w koordynacji zleceń o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę kilku z powyższych funkcji.
Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Do części I - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Do części II - Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia oraz załączniki nr 5 i 6. W tym przypadku Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 6.4. składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumaczy przysięgłych. W przypadku przedstawienia kopii tłumaczenia, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług – zgodnie z załącznikiem nr 5 oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) wykaz osób - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z załącznikiem nr 6, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przez zobowiązanie Zamawiający rozumie pisemne zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób.
W terminie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Jeżeli wybrana zostanie oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy;
2) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej itp.) mającej wpływ na realizację umowy;
3) wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy innych istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na termin realizacji umowy;
Warunkiem dokonania zmiany, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli będzie ona miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Jeżeli Wykonawca zastrzega sobie prawo do nie udostępniania innym uczestnikom postępowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, że nie mogą być one udostępnione. Zamawiający zaleca, aby dokumenty te stanowiły odrębny załącznik do oferty opatrzony opisem: „Zastrzeżona część oferty – część niejawna", np. złożone w oddzielnej kopercie. Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego punktu.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opracowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79340000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług mających na celu realizację planu promocji Centrum Informacyjnego Służb Zatrudnienia oraz opracowanie i realizację koncepcji kreacyjnej i elementów kreacji kampanii promocyjnej. Zamówienie dotyczy również zakupu majątkowych praw autorskich do opracowanych koncepcji i elementów kreacji.
Kampania obejmuje:
1) Przygotowanie Koncepcji Kreacyjnej Kampanii, 2) Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie, 3) Przeprowadzenie kampanii promocyjnej outdoorowej (zewnętrznej).
Kampania skierowana jest do:
1) Osób bezrobotnych, poszukujących pracy, a także osób poszukujących informacji o usługach urzędu pracy i informacji nt. rynku pracy, 2) Pracodawców szukających pracowników oraz informacji dotyczących usług urzędów pracy i informacji o rynku pracy, a także informacji o procedurach zatrudniania cudzoziemców, 3) Polaków planujących powrót do kraju.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia do 15.12.2017 r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty w kryterium doświadczenie na podstawie złożonego „Wykazu usług zrealizowanych przez Wykonawcę” – załącznik nr 5. Ocenie podlegać będzie każda usługa zrealizowana przez Wykonawcę ponad minimalny zakres warunków udziału w postępowaniu, w okresie 3 lat przed dniem składania ofert. Za każdą wykazaną usługę Wykonawca otrzyma 5 pkt, jednak nie więcej niż 20 pkt.
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty w kryterium zatrudnienie za zatrudnienie na umowę o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia, na podstawie informacji zawartej w „Formularzu oferty”. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za zakreślenie odpowiedzi „tak” lub „nie” w „Formularzu oferty” w następujący sposób:
- zatrudnienie grafika – TAK 10 punktów, NIE – 0
- zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za koordynację zamówienia – TAK 10 punktów, NIE – 0 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych służących promocji usług Centrum Informacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie należy zrealizować w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy.
|
| |