Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – artykułów suchych, tłuszczy i deserów dla Działu Stołówek Studenckich Politechniki Wrocławskiej

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531954-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – artykułów suchych, tłuszczy i deserów dla Działu Stołówek
Studenckich Politechniki Wrocławskiej. 2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 3 Formularz asortymentowy –
cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy Załącznik
nr 4 do SIWZ. 3.
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 150000008
Żywność,
napoje, tytoń i produkty pokrewne. 4. Adres dostaw:
Strefa Kultury Studenckiej PWr, ul. HoeneWrońskiego
1012
Wrocław. 5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa,
tj. obejmować cały asortyment stanowiący
przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi
Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 3 Formularz asortymentowocenowy
i określić oferowane produkty, wskazując
nazwę asortymentu i producenta w Formularzu cenowym. 6. .Artykuły będące przedmiotem umowy muszą być dopuszczone do powszechnego
stosowania i muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach prawnych, a w szczególności Ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 149 z późn. zm.), Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o
produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy,
Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1604 z późn. zm.).Wykonawca ponosi
odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru, kompletność asortymentu i zgodność poszczególnych dostaw z zamówieniem. 7. Przez okres
obowiązywania Umowy Wykonawca na swój koszt dostarczać będzie produkty do siedziby Zamawiającego własnym transportem zapewniającym
należyte ich zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami, itp. oraz w z zachowaniem odpowiednich reżimów sanitarnych
wymaganych do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie
obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Odbiór zamówionych produktów następować będzie w miejscu dostawy na
podstawie wydruku zamówienia podpisanego przez Pracowników Stron.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 433ae005-cbc3-47b0-af92-639e5694879b
Biuletyn 531954-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32,
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl,
Adres strony url www.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.pwr.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, 50370 Wrocław, pok.409.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – artykułów suchych, tłuszczy i deserów dla Działu Stołówek Studenckich Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny ZP/BZP/100/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – artykułów suchych, tłuszczy i deserów dla Działu Stołówek Studenckich Politechniki Wrocławskiej. 2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 3 Formularz asortymentowy – cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 150000008 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. 4. Adres dostaw: Strefa Kultury Studenckiej PWr, ul. HoeneWrońskiego 1012 Wrocław. 5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 3 Formularz asortymentowocenowy i określić oferowane produkty, wskazując nazwę asortymentu i producenta w Formularzu cenowym. 6. .Artykuły będące przedmiotem umowy muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania i muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach prawnych, a w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 149 z późn. zm.), Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 r. poz. 242 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1604 z późn. zm.).Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru, kompletność asortymentu i zgodność poszczególnych dostaw z zamówieniem. 7. Przez okres obowiązywania Umowy Wykonawca na swój koszt dostarczać będzie produkty do siedziby Zamawiającego własnym transportem zapewniającym należyte ich zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami, itp. oraz w z zachowaniem odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Odbiór zamówionych produktów następować będzie w miejscu dostawy na podstawie wydruku zamówienia podpisanego przez Pracowników Stron.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze (w ramach jednej umowy) o wartości min. 150 000,00 zł brutto, polegające na sukcesywnej w okresie co najmniej rocznym, dostawie artykułów spożywczych – suchych, tłuszczy i deserów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu Załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Załączniku nr 2 do SIWZ. 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 5) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej w pkt 4); 64) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ Wykaz asortymentowo-cenowy
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt 1.2 rozdz.IX SIWZ); ; 3) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)