Dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz dostawa tonerów i tuszy do RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku

Data publikacji 2017-06-16
Data zakończenia 2017-06-27 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533997-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz dostawa tonerów i tuszy do RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 2 do IdW.

2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ( zatrudnienie na podstawie umowy o pracę).

3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, niniejsze postępowanie składa się z 2 części.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym
postępowaniu.
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zamówienia w walutach obcych.
11. Wspólny słownik zamówień CPV:
30190000-7 – różny sprzęt i artykuły biurowe
30125110-5 – tonery do drukarek laserowych/fax-ów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c2c2e87-c9c8-4f2f-ad1c-d3555aa26504
Biuletyn 533997-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
Regon 29178200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szarych Szeregów
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 059 8422021 do 23,
Zamawiajacy fax 598 427 449
Zamawiajacy email rckik@pro.onet.pl,
Adres strony url www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku ul. Szarych Szeregów 21
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz dostawa tonerów i tuszy do RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku
Numer referencyjny 8/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych oraz dostawa tonerów i tuszy do RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku zgodnie z formularzem cenowym załącznik nr 2 do IdW. 2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ( zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, niniejsze postępowanie składa się z 2 części. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zamówienia w walutach obcych. 11. Wspólny słownik zamówień CPV: 30190000-7 – różny sprzęt i artykuły biurowe 30125110-5 – tonery do drukarek laserowych/fax-ów
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 89140,45
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie. 2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. 3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
IV 4 4 data 2017-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)