Dostawa materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2017-06-16
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534056-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411197, 331411159, 331411142, 331411111, 331411166, 337000007, 331400003, 331410000, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi:
1 Zadanie nr 1 – Kompresy niejałowe
2 Zadanie nr 2 – Rękawy opatrunkowe
3 Zadanie nr 3 – Kompresy jałowe
4 Zadanie nr 4 – Opaski
5 Zadanie nr 5 – Lignina, wata
6 Zadanie nr 6 – Gaza
7 Zadanie nr 7 – Przylepce
8 Zadanie nr 8 – Obłożenia specjalistyczne sterylne
9 Zadanie nr 9 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
10 Zadanie nr 10 – Kompresy, zestawy opatrunkowe
11 Zadanie nr 11 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
12 Zadanie nr 12 – Opatrunki do wkłuć centralnych
13 Zadanie nr 13 – Fartuchy chirurgiczne sterylne
14 Zadanie nr 14 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
15 Zadanie nr 15 – Serwety jałowe
16 Zadanie nr 16 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
17 Zadanie nr 17 – Opatrunek do wkłuć
18 Zadanie nr 18 – Opatrunki
19 Zadanie nr 19 – Fartuchy chirurgiczne sterylne
20 Zadanie nr 20 – Maski filtrujące, okulary ochronne
21 Zadanie nr 21 – Myjki jednorazowe
22 Zadanie nr 22 – Obłożenia specjalistyczne sterylne
23 Zadanie nr 23 – Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii leczenia ran

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4a3e663-e417-4be6-89c6-5e2a48efee5b
Biuletyn 534056-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 011035381
Zamawiajacy adres ulica Kasprzaka
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 38 94 808,
Zamawiajacy fax 22 38 94 922
Zamawiajacy email JSkonieczna@wolski.med.pl,
Adres strony url www.wolski.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.wolski.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolski.med.pl
Oferty wnioski dostepne 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana forma pisemna pod rygorem nieważności
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny EP/27/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi: 1 Zadanie nr 1 – Kompresy niejałowe 2 Zadanie nr 2 – Rękawy opatrunkowe 3 Zadanie nr 3 – Kompresy jałowe 4 Zadanie nr 4 – Opaski 5 Zadanie nr 5 – Lignina, wata 6 Zadanie nr 6 – Gaza 7 Zadanie nr 7 – Przylepce 8 Zadanie nr 8 – Obłożenia specjalistyczne sterylne 9 Zadanie nr 9 – Obłożenia chirurgiczne sterylne 10 Zadanie nr 10 – Kompresy, zestawy opatrunkowe 11 Zadanie nr 11 – Obłożenia chirurgiczne sterylne 12 Zadanie nr 12 – Opatrunki do wkłuć centralnych 13 Zadanie nr 13 – Fartuchy chirurgiczne sterylne 14 Zadanie nr 14 – Obłożenia chirurgiczne sterylne 15 Zadanie nr 15 – Serwety jałowe 16 Zadanie nr 16 – Obłożenia chirurgiczne sterylne 17 Zadanie nr 17 – Opatrunek do wkłuć 18 Zadanie nr 18 – Opatrunki 19 Zadanie nr 19 – Fartuchy chirurgiczne sterylne 20 Zadanie nr 20 – Maski filtrujące, okulary ochronne 21 Zadanie nr 21 – Myjki jednorazowe 22 Zadanie nr 22 – Obłożenia specjalistyczne sterylne 23 Zadanie nr 23 – Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii leczenia ran
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert, na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert, na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, a także, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Dla każdej części – Opisy techniczne w języku polskim, oferowanych produktów, np. karty katalogowe, ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) W przypadku dostarczenia oryginalnych dokumentów producenta zagranicznego, muszą one posiadać tłumaczenia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zakresu i której pozycji formularza cenowego dotyczy dokument.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz asortymentowo – cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 9.4 ppkt 1) SIWZ, 3) dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 9.3 do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale, 4) próbki w ilości 6 sztuk dla każdej ocenianej pozycji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: 1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 2) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, 3) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 4) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto, 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 7) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, 8) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian, 9) zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, uzasadniona jego potrzebami, 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – Kompresy niejałowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Rękawy opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – Kompresy jałowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – Opaski
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 – Lignina, wata
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141114-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 – Gaza
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 – Przylepce
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 – Obłożenia specjalistyczne sterylne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 10 – Kompresy, zestawy opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 11 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 12 – Opatrunki do wkłuć centralnych
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 13 – Fartuchy chirurgiczne sterylne
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 14 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 15 – Serwety jałowe
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 16 – Obłożenia chirurgiczne sterylne
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 17 – Opatrunek do wkłuć
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 18 – Opatrunki
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 19 – Fartuchy chirurgiczne sterylne
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 20 – Maski filtrujące, okulary ochronne
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zadanie nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 21 – Myjki jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 22 – Obłożenia specjalistyczne sterylne
  

Criterion

Kryteria Inne kryteria
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)