GuidZP400 |
fa7f2449-aee3-4521-a2d6-200da0e8518e
|
Biuletyn |
534103-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Biłgoraj
|
Regon |
95036902000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biłgoraj
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 869 600,
|
Zamawiajacy fax |
846 869 665
|
Zamawiajacy email |
bilgoraj_m@woi.lublin.pl,
|
Adres strony url |
umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (Firmą) i adresem Wykonawcy, oraz opisane (zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XI SIWZ),
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj (Biuro Obsługi Interesanta)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu pod nazwą: „Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju – przyjazne dzieciom” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZP.271.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pod nazwą: „Przedszkola Samorządowe w Biłgoraju - przyjazne dzieciom” projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020 w ramach osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna. Niżej wymienione prace, zakup oraz dostawy dotyczą pomieszczeń i terenów przeznaczonych do przebywania dzieci w wieku 3-4 lat. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części: Część nr I Dostawa oraz montaż komputerów. Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż komputerów wraz z siecią, tablic interaktywnych, nagłośnienia oraz innych elementów wyposażenia w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. W ramach zadania przewiduje się m.in.: • Zakup komputerów • podłogi interaktywne, tablice interaktywne, • sprzęt nagłośnieniowy, Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Część nr II Dostawa oraz montaż mebli. Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia (wszystkie przedszkola): • Meble – zestaw nr 1 (8 szafek), zestaw nr 2 (szafa na pomoce dydaktyczne), zestaw nr 3 (biurko), zestaw nr 4 (szatnia 6-osobowa), zestaw nr 5 (stół przedszkolny z regulowaną wysokością), zestaw nr 6 (krzesło z regulowaną wysokością). Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wykonane roboty: Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego Część nr III Dostaw strojów regionalnych Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa strojów regionalnych i ludowych dla Przedszkola Samorządowego Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. Szczegółowy zakres dostaw został przedstawiony części opisowej i przedmiarach robót. WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLI Zadanie obejmuje zakup, dostawę wyposażenia • Rozmiar 128 - Stroje regionalne i ludowe ( stroje krakowskie, stroje biłgorajskie z haftem). Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone stroje: Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
5.1.3.1 Wykonawca winien wykazać, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych że wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
• co najmniej:
- część nr 1 – (Dostawa oraz montaż komputerów) przynajmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 40 000,00 zł.
- część nr 2 – (Dostawa oraz montaż mebli) przynajmniej jedną dostawę mebli o wartości co najmniej 40 000,00 zł.
- część nr 3 – (Dostawa strojów regionalnych) przynajmniej jedną dostawę strojów regionalnych o wartości co najmniej 10 000,00 zł.
5.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.1.1 - 5.1.3 SIWZ oceniane będzie łącznie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
5.3 Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
5.3.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 5.1.3, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5.3.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.3.3 Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust 5 pkt 1 ustawy Pzp (stosowne oświadczenie wykonawca składa w załączniku nr 3 do SIWZ)
5.3.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.3.5 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów
nie ponosi winy.
5.3.6 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zasobach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby
wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
5.3.6.1 zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
5.3.6.2 zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
5.4 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Numeracja SIWZ. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 7.4.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy, dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. –Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. terminy określone powyżej stosuje się.(Dotyczy wszystkich części zamówienia). 7.5 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz pkt 16–20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Numeracja SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
7.4.1.1 Wykazu dostaw (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oraz montaż komputerów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż komputerów wraz z siecią, tablic interaktywnych, nagłośnienia oraz innych elementów wyposażenia w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecia, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. W ramach zadania przewiduje się m.in.: • Zakup komputerów • podłogi interaktywne, tablice interaktywne, • sprzęt nagłośnieniowy, Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego Szczegółowy zakres prac zawiera opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa i przedmiary robót.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oraz montaż mebli.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 przy ul. Długiej 84, Przedszkolu Samorządowym Nr 2 przy al. 400-lecja, Przedszkolu Samorządowym Nr 3 przy ul. Sienkiewicza w Biłgoraju. Zadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia (wszystkie przedszkola): • Meble – zestaw nr 1 (8 szafek), zestaw nr 2 (szafa na pomoce dydaktyczne), zestaw nr 3 (biurko), zestaw nr 4 (szatnia 6-osobowa), zestaw nr 5 (stół przedszkolny z regulowaną wysokością), zestaw nr 6 (krzesło z regulowaną wysokością). Ilości, parametry oraz szczegółowy opis ww. wyposażenia przedszkoli przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i wykonane roboty: Okres gwarancji i rękojmi – min. 2 lata od daty odbioru końcowego
|
| |